Kea Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Aner virkelig ikke. Venter på en som skulle på fest, har ikke peiling på når han er tilbake igjen. Blir sikkert ikke før litt utpå natta. Er fristet til å ringe, men.. meh. Hehe. Du får holde deg våken sammen med gjengen som skal dra en all-nighter i bannetråden. Er det som er planen. Håper han kommer snart though.. er litt bekymra. -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.nrk.no/nett-tv/arkivert/28887/ 14 år senere og denne typen programmer har fremdeles ikke klart å ta av? Hva skal vi da le av om yttligere 15 år? Mest sannsynligvis diverse caster på nettet... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det hadde vært kult, men lite problem. Bor et "lite" stykke unna, og jeg er først ferdig på jobb kl. 18 Awh. Ender vel med at jeg blir hjemme da Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er det som er planen. Håper han kommer snart though.. er litt bekymra. -.- Han dukker nok opp før eller siden. Hvis ikke har han funnet seg et varmt gulv å funnet ut at det var et genialt sted og sove. Men kan allikevel være lurt å ringe hvis han ikke dukker opp. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovna en gang en hel natt med metallica på shuffle. Våkna midt i en drøm av at det var jeg som spillte Aldri hatt drømmer som er påvirket av ting som skjer rundt meg. Drømmene mine er bare et eneste rør uten noen form for mening. Sovna med musikk før? Og sove med det hele natta? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er det som er planen. Håper han kommer snart though.. er litt bekymra. -.- Han dukker nok opp før eller siden. Hvis ikke har han funnet seg et varmt gulv å funnet ut at det var et genialt sted og sove. Men kan allikevel være lurt å ringe hvis han ikke dukker opp. Nei, akkurat det tviler jeg på. Men det er liksom det at han er syk, og burde egentlig ikke være ute nå. Han skulle ha vært hjemme og slappet av. Men tror du han hørte på meg? Neida. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Sovna med musikk før? Og sove med det hele natta? Veldig ofte, ja. Litt forskjellig hva jeg hører på tho. Er veldig glad i å høre på litt rolig metall. Men går fint an å høre screamo/death. Favoritten er vel Far From Home - Five Finger Death Punch. Slukner som et lys. Nei, akkurat det tviler jeg på. Men det er liksom det at han er syk, og burde egentlig ikke være ute nå. Han skulle ha vært hjemme og slappet av. Men tror du han hørte på meg? Neida. Ah. Da skjønner jeg godt at du er urolig. :/ Endret 18. desember 2010 av n4w Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovna med musikk før? Og sove med det hele natta? Veldig ofte, ja. Litt forskjellig hva jeg hører på tho. Er veldig glad i å høre på litt rolig metall. Men går fint an å høre screamo/death. Favoritten er vel Far From Home - Five Finger Death Punch. Slukner som et lys. Sovna til nothing else matters. Våkna til purify. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 har nesten alltid sovet med musikk, men fikk beskjed av legen, at dette måtte jeg slutte med! hørselen har vist godt av og hvile....... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovna til nothing else matters. Våkna til purify. Haha, på shuffle? God sang å våkne til da! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovne til musikk wtf? Her må det complete and utter silence til... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/17/nyheter/utenriks/forskning/helse/frykt/14761895/ HOLY SHIT! Dei har funne verdens første rasjonelle kvinnfolk ! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Sovne til musikk wtf? Her må det complete and utter silence til... ^What he said. Med unntak av Infected Mushroom da. Endret 18. desember 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovne til musikk wtf? Her må det complete and utter silence til... Syntes det er greit hvis jeg er veldig opprømt o.l. Lettere å slappe av. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovna til nothing else matters. Våkna til purify. Haha, på shuffle? God sang å våkne til da! Gjett om jeg fikk meg en overaskelse! PUUUUUURIFYYYYYYY! Cant you help me? PUUUURIFYYYYYY Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Legger meg snart. Snakkes i løpet av morgendagen en gang. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Samma her. Peac out. Lol. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg VIL at NRK skal legge ut alle episodene av Midt i Smørøyet og GOD ELG !! GOD NATT Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Gjeeesp... Hey hey, er det noe liv her? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg