Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Aner virkelig ikke. Venter på en som skulle på fest, har ikke peiling på når han er tilbake igjen. Blir sikkert ikke før litt utpå natta. Er fristet til å ringe, men.. meh.

Hehe.

Du får holde deg våken sammen med gjengen som skal dra en all-nighter i bannetråden. :p

Er det som er planen. :p Håper han kommer snart though.. er litt bekymra. -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han dukker nok opp før eller siden. Hvis ikke har han funnet seg et varmt gulv å funnet ut at det var et genialt sted og sove. Men kan allikevel være lurt å ringe hvis han ikke dukker opp.

Lenke til kommentar

Sovna en gang en hel natt med metallica på shuffle. Våkna midt i en drøm av at det var jeg som spillte :p

Aldri hatt drømmer som er påvirket av ting som skjer rundt meg.

Drømmene mine er bare et eneste rør uten noen form for mening.

Sovna med musikk før? Og sove med det hele natta?

Lenke til kommentar

Han dukker nok opp før eller siden. Hvis ikke har han funnet seg et varmt gulv å funnet ut at det var et genialt sted og sove. Men kan allikevel være lurt å ringe hvis han ikke dukker opp.

Nei, akkurat det tviler jeg på. Men det er liksom det at han er syk, og burde egentlig ikke være ute nå. Han skulle ha vært hjemme og slappet av. Men tror du han hørte på meg? Neida.

Lenke til kommentar

Veldig ofte, ja.

Litt forskjellig hva jeg hører på tho.

Er veldig glad i å høre på litt rolig metall. Men går fint an å høre screamo/death.

Favoritten er vel Far From Home - Five Finger Death Punch. Slukner som et lys. :D

Nei, akkurat det tviler jeg på. Men det er liksom det at han er syk, og burde egentlig ikke være ute nå. Han skulle ha vært hjemme og slappet av. Men tror du han hørte på meg? Neida.

Ah. Da skjønner jeg godt at du er urolig. :/

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Veldig ofte, ja.

Litt forskjellig hva jeg hører på tho.

Er veldig glad i å høre på litt rolig metall. Men går fint an å høre screamo/death.

Favoritten er vel Far From Home - Five Finger Death Punch. Slukner som et lys. :D

Sovna til nothing else matters. Våkna til purify.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...