Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Etter å ha hørt meg fortelle så får du vel veldig lyst? Er deg som gjør at jeg i det hele tatt vurderer det. Hele saken er ganske awkward. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg er trøtt som fy, men jeg sitter her på forumet Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg er også trøtt som fy, men kan ikke legge meg enda. >.> Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Etter å ha hørt meg fortelle så får du vel veldig lyst? Er deg som gjør at jeg i det hele tatt vurderer det. Hele saken er ganske awkward. Awkward kan være awsome! Care to elaborate? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ut eller ikke imorgen? When you dont know what you want.. flip a coin. If you get the wrong side, you'll realize you want the other one more. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg er også trøtt som fy, men kan ikke legge meg enda. >.> Søvnproblemer? Isåfall er vi i samme båt. <.< Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Etter å ha hørt meg fortelle så får du vel veldig lyst? Er deg som gjør at jeg i det hele tatt vurderer det. Hele saken er ganske awkward. Awkward kan være awsome! Care to elaborate? *paster fra samtale* Eksen min kommer til å være der, samt en jeg har holdt på med og en jeg bare var fuckfriend med. De to siste vet om den første, ofc, men ikke noe annet. Venninna mi som jeg skal til vet om de to første, ikke den siste. I tillegg til disse er det kjæresten hennes, som jeg nesten ikke kjenner, og dama til han jeg har holdt på med.. Og jeg har fått invitasjon fra 4 forskjellige personer der. *fundereface* Vi skal bake julekaker! Og de fleste kommer til å ha ganske høy promille, I guess. What to doo? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 bedre og prøve å feile, enn og ikke prøve å angre! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg er også trøtt som fy, men kan ikke legge meg enda. >.> Søvnproblemer? Isåfall er vi i samme båt. <.< Nei, har ikke søvnproblemer. Legger jeg meg ned nå så sovner jeg på flekken. Men jeg må sitte oppe og vente på noen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovna i 2 min mens jeg hadde Job for a Cowboy på i headsettet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovna i 2 min mens jeg hadde Job for a Cowboy på i headsettet da er du seriøst trøtt! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nei, har ikke søvnproblemer. Legger jeg meg ned nå så sovner jeg på flekken. Men jeg må sitte oppe og vente på noen. Aha. Vet du om du må vente lenge? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) *snip* Okei, det var litt mer komplisert situasjon enn jeg noen gang har vært i (eller noen gang kommer til å være i går jeg utifra) Det hørtes muligens litt mer awkward ut enn det er verdt, spesielt siden dere tydligvis ikke er sånn kjempemange. Menmen, kan jo også være gøy Jeg har mer eller mindre bare kastet meg på bølgen og valgt å si ja til det meste, for nesten alt kan bli bedre enn det ting er nå. Blir ihvertfall ikke så kjempemye værre, nå bare kjeder jeg ræva av meg generelt. Endret 18. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovna i 2 min mens jeg hadde Job for a Cowboy på i headsettet da er du seriøst trøtt! Syntes Job For A Cowboy er kos å sove til jeg. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Okei, det var litt mer komplisert situasjon enn jeg noen gang har vært i (eller noen gang kommer til å være i går jeg utifra) Det hørtes muligens litt mer awkward ut enn det er verdt, spesielt siden dere tydligvis ikke er sånn kjempemange. Menmen, kan jo også være gøy Jeg har mer eller mindre bare kastet meg på bølgen og valgt å si ja til det meste, for nesten alt kan bli bedre enn det ting er nå. Blir ihvertfall ikke så kjempemye værre, nå bare kjeder jeg ræva av meg generelt. Hehe! Ja, er litt usikker på om det er verdt det. Liker julekaker, da ... And guys: what to wear? Ikke for pent, det blir rart, ikke for random, da blir venninna mi fornærmet.. Hey, fikk en idè! Du kan bli med Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nei, har ikke søvnproblemer. Legger jeg meg ned nå så sovner jeg på flekken. Men jeg må sitte oppe og vente på noen. Aha. Vet du om du må vente lenge? Aner virkelig ikke. Venter på en som skulle på fest, har ikke peiling på når han er tilbake igjen. Blir sikkert ikke før litt utpå natta. Er fristet til å ringe, men.. meh. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Aner virkelig ikke. Venter på en som skulle på fest, har ikke peiling på når han er tilbake igjen. Blir sikkert ikke før litt utpå natta. Er fristet til å ringe, men.. meh. Hehe. Du får holde deg våken sammen med gjengen som skal dra en all-nighter i bannetråden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Okei, det var litt mer komplisert situasjon enn jeg noen gang har vært i (eller noen gang kommer til å være i går jeg utifra) Det hørtes muligens litt mer awkward ut enn det er verdt, spesielt siden dere tydligvis ikke er sånn kjempemange. Menmen, kan jo også være gøy Jeg har mer eller mindre bare kastet meg på bølgen og valgt å si ja til det meste, for nesten alt kan bli bedre enn det ting er nå. Blir ihvertfall ikke så kjempemye værre, nå bare kjeder jeg ræva av meg generelt. Hehe! Ja, er litt usikker på om det er verdt det. Liker julekaker, da ... And guys: what to wear? Ikke for pent, det blir rart, ikke for random, da blir venninna mi fornærmet.. Hey, fikk en idè! Du kan bli med Det hadde vært kult, men lite problem. Bor et "lite" stykke unna, og jeg er først ferdig på jobb kl. 18 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 T Sovna i 2 min mens jeg hadde Job for a Cowboy på i headsettet da er du seriøst trøtt! Syntes Job For A Cowboy er kos å sove til jeg. Sovna en gang en hel natt med metallica på shuffle. Våkna midt i en drøm av at det var jeg som spillte Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sovna en gang en hel natt med metallica på shuffle. Våkna midt i en drøm av at det var jeg som spillte Aldri hatt drømmer som er påvirket av ting som skjer rundt meg. Drømmene mine er bare et eneste rør uten noen form for mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg