TheKims Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Im so lonely Tips: Dra deg bort fra dataen en stund. Gå ut. Vær sosial. <<<<<<<<<<<<<<<<<d må ma ha rumoa full av styn : Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har forøvrig gjennomgått kjemoterapi i prostata 146 ganger. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tips: Dra deg bort fra dataen en stund. Gå ut. Vær sosial. <<<<<<<<<<<<<<<<<d må ma ha rumoa full av styn : Noen som vil oversette? :/ 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tips: Dra deg bort fra dataen en stund. Gå ut. Vær sosial. <<<<<<<<<<<<<<<<<d må ma ha rumoa full av styn : Noen som vil oversette? :/ "Jeg er full og burde logge av forumet før jeg sier noe dumt som gir meg ban". Sånn ca. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg foreslår å banne han til 7-tia imorgen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 da var det nye nicket på plass 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har du vore innom Hardwork-serveren? Koselig server, spesielt med meg som ein (nesten) allmektig admin . Nei, har ikke vært innom den. Kanskje jeg skulle ta meg en tur innom svelemoe riket. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det klør på rare steder. Just a little FYI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har du vore innom Hardwork-serveren? Koselig server, spesielt med meg som ein (nesten) allmektig admin . Nei, har ikke vært innom den. Kanskje jeg skulle ta meg en tur innom svelemoe riket. Skriv en søknad her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&pid=16650162&st=2520&&do=findComment&comment=16650162 Jeg kan logge på og godkjenne deg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er det feil av meg å gjøre det ordentlig når man først skal gjøre noe? Er rart at jeg er alltid den som stikker seg ut bare fordi jeg har fulgt anvisningene til temafester (av og til får jeg mye credz for det dog) Har det bra antrekket til nissefest i morra, men som vanlig er jeg litt småredd for at alle folka bare tar på seg det vanlige og en nisselue... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er det feil av meg å gjøre det ordentlig når man først skal gjøre noe? Er rart at jeg er alltid den som stikker seg ut bare fordi jeg har fulgt anvisningene til temafester (av og til får jeg mye credz for det dog) Har det bra antrekket til nissefest i morra, men som vanlig er jeg litt småredd for at alle folka bare tar på seg det vanlige og en nisselue... Show us! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ikke kamera + at det er så mørkt det eneste stedet jeg har fullengdespeil. Men vi snakker nikkers, tilhørende sokker, ankelhøye skinnsko med vintage/slitt-look, ordentlig strikkegenser og selvfølgelig nisselue. Skikkelig nordmann med andre ord. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 jeg er av den typen som elsker og dra linja langt! dvs, er det kostyme fest så fikser jeg meg skikkelig kostyme det er jo det som er gøy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fikk mye positive tilbakemeldinger da det var "suit-up" (latterlig konsept dog) Da dro jeg på den koksgrå dressen, shina de sorte skoa, hvit skjorte, sløyfe, pocket square og frakk. Det nærmeste noen andre hadde noe som så pent ut var blazer, skjorte og mørke jeans Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ikke kamera + at det er så mørkt det eneste stedet jeg har fullengdespeil. Men vi snakker nikkers, tilhørende sokker, ankelhøye skinnsko med vintage/slitt-look, ordentlig strikkegenser og selvfølgelig nisselue. Skikkelig nordmann med andre ord. Mrawr! Go for it. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Transalation FTW! South park: "Big Gey Al" blir til "Fjolla Al" 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ikke kamera + at det er så mørkt det eneste stedet jeg har fullengdespeil. Men vi snakker nikkers, tilhørende sokker, ankelhøye skinnsko med vintage/slitt-look, ordentlig strikkegenser og selvfølgelig nisselue. Skikkelig nordmann med andre ord. har kjørt samme, og du hadde fått creds av meg! du må jo være Norsk nisse, ikke en slik amerikansk Disney figur Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nice, will do... Jeg får dra med meg slaskene og se om vi kan ha det gøy (slaskene, vennene mine, sånn ca. det samme ) Muligens noen spennende personer som dukker opp, lokalet derimot suger, men vi bestemte oss for at vi skulle dra og sjekke det ut. Er gratis inngang, så er ikke noe særlig å tape på det akkurat (med mindre jeg får en blåveis igjen ) Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ut eller ikke imorgen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Etter å ha hørt meg fortelle så får du vel veldig lyst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg