Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det feil av meg å gjøre det ordentlig når man først skal gjøre noe?

Er rart at jeg er alltid den som stikker seg ut bare fordi jeg har fulgt anvisningene til temafester :hmm: (av og til får jeg mye credz for det dog)

Har det bra antrekket til nissefest i morra, men som vanlig er jeg litt småredd for at alle folka bare tar på seg det vanlige og en nisselue... :ermm:

Lenke til kommentar

Er det feil av meg å gjøre det ordentlig når man først skal gjøre noe?

Er rart at jeg er alltid den som stikker seg ut bare fordi jeg har fulgt anvisningene til temafester :hmm: (av og til får jeg mye credz for det dog)

Har det bra antrekket til nissefest i morra, men som vanlig er jeg litt småredd for at alle folka bare tar på seg det vanlige og en nisselue... :ermm:

Show us! :)

Lenke til kommentar

Har ikke kamera + at det er så mørkt det eneste stedet jeg har fullengdespeil.

Men vi snakker nikkers, tilhørende sokker, ankelhøye skinnsko med vintage/slitt-look, ordentlig strikkegenser og selvfølgelig nisselue.

Skikkelig nordmann med andre ord.

har kjørt samme, og du hadde fått creds av meg! du må jo være Norsk nisse, ikke en slik amerikansk Disney figur

Lenke til kommentar

Nice, will do...

Jeg får dra med meg slaskene og se om vi kan ha det gøy :new_woot: (slaskene, vennene mine, sånn ca. det samme :whistle: )

Muligens noen spennende personer som dukker opp, lokalet derimot suger, men vi bestemte oss for at vi skulle dra og sjekke det ut.

Er gratis inngang, så er ikke noe særlig å tape på det akkurat (med mindre jeg får en blåveis igjen :D )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...