Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Her skal man på do ein tur, så skal man drikke litt vatn og spele minecraft, der skal man fortsette adminjobben og man skal leike pyroman med flint and steel

Akkurat kjøpt Minecraft(Eller Mindcraft som noen kaller det). Synes det er genialt i sin simplisitet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her skal man på do ein tur, så skal man drikke litt vatn og spele minecraft, der skal man fortsette adminjobben og man skal leike pyroman med flint and steel

Akkurat kjøpt Minecraft(Eller Mindcraft som noen kaller det). Synes det er genialt i sin simplisitet.

Har du vore innom Hardwork-serveren? Koselig server, spesielt med meg som ein (nesten) allmektig admin :whistle: .

Lenke til kommentar

Signaturen til svelemoe:

"Rantet over at de bare poster U MAD bildet. Som er det mest umorsomme bildet i verden og jeg får kreft i prostata hver gang jeg ser det."

Sitat Mchansern.

Godt det er noen med god smak her.

Eg og du er sjølvsagt dei mest intelligente personane som nokon gong har vore innom 4chan-tråden, og vi hever oss over bæsjehumoren til dei mindre begava :cool:

Lenke til kommentar

Signaturen til svelemoe:

"Rantet over at de bare poster U MAD bildet. Som er det mest umorsomme bildet i verden og jeg får kreft i prostata hver gang jeg ser det."

Sitat Mchansern.

Godt det er noen med god smak her.

Eg og du er sjølvsagt dei mest intelligente personane som nokon gong har vore innom 4chan-tråden, og vi hever oss over bæsjehumoren til dei mindre begava :cool:

Dette stemmer! Samtlige som poster U MAD bildet i den tråden er de samme som må gå i "spesialklassen" på skolen. Men jeg stopper innom i ny og ne for å si at jeg hater alle sammen og at humoren deres suger. :cool:

Jeg har forøvrig gjennomgått kjemoterapi i prostata 146 ganger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...