Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Her skal man på do ein tur, så skal man drikke litt vatn og spele minecraft, der skal man fortsette adminjobben og man skal leike pyroman med flint and steel Akkurat kjøpt Minecraft(Eller Mindcraft som noen kaller det). Synes det er genialt i sin simplisitet. 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skjer med at alle er i kranglehumør idag da? Blir jo deppet av å krangle med alle. du har ikke latt oss tømme oss i dag not helping Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 morsomt spill det ja! blir litt hekta innimellom. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Ny regel i DNFK: Mellom klokken 22 og 02 så "må" det brukes quote. Ellers har vi ikke sjangs om å svare fort nok til at det ikke har komt innlegg imellom. :!: Endret 17. desember 2010 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fikk melding fra NAV i dag, vet noen hvorfor jeg fikk denne meldingen, og hva det betyr? "Hei. Du kan hente utbetalingskort hos nav i *adresse*, det er bidrag desember tillegg kr 520,-." Wat, får jeg 520 kroner av NAV? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ny regel i DNFK: Mellom klokken 22 og 02 så "må" det brukes quote. Ellers har vi ikke sjans om å svare fort nok til at det ikke har komt innlegg imellom. :!: En sjangs ja.. Er foresten med på den 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 En sjangs ja.. Innrømmer min tabbe. Beklager, jeg som alltid klager på andre. Beklager! Ærbødigst -DT Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå begynner til og med søskenene mine og krangle. Shoot me, plz Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) . Endret 17. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Her skal man på do ein tur, så skal man drikke litt vatn og spele minecraft, der skal man fortsette adminjobben og man skal leike pyroman med flint and steel Akkurat kjøpt Minecraft(Eller Mindcraft som noen kaller det). Synes det er genialt i sin simplisitet. Har du vore innom Hardwork-serveren? Koselig server, spesielt med meg som ein (nesten) allmektig admin . Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 . Jeg begynte selv og nøle.. Sjangs kan vel kanskje skrives uten "G"? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå begynner til og med søskenene mine og krangle. Shoot me, plz Will not do. Skal jeg liksom stå på kjøkkenet selv? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Signaturen til svelemoe: "Rantet over at de bare poster U MAD bildet. Som er det mest umorsomme bildet i verden og jeg får kreft i prostata hver gang jeg ser det." Sitat Mchansern. Godt det er noen med god smak her. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hva syns dere om at jeg bytter nick til Gitarhm? 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Im so lonely YOu're not the only one. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Im so lonely Tips: Dra deg bort fra dataen en stund. Gå ut. Vær sosial. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Signaturen til svelemoe: "Rantet over at de bare poster U MAD bildet. Som er det mest umorsomme bildet i verden og jeg får kreft i prostata hver gang jeg ser det." Sitat Mchansern. Godt det er noen med god smak her. Eg og du er sjølvsagt dei mest intelligente personane som nokon gong har vore innom 4chan-tråden, og vi hever oss over bæsjehumoren til dei mindre begava Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 hvordan bytter jeg nick? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Signaturen til svelemoe: "Rantet over at de bare poster U MAD bildet. Som er det mest umorsomme bildet i verden og jeg får kreft i prostata hver gang jeg ser det." Sitat Mchansern. Godt det er noen med god smak her. Eg og du er sjølvsagt dei mest intelligente personane som nokon gong har vore innom 4chan-tråden, og vi hever oss over bæsjehumoren til dei mindre begava Dette stemmer! Samtlige som poster U MAD bildet i den tråden er de samme som må gå i "spesialklassen" på skolen. Men jeg stopper innom i ny og ne for å si at jeg hater alle sammen og at humoren deres suger. Jeg har forøvrig gjennomgått kjemoterapi i prostata 146 ganger. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg