ListeKlovnen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Lagre som .png der det gjennomsikt"lige" er hvit farget? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det gikk ikke noe uforskammet fort, selv om det ser jævlig ut. Fronten på bilen er laget for å ta imot støtet på de måten. Kabinen er så og si "hel" - ting har bare løsnet litt. klar over det, men ser jo ut som du har smelt motoren inn under bilen, og da snakker vi litt høyere fart var det pga jeg satt i kø ut av tønsberg? så 3 sykebiler osv på vei hjem :O Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hva? Naar du lagrer som .png blir det som ikke er hvitt, men det som er gjennomsiktig blir gjennomsiktig, om du skjonner... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Noen andre som synes "All I want for christmas is you" coveren på Beat for Beat ble litt fail? Jeg har stor sans for Soul musikk, men jeg synes den trion bommet litt på et par noter.. den faila totalt faktisk og til info så jeg det bare fordi mamma ville se på mens vi åt pizza Edit: når du lagrer noe til en .gif .png og noen formater til jeg ikke kommer på nå så lagrer du den med et alpha layer som gjør at du får noe til å bli "gjennomsiktig" Endret 17. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 og til info så jeg det bare fordi mamma ville se på mens vi åt pizza Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) 0 aktive rapporter! Er vi ikke flinke? Edit: Vent nå litt. Er det ikke du som har vært flink da? Endret 17. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 småfetterne mine ser på Wall-E for 25. gang. De har okkupert tven min hele kveld! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 0 aktive rapporter! Er vi ikke flinke? Vil heller si det er moderatorteamet som er flinke som har fått unnagjort alt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 0 aktive rapporter! vi er alle livredde for deg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Lars, hvordan ser popup-vinduet ut hvis jeg rapporterer deg for hvasomhelst? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Shikaru: Du lovte og opplaste bildet av pizzaen! Og, mener dere at man bare hvisker ut bakgrunnen slik at den blir "rutete" i programmer som Paint.net? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 ... and I jinxed it. Nå får noen andre ta seg av rapportsenteret. Nå har jeg tømt lista to ganger i dag. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 0 aktive rapporter! Er vi ikke flinke? Vil heller si det er moderatorteamet som er flinke som har fått unnagjort alt. Ja, jo, så det etter hvert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Lars, hvordan ser popup-vinduet ut hvis jeg rapporterer deg for hvasomhelst? Får ikke popup. Det står bare bare i rødt på siden eller øverst i skinet at det er X aktive rapporter. Så må jeg trykke på lenka for å komme til rapportsenteret. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hva er egentlig forskjellen på forumveiledere og mod? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 n00bs. fikk det til med en gang jeg... Alltid serios. Helt serios. rest my case. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Mener dere at man bare hvisker ut bakgrunnen slik at den blir "rutete" i programmer som Paint.net? Ja. Lars, hvordan ser popup-vinduet ut hvis jeg rapporterer deg for hvasomhelst? Får ikke popup. Det står bare bare i rødt på siden eller øverst i skinet at det er X aktive rapporter. Så må jeg trykke på lenka for å komme til rapportsenteret. Årh.. Kjedelig! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Shikaru: Du lovte og opplaste bildet av pizzaen! Og, mener dere at man bare hvisker ut bakgrunnen slik at den blir "rutete" i programmer som Paint.net? her Edit: og det er de "rutene" som er alpha layeret ca. Endret 17. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Shikaru: Du lovte og opplaste bildet av pizzaen! Og, mener dere at man bare hvisker ut bakgrunnen slik at den blir "rutete" i programmer som Paint.net? her Edit: og det er de "rutene" som er alpha layeret ca. Endret 17. desember 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg