Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vi flyr med KLM fra Sola til Schiphol og derifra direkte til San Francisco.

Schiphol er en grei flyplass med god skilting og et greit utvalg av restauranter. Forøvrig ble det lansert i dag at de har gratis WIFI på hele flyplassen så da kan du trolle på forumet :)

KLM er et bra valg til USA må jeg si. Langt bedre enn alle amerikanske selskaper. Setepitchen er kanskje ikke best, flyene er kanskje ikke nyest men jeg regner med at dere har en Tv skjerm hver i nakkestøtten å kose dere med. Maten på KLM pleier å være grei, de har også et godt utvalg av nederlandske øl.

God tur.

Ja, jeg liker meg der. Vært der noen ganger allerede, sist nå i august. :)

Blir sannsynligvis digg. Julegave fra farmor er å fly på business class. :D

Fuckin' awesome. Da blir det noe helt annet. KLM har lounge i Amsterdam for Business-reisende med gratis mat og drikke. Forventer at du starter på champisen der, og fortsetter hele turen over atlanteren (min personlige rekord er 11 glass fransk boblevann på en tur).

Det er power-socket i setet så du kan ha med laptopen og se på film om du ønsker, du har i tillegg egen TV skjerm. Det er lie-flat seter på KLM businessclass og disse kan legges nesten helt ned til en seng. :cool: Du vil også kunne velge mat blant mange forskjellige retter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ooh, awesome! :D

Jeg ville ha startet på champagnen, om jeg hadde vært klarert for å drikke. :p

Prøvde å drikke i går kveld, gikk heller dårlig. Begynte å klø med én gang. Og det var etter bare ett, lite glass sprudlevann. :(

Er det alkoholen du ikke tåler?

Finnes mye utvalg av non-alcoholic drinks i loungen i Amsterdam også. Maten er også veldig god.

Hvor stor layover har dere på Schiphol? Dvs ventetid mellom dere kommer og til flyet til USA går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva kjøper man til to jenter man ikke kjenner særlig godt? 18 og 20 år. Det er ungene til kjæresten til mamma. Må ha noe til de, for jeg skal feire med de. Rundt 50-lappen ble vi enig om. Meeeh.

This :D

Lenke til kommentar

Ooh, awesome! :D

Jeg ville ha startet på champagnen, om jeg hadde vært klarert for å drikke. :p

Prøvde å drikke i går kveld, gikk heller dårlig. Begynte å klø med én gang. Og det var etter bare ett, lite glass sprudlevann. :(

Er det alkoholen du ikke tåler?

Finnes mye utvalg av non-alcoholic drinks i loungen i Amsterdam også. Maten er også veldig god.

Hvor stor layover har dere på Schiphol? Dvs ventetid mellom dere kommer og til flyet til USA går.

Nei, jeg tåler alkohol, men om man har histaminer i kroppen og klør, så forverrer alkoholen kløen. -_-

Blir vel å leve på vann igjen. *sukk*

Par-tre timer så vidt jeg vet. Har ikke sjekka billettene. Farmor som har hatt kontroll på alt det der.

Folk som verken røyker eller snuser, bruker uansett pengene på noe annet.

ja, jeg bruker det på mat. er vel litt mer nyttig? :p

Nyttig? Spiser ikke du bare sunne ting? :p

neida, jeg eter da innpå med en pizza her og der. for det meste hjemmelaga men :hmm:

I don't believe you!

:tease:

Lenke til kommentar

men viss du er avholds så blir du kanskje ikke bedt, fordi du ikke drikker!

I så fall har man dårlige venner. :p

Det halve året jeg var frivillig avholds, ble jeg likevel bedt på fest og det var ikke noe særlig drikkepress fra venna mine heller. ^^

Og siden august har jeg nesten ikke inntatt alkohol, og jeg blir likevel bedt på flust av studentfester og andre fester. :p

Lenke til kommentar
Og siden august har jeg nesten ikke inntatt alkohol,

Sjæl. Kun tatt en pjolter i ny og ne. Ikke vært full siden sommeren. Kanskje litt brisen, men thats it.

Jeg har vært godfull to ganger. Bursdagen til en kompis i Trondhjem, og min egen 24-årsdag. :p

Sånn bortsett fra det har det vært en liten øl i ny og ne, og hele tre glass sprudlevann.

Vel, og en halv flaske scotch i november da jeg var alene hjemme og ikke så lyst på livet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...