Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tror ikke det er sunt å bare spise godteri og drikke brus hele helga laugh.gif

Elsker folk som skal kritisere andre for skrivefeil, hadde jeg brukt 1 minutt på og finne feilene ved vedkommende, og nevnt dem til vedkommende så hadde nok selvtilliten blitt ganske lav ja!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En person som røyker eller snuser kan da ha dårlig råd som alle andre.

men når du bruker penger på noe som verken er sosialt eller livsviktig! så er det idioti og klage på dårlig råd!

alkohol kommer i en egen bås i mine øyne, da det har vist seg og være en stor sosialfaktor rundt denne!

Lenke til kommentar

Kan da være sosial å røyke også

men viss du sitter på en fest så blir du ikke ekskludert fra festen siden du ikke røyker, noe sidemannen gjør!

men viss du er avholds så blir du kanskje ikke bedt, fordi du ikke drikker!

Folk som verken røyker eller snuser, bruker uansett pengene på noe annet.

ja de pengene kunne de folkene brukt på nyttige ting! sparing i form av kapital eller eiendom! (les: spare til hus, eller kjøpe)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nja. Selv klarer jeg å kaste bort pengene på annet enn selve sparingen. Kan ikke akkurat si at et par ekstra filmer og godteri er så mye mer nyttig.

edit: Jeg hverken røyker eller snuser selv, men tviler som sagt på at jeg hadde hatt så mye dårligere råd dersom jeg hadde gjort det. Prioriteringene av pengebruken hadde blitt litt omgjort.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Hva kjøper man til to jenter man ikke kjenner særlig godt? 18 og 20 år. Det er ungene til kjæresten til mamma. Må ha noe til de, for jeg skal feire med de. Rundt 50-lappen ble vi enig om. Meeeh.

gå på polet og ser hva de har, eksklusiv cider, perry eller lignende burde da gå :p

Lenke til kommentar

Hva kjøper man til to jenter man ikke kjenner særlig godt? 18 og 20 år. Det er ungene til kjæresten til mamma. Må ha noe til de, for jeg skal feire med de. Rundt 50-lappen ble vi enig om. Meeeh.

gå på polet og ser hva de har, eksklusiv cider, perry eller lignende burde da gå :p

Kan ikke på polet enda. :no:

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe drikke til til noen som er 18 og 20 år? Se om du finner noe på " the lucky duck" langt mer praktiske gaver enn en flaske med vin osv

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe drikke til til noen som er 18 og 20 år? Se om du finner noe på " the lucky duck" langt mer praktiske gaver enn en flaske med vin osv

perry er et ganske ukjent fenomen i Norge, i tillegg så kjøper folk i 18-24 års alderen primært for og bli full, altså noe som er godt og billig. veldig gøy når man får noe som er litt dyrere og sjeldent.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er sunt å bare spise godteri og drikke brus hele helga laugh.gif

Elsker folk som skal kritisere andre for skrivefeil, hadde jeg brukt 1 minutt på og finne feilene ved vedkommende, og nevnt dem til vedkommende så hadde nok selvtilliten blitt ganske lav ja!

Har da ikke kritisert noen.

Min selvtillit du snakker om? Skal nok mere til for at jeg skal få dårlig selvtillit enn at jeg skriver som en jøde ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...