Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 fikk lønninga usedvanlig tidlig denne måneden :O dog lite problem med penger om dagen synd jeg vil tilbake til skolen, viss ikke skulle jeg kjøpt meg hus Er det noe jeg ikke har fått med meg? Vunnet i lotto eller no? nope, bare god stabil lønn, pluss oppsparte penger fra jeg var liten, som i dag er nok til at jeg får et relativt stort lån Lotto kan beskrives som en frivillig skatt, så vi driver ikke med slikt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Heldig der, yavel! Kunne tenke meg å kjøpe leilighet om et år eller to, men må vel utsettes en del mer først, sånn at jeg får tid til å spare opp de pengene man må ha up front for å få et lån =P Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Men da så, yavel. Da skjønner jeg. Hehe, du bare virka så lykkelig over masse penger. Og det er bra! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 det er en veldig rar følelse, når man kommer i jobb og det renner inn penger vær måned har heldigvis hatt en mor som var nøye på at jeg startet med bsu tidlig men viss dere vil spare penger, så har jeg masse tips som sparer syke mengder i lengden :O Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Bring it Yavel, for jeeeeg kjøpte meg leilighet i går Eller pappa står med lånet, av skattegrunner, men jeg skal stå som eier og det er jeg som skal bo der. Samtidig som jeg skal begynne på skole igjen. Så nå blir jeg fattig framover... men SÅ verdt det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg er skikkelig dårlig til å spare selv. Hvis jeg får tak i litt penger så MÅ jeg bare kjøpe meg noe nytt bassutstyr eller noe anna. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 det er en veldig rar følelse, når man kommer i jobb og det renner inn penger vær måned har heldigvis hatt en mor som var nøye på at jeg startet med bsu tidlig men viss dere vil spare penger, så har jeg masse tips som sparer syke mengder i lengden :O Ja! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 jeg hater å velge ut klær, og hadde funnet et fint antrekk å bruke på jobb ikveld. Men visst faen var det til vask. Er det akseptabelt å jobbe i? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 da blir det kebab på tirsdag Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) den nye uhm, forumkaféen?` *edit* i mine øyne er det mer en bra nok, hvis jobben ikke har noen form for uniform så er da det veldig akseptabelt Endret 17. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Yes, da blir det peppes pizza på nyåret Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 har du tid, så er kiwi en sikker vinner viss du vil ha billig mat! var med en som har laget system over butikkene han besøker og han kommer aldri tomhendt ut av en butikk! slutt og kjøp burgere på statoil og lignende steder! lager du mat hjemme så blir det MYE billigere! produksjonskostnadene til statoil på en burger du betaler 190kr for er 35kr! et annet tips som for sånn som meg i vært-fall er veldig smart bare spise godteri og drikke brus i helgene...... også veldig sunt Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 hvis man desperat vil spare penger, ikke røyk eller snus, alkohol kan man også kutte ned på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 har du tid, så er kiwi en sikker vinner viss du vil ha billig mat! var med en som har laget system over butikkene han besøker og han kommer aldri tomhendt ut av en butikk! slutt og kjøp burgere på statoil og lignende steder! lager du mat hjemme så blir det MYE billigere! produksjonskostnadene til statoil på en burger du betaler 190kr for er 35kr! et annet tips som for sånn som meg i vært-fall er veldig smart bare spise godteri og drikke brus i helgene...... også veldig sunt Tror ikke det er sunt å bare spise godteri og drikke brus hele helga :!: 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 hvis man desperat vil spare penger, ikke røyk eller snus, alkohol kan man også kutte ned på. det er jo en selvfølge! personlig så tar jeg aldri en person som røyker eller snuser alvorlig når de klager på dårlig råd! min bestevenn mente at han burde få mer i stipend siden han hadde så dårlig råd, men han både snuste og røykte! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 jeg verken snuser, røyker eller drikker(hvis jeg må betale selv) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 En person som røyker eller snuser kan da ha dårlig råd som alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg