Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

fikk lønninga usedvanlig tidlig denne måneden :O

dog lite problem med penger om dagen :D synd jeg vil tilbake til skolen, viss ikke skulle jeg kjøpt meg hus :p

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Vunnet i lotto eller no? :p

nope, bare god stabil lønn, pluss oppsparte penger fra jeg var liten, som i dag er nok til at jeg får et relativt stort lån :D

Lotto kan beskrives som en frivillig skatt, så vi driver ikke med slikt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er en veldig rar følelse, når man kommer i jobb og det renner inn penger vær måned :D har heldigvis hatt en mor som var nøye på at jeg startet med bsu tidlig :p men viss dere vil spare penger, så har jeg masse tips som sparer syke mengder i lengden :O

Ja!

Lenke til kommentar

har du tid, så er kiwi en sikker vinner viss du vil ha billig mat! var med en som har laget system over butikkene han besøker og han kommer aldri tomhendt ut av en butikk!

slutt og kjøp burgere på statoil og lignende steder! lager du mat hjemme så blir det MYE billigere! produksjonskostnadene til statoil på en burger du betaler 190kr for er 35kr!

et annet tips som for sånn som meg i vært-fall er veldig smart :p bare spise godteri og drikke brus i helgene...... også veldig sunt thumbup.gif

Lenke til kommentar

har du tid, så er kiwi en sikker vinner viss du vil ha billig mat! var med en som har laget system over butikkene han besøker og han kommer aldri tomhendt ut av en butikk!

slutt og kjøp burgere på statoil og lignende steder! lager du mat hjemme så blir det MYE billigere! produksjonskostnadene til statoil på en burger du betaler 190kr for er 35kr!

et annet tips som for sånn som meg i vært-fall er veldig smart :p bare spise godteri og drikke brus i helgene...... også veldig sunt thumbup.gif

Tror ikke det er sunt å bare spise godteri og drikke brus hele helga :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvis man desperat vil spare penger, ikke røyk eller snus, alkohol kan man også kutte ned på.

det er jo en selvfølge! personlig så tar jeg aldri en person som røyker eller snuser alvorlig når de klager på dårlig råd!

min bestevenn mente at han burde få mer i stipend siden han hadde så dårlig råd, men han både snuste og røykte!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...