KvitKnekt Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ble invitert på IKEA når jeg kommer hjem til Bergen senere i dag Ellers blir det yuleshopping og julefarvellfest i morgen! Var på julebord i går så sitter litt redusert på jobb og mekker flashy meny i flash ^^ Skal du INGENTING Flabba? Ta deg en tur til Bergen da! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ta deg en tur til Bergen da! nei ingenting Ender vell med å rydde og vaske til jul. Også må jeg på en snartur innom min syke bestemor. Så dette blir en grusomt kjedelig helg Hadde jeg hatt penger hadde jeg dratt på flekken Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Høres virkelig ikke morro ut... Joda. Kjempegøy. Eneste positive er at det er lett å lage script for å legge inn printere, og dette er noe de fleste burde få til selv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Høres virkelig ikke morro ut... Joda. Kjempegøy. Eneste positive er at det er lett å lage script for å legge inn printere, og dette er noe de fleste burde få til selv. Enda godt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hadde jeg hatt penger hadde jeg dratt på flekken Ja, det er vel for sent å få tak i billige billetter nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 How goes it folks? Planer for dagen/helgen? Dagen: jobbe, middag med lillesøs, kjæresten og babyen, vors, byen. Jaaaa, det er ferdag Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 svelemoe har den beste signaturen på forumet her. Et sitat av en meget vis mann. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ah, så deilig det er å bli vekket etter 3 timers søvn av et panikkslagent kvinnfolk om morgenen som får dratt deg ut av senga for ingenting. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hadde jeg hatt penger hadde jeg dratt på flekken Ja, det er vel for sent å få tak i billige billetter nå ja desverre å jeg har sånn caa 0kr til overs denne månden :/ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Æsj, ja det er kjedelig å være tom for penger Spesielt nå rundt juletider og ferie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg fant akkurat ut av hva en av julegavene jeg får i år er. Synd. Skulle ønske det var surprise. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 overraskelse, heter det. Jeg har alt fått pcen, og en genser jeg trengte til jul. pcen la jeg ut mesteparten av selv men fikk jo spons. ønska meg typ 2 ting i år, så det var det hva annet sku jeg ønske meg? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Æsj, ja det er kjedelig å være tom for penger Spesielt nå rundt juletider og ferie. veldig! glad jeg har alle julegaver unnagjort og all baking. Å alkohol til nyttårsaften er kjøpt inn:D Endret 17. desember 2010 av Flabba Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 OG! Ja, jeg fikk lønning i dag så skal få unnagjort pakkeshopping i morgen Gleder meg! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 fikk lønninga usedvanlig tidlig denne måneden :O dog lite problem med penger om dagen synd jeg vil tilbake til skolen, viss ikke skulle jeg kjøpt meg hus Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Jeg er sulten, hva skal jeg lage til frokost? Orker ikke å bruke noe særlig med tid Endret 17. desember 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ostesmørbrød. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det skal jeg lage nå Snakkes. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Da har kjerringa fra Frelsesarmeen fått pengene sine og jeg har fri fra skolen resten av dagen. Deilig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 fikk lønninga usedvanlig tidlig denne måneden :O dog lite problem med penger om dagen synd jeg vil tilbake til skolen, viss ikke skulle jeg kjøpt meg hus Er det noe jeg ikke har fått med meg? Vunnet i lotto eller no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg