Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen DNFK. Ny nettleverandør her hos oss fra litt utpå dagen i dag.

Dette skulle ikke vi merke mye til, og det skulle ikke bli mye jobb.

Bortsett fra at Ip-rangen vi bruker internt ikke kan brukes lenger og den nye nettleverandøren ikke vil ha noe lavere VLAN enn 100, og vi har kjørt 2,51,52 og 53 bl.a.

Mye jobb nei? Må bare konfigurere om alt nettverksutstyr.

Lenke til kommentar

God morgen DNFK. Ny nettleverandør her hos oss fra litt utpå dagen i dag.

Dette skulle ikke vi merke mye til, og det skulle ikke bli mye jobb.

Bortsett fra at Ip-rangen vi bruker internt ikke kan brukes lenger og den nye nettleverandøren ikke vil ha noe lavere VLAN enn 100, og vi har kjørt 2,51,52 og 53 bl.a.

Mye jobb nei? Må bare konfigurere om alt nettverksutstyr.

Høres virkelig ikke morro ut...

How goes it folks?

Planer for dagen/helgen?

En tur til Oslo i helgen for å besøke min far en gang før jul.

Lenke til kommentar

Åååh, er jo bare kos å omkonfigurere nettverket da. :wee: Kjøp inn en kasse pils, så har du noe å kose deg med hele kvelden. :)

Jeg har masse planer for dagen. :D Strømmen og shopping med søtingen min, så... stikker vi hjem til han etterpå elns. :)

Jeg har forresten funnet ut at i stedet for å lage masse planer for hver dag, og ikke få gjort halvparten. Så hjelper det å bare sette opp halvparten så mange planer om dagen, og få gjort ca en tredel. :D

Lenke til kommentar

Jeg skal ingenting :(

Tnåw. :love: Kom deg ut en tur. Det er fredag og snart jul. :) Eventuelt, sitte hjemme å drikke alene. <3

misstenker at det blir rydding til jul i stede. Alle mine venninder og kompiser skal ha kjæreste helg så da får jeg klare meg alene :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...