Arinomi Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Bruker en MX310, jeg Aner ikke hvor gammel den er Den fungerer like bra som den gjorde da jeg kjøpte den Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Bare ikke jeg går rundt å finner på faenskap i søvne så gjør det ikke noe LEGG DEG I ANSTENDIG TID! La meg da ganske tidlig i går da, tror jeg var i seng i 12 tia. altstå kl 24... Flink! Jeg la meg... litt over halv 9 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 MOorgen! Jeg forsover meg hver eneste morgen vi har språk nå. Rart det der. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 *gjesp* God morgen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Eheheee. Hanna. Jeg la meg rundt halv seks. :-P Men så er jeg litt sjukling om dagen da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skal si det føyk noen gloser i gangen idag da hele bygget ble vekket av brannalarmen klokken 10 på halv 8. Bortsett fra meg da, jeg hadde tatt meg en dusj og sto å lo av alle de trøtte morratrynene Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har noe hvitt under tissehuden. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Eheheee. Hanna. Jeg la meg rundt halv seks. :-P Men så er jeg litt sjukling om dagen da. oida. Det var tidelig, men er lov når man er syk. Jeg la meg tidlig fordi jeg bare var sliten etter dag der jeg gjorde nesten ingenting O.o God bedring ^_^ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 God morgen DNFK. Ny nettleverandør her hos oss fra litt utpå dagen i dag. Dette skulle ikke vi merke mye til, og det skulle ikke bli mye jobb. Bortsett fra at Ip-rangen vi bruker internt ikke kan brukes lenger og den nye nettleverandøren ikke vil ha noe lavere VLAN enn 100, og vi har kjørt 2,51,52 og 53 bl.a. Mye jobb nei? Må bare konfigurere om alt nettverksutstyr. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 GOD MORGEN JA! Her har man sovet som et lite barn som nettopp har tatt sovetabletter og rødvin. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 How goes it folks? Planer for dagen/helgen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 God morgen DNFK. Ny nettleverandør her hos oss fra litt utpå dagen i dag. Dette skulle ikke vi merke mye til, og det skulle ikke bli mye jobb. Bortsett fra at Ip-rangen vi bruker internt ikke kan brukes lenger og den nye nettleverandøren ikke vil ha noe lavere VLAN enn 100, og vi har kjørt 2,51,52 og 53 bl.a. Mye jobb nei? Må bare konfigurere om alt nettverksutstyr. Høres virkelig ikke morro ut... How goes it folks? Planer for dagen/helgen? En tur til Oslo i helgen for å besøke min far en gang før jul. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 How goes it folks? Planer for dagen/helgen? kjøpe yulegifts i dag. Ellers ikke så mye. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Åååh, er jo bare kos å omkonfigurere nettverket da. Kjøp inn en kasse pils, så har du noe å kose deg med hele kvelden. Jeg har masse planer for dagen. Strømmen og shopping med søtingen min, så... stikker vi hjem til han etterpå elns. Jeg har forresten funnet ut at i stedet for å lage masse planer for hver dag, og ikke få gjort halvparten. Så hjelper det å bare sette opp halvparten så mange planer om dagen, og få gjort ca en tredel. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 How goes it folks? Planer for dagen/helgen? Jeg skal ingenting Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 How goes it folks? Planer for dagen/helgen? Julebord Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg skal ingenting Tnåw. Kom deg ut en tur. Det er fredag og snart jul. Eventuelt, sitte hjemme å drikke alene. <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Handle julegaver på Sandvika storsenter eller inne i Oslo? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg skal ingenting Tnåw. Kom deg ut en tur. Det er fredag og snart jul. Eventuelt, sitte hjemme å drikke alene. <3 misstenker at det blir rydding til jul i stede. Alle mine venninder og kompiser skal ha kjæreste helg så da får jeg klare meg alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg