Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Så, kan man koble en slik skjerm på en bærbar/vanlig laptop? Og man greier seg med det man har. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg skjønner meg ikke på folk som klarer seg kun med lappis. Helt enig. Har venner som har relativt kraftige laptoper som de bruker til spilling, men det holder jo ikke når du sitter fast med en ok skjerm og et helt elendig tastatur som ikke er i nærheten av å være laget for spill ergonomi. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg skjønner meg ikke på folk som klarer seg kun med lappis. Klarer meg fint med bare laptop. Tyngre spill og sånt tar jeg på 360en. Fungerer supert til internett bruk og lett spilling. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Så, kan man koble en slik skjerm på en bærbar/vanlig laptop? Og man greier seg med det man har. Det går helt fint. Alt man trenger er en HDMI-, DVI- eller VGA-kabel, og det følger som regel med skjermen. Selv har jeg laptopen og 360-en koblet på en eksternmonitor. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Så, kan man koble en slik skjerm på en bærbar/vanlig laptop? Og man greier seg med det man har. det spørs på et par ting, F.eks hvis du tenker på skjermene mine, de fleste "vanlige" laptoper kan ikke sende ut oppløsningen på hovedskjermen(den i midten) men det går fint på alle de andre ^^, Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Gamlingen går å legger seg. God natt mine søte små, håper dere får en fortryllende natt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Sov godt gamlefar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg bruker laptop, faktisk. Koblet til en 22", G15 tastaturet mitt og en MX518. Fungerer akkurat til det jeg trenger den til. Skolearbeid, internettsurfing, musikk, film og CSS + COD. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Gamlingen går å legger seg. God natt mine søte små, håper dere får en fortryllende natt Må du ikke poste i søvne igjen da Jeg bruker laptop, faktisk. Koblet til en 22", G15 tastaturet mitt og en MX518. Fungerer akkurat til det jeg trenger den til. Skolearbeid, internettsurfing, musikk, film og CSS + COD. Hvorfor bruker du MX518 når G5/G500 osv er mye bedre ? Endret 17. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Fordi det er utelukkende personlige preferanse. Jeg bruker også MX-518, og kommer neppe til å bytte den ut før den går i stykker. Endret 17. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fordi det er utelukkende personlige preferanse. Jeg bruker også MX-518, og kommer neppe til å bytte den ut før den går i stykker. Men G5 er da 99% lik bortsett fra farge og overflaten bare at den er laser istedenfor optisk. Etter min mening er også MX-518 alt for lett, men det handler mere om preferanser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Løsning: Aldri se film på laptop. Må jo være vanvittig stusselig å se film på ikke noe mer enn 15 tommer. Jeg har ikke akkurat en hjemmekino selv, men bare en 24-tommer utgjør en verden i forskjell. Visst du sitter 3 meter unna blir jo seff 15" litt stusselig. De fleste sitter nå ikke mere enn 0,5m fra pc skjermen da. Sant, jeg sitter jo noe sånt fra min 37". Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Prater dere ennå om pc-skjermer ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hvorfor bruker du MX518 når G5/G500 osv er mye bedre ? Har brukt G5 i 4-5 år nå. Den gikk i stykker, og da jeg dro til butikken(e), hadde ingen G5 på lager. Så da ble det en liten MX-518 på meg. Strålende fornøyd med den, og den fyller skoene som G5'en etterlatte seg. Skulle gjerne kjøpt G500, men den var litt over min prisklasse der og da. Hadde bare en 500-lapp å bruke, og jeg trengte ikke "det beste", heller. Endret 17. desember 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 OMG. SÅ full! julebord er skumle saker! Vel, lykke til, til meg selv (kommer vel til å glemme dette i "morgen"), med å komme deg til jobb kl 8 ^^ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har brukt G5 i 4-5 år nå. Den gikk i stykker, og da jeg dro til butikken(e), hadde ingen G5 på lager. Så da ble det en liten MX-518 på meg. Strålende fornøyd med den, og den fyller skoene som G5'en etterlatte seg. Skulle gjerne kjøpt G500, men den var litt over min prisklasse der og da. Hadde bare en 500-lapp å bruke, og jeg trengte ikke "det beste", heller. Skal ikke kvervulere mere på det. Vi har alle hver vår mening. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skal ikke kvervulere mere på det. Vi har alle hver vår mening. Hehe. Jeg skjønner deg, faktisk. Skulle gjerne hatt G5/G500, men MX-518 fyller akkurat det jeg trenger en mus til. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skal ikke kvervulere mere på det. Vi har alle hver vår mening. Hehe. Jeg skjønner deg, faktisk. Skulle gjerne hatt G5/G500, men MX-518 fyller akkurat det jeg trenger en mus til. Vel, siden den faktisk bruker samme designet, og det bare er inmaten som er forandret, så er det jo bare vekt du vil kjenne noe særlig forskjell på. En liten forbedring er det jo da den bruker en bedre teknologi, men til vanlig bruk vil du nok ikke kjenne det så alt for godt. Men som sagt så synes jeg den eier for lite, og jeg er ikke helt fan av at den er helt glatt oppå. Har brukt G5 i mange år, og det er nok bare jeg som har grodd fast til den gode gamle traveren min Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nei, jeg savner den ru overflaten. Hvis jeg er litt klam på hendene, kan det bli ubehagelig å holde i en mus med glatt overflate. Savner G5-en, jeg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nei, jeg savner den ru overflaten. Hvis jeg er litt klam på hendene, kan det bli ubehagelig å holde i en mus med glatt overflate. Savner G5-en, jeg. Håper min aldri dør. Mener de er ute av produksjon. Hvis den dør kommer jeg til å kjøpe ne G500 og bytte dekselet med G5 dekselet om det fortsatt er den kompatibiliteten. Gjorde det med en ødelagt G5 og en G7 mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg