Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jaha. Tv til 1200kr, er du sikker, hvor? Er jo tver som gies bort og, men jeg vil da eventuelt ha en flatskjerm som jeg kan sette bort når jeg ikke skal se på den.

En ting sikkert, trenger ikke 3 monitorer, får da være måte på. Nei, blir vel bare pcn en stund framover regner jeg med, er så mye styr, og har ikke råd til noe akkurat nå og i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar

Oooh, ska du bli lærer?

I hva, og hvor? :devil:

Norsk. Pluss et ekstrafag, hvilket blir enten fransk, engelsk eller historie. På videregående, jeg antar jeg ender opp i Bergensområdet.

Ey, jeg også. Starter på lektorprogrammet etter sommeren. Norsk og historie

Nesten samme her og :p tar en bachelor(muligens master) i nordisk og skal ha engelsk eller historie som støttefag, også blir det ppu etterpå :)

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Eller ikke! Prisene ser ut til å ha stupt siden jeg kjøpte.

http://www.dustinhome.no/pd_5010384363.aspx

1920 x 1200 IPS til 3k? KJØP KJØP KJØP!

Edit: Uff, mangler visst HDMI. Må nok ut med fire Munch likevel.

Må ha meg en slik når jeg får råd, definitivt.

Får jo en LCD tv til den prisen som er helt kurrant til filmer og slikt.

Ein får berre ikkje ein GOD tv til under 5-6000. Med mindre det er tilbod.

Lenke til kommentar

Jaha. Tv til 1200kr, er du sikker, hvor? Er jo tver som gies bort og, men jeg vil da eventuelt ha en flatskjerm som jeg kan sette bort når jeg ikke skal se på den.

En ting sikkert, trenger ikke 3 monitorer, får da være måte på. Nei, blir vel bare pcn en stund framover regner jeg med, er så mye styr, og har ikke råd til noe akkurat nå og i nærmeste framtid.

Helt enig, skjønner meg ikke på folk som klarer seg med kun tre skjermer :whistle:

Lenke til kommentar

Men hvorfor? Har du virkelig behov for det? Selv sitter jeg med to skjermer. Har vel en eller to til tilgjengelig, men velger å ikke bruke de da det er begrenset hvor mye mer plass jeg trenger, samt at jeg ikke vil drukne leiligheten i geekyness. Finnes en fin balanse der :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...