L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Får jo en LCD tv til den prisen som er helt kurrant til filmer og slikt. Som er av like god kvalitet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jaha. Tv til 1200kr, er du sikker, hvor? Er jo tver som gies bort og, men jeg vil da eventuelt ha en flatskjerm som jeg kan sette bort når jeg ikke skal se på den. En ting sikkert, trenger ikke 3 monitorer, får da være måte på. Nei, blir vel bare pcn en stund framover regner jeg med, er så mye styr, og har ikke råd til noe akkurat nå og i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Får jo en LCD tv til den prisen som er helt kurrant til filmer og slikt. Som er av like god kvalitet? Nei. Som er helt kurrant til film titting. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Oooh, ska du bli lærer? I hva, og hvor? Norsk. Pluss et ekstrafag, hvilket blir enten fransk, engelsk eller historie. På videregående, jeg antar jeg ender opp i Bergensområdet. Ey, jeg også. Starter på lektorprogrammet etter sommeren. Norsk og historie Nesten samme her og tar en bachelor(muligens master) i nordisk og skal ha engelsk eller historie som støttefag, også blir det ppu etterpå Endret 16. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Eller ikke! Prisene ser ut til å ha stupt siden jeg kjøpte. http://www.dustinhome.no/pd_5010384363.aspx 1920 x 1200 IPS til 3k? KJØP KJØP KJØP! Edit: Uff, mangler visst HDMI. Må nok ut med fire Munch likevel. Må ha meg en slik når jeg får råd, definitivt. Får jo en LCD tv til den prisen som er helt kurrant til filmer og slikt. Ein får berre ikkje ein GOD tv til under 5-6000. Med mindre det er tilbod. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det "no go" og gi penger til lillesøs i bursdagsgave? Har fiksa julegave til hun og samboeren sin, samt niesa mi, men bursdagen hennes som er nå straks har jeg ingen gave til enda. Blæ! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gjør noe kult i tillegg. Lag noe, kjøp noe "symbolsk" og ha pengene ved siden av. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ein får berre ikkje ein GOD tv til under 5-6000. Med mindre det er tilbod. Typen til søss kjøpte denne for ikke så lenge siden. Synes bildet på den var bra, eneste lyden jeg kan si noe på da den var litt for skarp med for mye diskant. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jaha. Tv til 1200kr, er du sikker, hvor? Er jo tver som gies bort og, men jeg vil da eventuelt ha en flatskjerm som jeg kan sette bort når jeg ikke skal se på den. En ting sikkert, trenger ikke 3 monitorer, får da være måte på. Nei, blir vel bare pcn en stund framover regner jeg med, er så mye styr, og har ikke råd til noe akkurat nå og i nærmeste framtid. Helt enig, skjønner meg ikke på folk som klarer seg med kun tre skjermer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 What..Tør jeg spørre om hvor mange du har? Og har du virkelig bruk for dem alle? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 atm, bruker jeg 4, men har 2 til på veggen her som ikke brukes akkurat nu. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Huff. Jeg kan ta en eller to hvis du vil ha litt bedre plass. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 atm, bruker jeg 4, men har 2 til på veggen her som ikke brukes akkurat nu. Den funker kun med 3 eller 9. Spesielt til fps da det er veldig dumt å ha crosshair midt i kanten av en skjerm. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Men hvorfor? Har du virkelig behov for det? Selv sitter jeg med to skjermer. Har vel en eller to til tilgjengelig, men velger å ikke bruke de da det er begrenset hvor mye mer plass jeg trenger, samt at jeg ikke vil drukne leiligheten i geekyness. Finnes en fin balanse der Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 behov, nope. doing it for the nerdfactor, OHYESH! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Sånn ser skrivebordet ut hos meg. Maskina blir snart veldig mye penere Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) nice, nice. mitt oppsett, bare hvis folk lurer. og fordi jeg elsker å skryte *edit* siste skjermen er på laptopen min Endret 17. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har bare en laptop, jeg. Blir nok stasjonær etterhvert som jeg får råd.. Som vil si aldri. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg skjønner meg ikke på folk som klarer seg kun med lappis. 4 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg for min del har ikke behov for noe mer. Bruker ikke PCen til stort annet enn surfing, skolearbeid og musikk. Noen filmer her og der og kanskje jeg slår på stortromma og spiller litt i ny og ne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg