TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Løsning: Aldri se film på laptop. Må jo være vanvittig stusselig å se film på ikke noe mer enn 15 tommer. Jeg har ikke akkurat en hjemmekino selv, men bare en 24-tommer utgjør en verden i forskjell. Visst du sitter 3 meter unna blir jo seff 15" litt stusselig. De fleste sitter nå ikke mere enn 0,5m fra pc skjermen da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg lurer på om mine fremtidige elever kommer til å whine om meg på forum... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg lurer på om mine fremtidige elever kommer til å whine om meg på forum... Oooh, ska du bli lærer? I hva, og hvor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hu skal drive praktisk seksualundervisning. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Oooh, ska du bli lærer? I hva, og hvor? Norsk. Pluss et ekstrafag, hvilket blir enten fransk, engelsk eller historie. På videregående, jeg antar jeg ender opp i Bergensområdet. Hu skal drive praktisk seksualundervisning. Oooh, snap! Kanskje sexolog er et yrke for meg i stedet for lærer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg lurer på om mine fremtidige elever kommer til å whine om meg på forum... Tror det hadde vært temmelig awesome å ha deg som lærer. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Oooh, ska du bli lærer? I hva, og hvor? Norsk. Pluss et ekstrafag, hvilket blir enten fransk, engelsk eller historie. På videregående, jeg antar jeg ender opp i Bergensområdet. Hu skal drive praktisk seksualundervisning. Oooh, snap! Kanskje sexolog er et yrke for meg i stedet for lærer. Tror timer med deg kunne vært bra. Seksualundervisning? Oooh im in! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Oooh, ska du bli lærer? I hva, og hvor? Norsk. Pluss et ekstrafag, hvilket blir enten fransk, engelsk eller historie. På videregående, jeg antar jeg ender opp i Bergensområdet. Ey, jeg også. Starter på lektorprogrammet etter sommeren. Norsk og historie Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ja er jo det jeg sier, får det ikke til å bli bra. PC monitor, er det som en ekstra skjerm man kobler på pcn eller? hva koster eventuelt det? Du får en helt kurant 24-tommer til to Munch. Hvis du er veldig fin på det og vil ha IPS-panel må du regne med det dobbelte. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg lurer på om mine fremtidige elever kommer til å whine om meg på forum... Bare om du er en ekstrem(Enten veldig grei eller veldig drittsekk) Tips: Når du finner deg lei av å lære bort ting og begynner å kjefte på elevene for ingenting så er det på tide å bytte yrke Hu skal drive praktisk seksualundervisning. Må nesten melde meg på det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva skjer med meg? Hver kveld blir jeg trøtt, og i det jeg legger meg ned på puta for å sove så blir jeg akutt pissetrengt. Når jeg kommer tilbake fra dassen er jeg lys våken og blir ikke trøtt før et par timer senere. Meeeeh! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Eller ikke! Prisene ser ut til å ha stupt siden jeg kjøpte. http://www.dustinhome.no/pd_5010384363.aspx 1920 x 1200 IPS til 3k? KJØP KJØP KJØP! Edit: Uff, mangler visst HDMI. Må nok ut med fire Munch likevel. Endret 16. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Piss i en flaske du har ved senga. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Seksualundervisning? Oooh im in! Seksualundervisning ja. Vi skulle liksom ha det. Det som skjedde: "Hei, eg er helsesyster, ikkje ha sex, du får sjukdommar. Her er ein kondom og ein penis"modell" til dykk, lol bye!" Etter det var det eit GRUPPEarbeid, "snart vaksen". Yay, sitte og slave for å lage nokre sider som kontrollfrik-jentene på gruppa skal skrive heilt om. Endret 16. desember 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ey, jeg også. Starter på lektorprogrammet etter sommeren. Norsk og historie We are the same, you and I. Bare om du er en ekstrem(Enten veldig grei eller veldig drittsekk) Tips: Når du finner deg lei av å lære bort ting og begynner å kjefte på elevene for ingenting så er det på tide å bytte yrke Hu skal drive praktisk seksualundervisning. Må nesten melde meg på det Dude, jeg kommer til å bruke flere ÅR på å utdanne meg, jeg har ingen planer om å SLUTTE bare fordi jeg begynner å hate det... (Jo, det har jeg. Jeg er gal, så jeg har free pass til uføretrygd om alt skulle gå galt uansett) Sorry, det er veldig begrenset hvor mange det er plass til på det praktiske kurset, per nå er alle tilgjengelige plasser tatt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Eller ikke! Prisene ser ut til å ha stupt siden jeg kjøpte. http://www.dustinhome.no/pd_5010384363.aspx 1920 x 1200 IPS til 3k? KJØP KJØP KJØP! Edit: Uff, mangler visst HDMI. Må nok ut med fire Munch likevel. Må ha meg en slik når jeg får råd, definitivt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Piss i en flaske du har ved senga. Ja, eller bare ut vinduet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg er så alt for glad i Dell-skjermene mine. U2711 er nok den datarelaterte investeringen jeg er mest fornøyd med, muligens sidestilt med Intel-SSD-en min Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Må ha meg en slik når jeg får råd, definitivt. Kjøp en slik mens du venter. Det er lett verdt pengene, og når du får råd til en high-end-modell sitter du plutselig der med tre monitorer. Det er badass. Jeg er så alt for glad i Dell-skjermene mine. U2711 er nok den datarelaterte investeringen jeg er mest fornøyd med, muligens sidestilt med Intel-SSD-en min Jeg har samme modell i 24"; selv etter et år er det morsomt å vevie hånda foran kontrollpanelet og se det lyse opp! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Eller ikke! Prisene ser ut til å ha stupt siden jeg kjøpte. http://www.dustinhome.no/pd_5010384363.aspx 1920 x 1200 IPS til 3k? KJØP KJØP KJØP! Edit: Uff, mangler visst HDMI. Må nok ut med fire Munch likevel. Må ha meg en slik når jeg får råd, definitivt. Får jo en LCD tv til den prisen som er helt kurrant til filmer og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg