Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Løsning: Aldri se film på laptop. Må jo være vanvittig stusselig å se film på ikke noe mer enn 15 tommer. Jeg har ikke akkurat en hjemmekino selv, men bare en 24-tommer utgjør en verden i forskjell.

Visst du sitter 3 meter unna blir jo seff 15" litt stusselig.

De fleste sitter nå ikke mere enn 0,5m fra pc skjermen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oooh, ska du bli lærer?

I hva, og hvor? :devil:

Norsk. Pluss et ekstrafag, hvilket blir enten fransk, engelsk eller historie. På videregående, jeg antar jeg ender opp i Bergensområdet.

Hu skal drive praktisk seksualundervisning.

Oooh, snap! Kanskje sexolog er et yrke for meg i stedet for lærer.
Lenke til kommentar

Oooh, ska du bli lærer?

I hva, og hvor? :devil:

Norsk. Pluss et ekstrafag, hvilket blir enten fransk, engelsk eller historie. På videregående, jeg antar jeg ender opp i Bergensområdet.

Oooh, snap! Kanskje sexolog er et yrke for meg i stedet for lærer.

Tror timer med deg kunne vært bra.

Seksualundervisning? Oooh im in!

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om mine fremtidige elever kommer til å whine om meg på forum... :wee:

Bare om du er en ekstrem(Enten veldig grei eller veldig drittsekk)

Tips:

Når du finner deg lei av å lære bort ting og begynner å kjefte på elevene for ingenting så er det på tide å bytte yrke

Må nesten melde meg på det :lol:

Lenke til kommentar

Seksualundervisning? Oooh im in!

Seksualundervisning ja.

Vi skulle liksom ha det.

Det som skjedde: "Hei, eg er helsesyster, ikkje ha sex, du får sjukdommar. Her er ein kondom og ein penis"modell" til dykk, lol bye!"

Etter det var det eit GRUPPEarbeid, "snart vaksen".

Yay, sitte og slave for å lage nokre sider som kontrollfrik-jentene på gruppa skal skrive heilt om.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Ey, jeg også. Starter på lektorprogrammet etter sommeren. Norsk og historie

We are the same, you and I. :wee:

Bare om du er en ekstrem(Enten veldig grei eller veldig drittsekk)

Tips:

Når du finner deg lei av å lære bort ting og begynner å kjefte på elevene for ingenting så er det på tide å bytte yrke

Må nesten melde meg på det :lol:

Dude, jeg kommer til å bruke flere ÅR på å utdanne meg, jeg har ingen planer om å SLUTTE bare fordi jeg begynner å hate det...

(Jo, det har jeg. Jeg er gal, så jeg har free pass til uføretrygd om alt skulle gå galt uansett)

Sorry, det er veldig begrenset hvor mange det er plass til på det praktiske kurset, per nå er alle tilgjengelige plasser tatt.

Lenke til kommentar

Må ha meg en slik når jeg får råd, definitivt.

Kjøp en slik mens du venter. Det er lett verdt pengene, og når du får råd til en high-end-modell sitter du plutselig der med tre monitorer. Det er badass.

Jeg er så alt for glad i Dell-skjermene mine. U2711 er nok den datarelaterte investeringen jeg er mest fornøyd med, muligens sidestilt med Intel-SSD-en min :love:

Jeg har samme modell i 24"; selv etter et år er det morsomt å vevie hånda foran kontrollpanelet og se det lyse opp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...