Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Death Race på viasat 4 folkens, Jason Statham er god nok grunn i seg selv å se på den! :yes:

Film på tv er dødfødt, er så sykt mye reklame at man har glemt halvparten når filmen starter igjen.

Men så er jo du litt glemsk da. :whistle: Man tager hva man haver. Og filmen har jeg sett en 3-4 gang før så er ikke så stor krise.

Du bruker å se en del film på pc? Hvordan gjør du det, altså hvordan har du pcn og hvordan stilling er du i? Sliter litt med å finne en bra stilling og pcn blir bare i veien, får det ikke til å bli helt bra.

Enten kobler jeg den til tv ellers så har jeg den med i senga :thumbup:

Er i senga jeg og har den med, men det blir ikke bra. Kansje bare en vanesak da..

Lenke til kommentar

Har problemet at jeg av og til ikke fåt bladd helt ned på siden(Løser seg ved å oppdatere siden). Bare her på forumet det har skjedd. Noen andre som har opplevd det ?

Bruker Firefox om det har noe å si.

Opplever det jeg også.

Da er det ivertfall ikke hos meg det er noe galt.

Beklager for alle skrivefeilene. Skrev det veldig fort.

Lenke til kommentar
Vi flyr med KLM fra Sola til Schiphol og derifra direkte til San Francisco.

Schiphol er en grei flyplass med god skilting og et greit utvalg av restauranter. Forøvrig ble det lansert i dag at de har gratis WIFI på hele flyplassen så da kan du trolle på forumet :)

KLM er et bra valg til USA må jeg si. Langt bedre enn alle amerikanske selskaper. Setepitchen er kanskje ikke best, flyene er kanskje ikke nyest men jeg regner med at dere har en Tv skjerm hver i nakkestøtten å kose dere med. Maten på KLM pleier å være grei, de har også et godt utvalg av nederlandske øl.

God tur.

Fly eksakt den samme turen selv i sommer (vel, fra Torp til Schipol)

Var veldig greit fly, ganske stort utvalg av filmer, serier, musikk osv.

Maten var ikke mye å skryte av til, men var grei på vei tilbake.

Beste setene hadde jeg på hjemveien, og fikk de ved en tilfeldighet. Det var ca. midt i flyet der det er en matstasjon, best beinplass i hele flyet :w00t: (ca. 2m til veggen)

Ellers så var det kjekt å få alt man kunne drikke, flyvertinnene var også hyggelige.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sliter litt med å finne en bra stilling og pcn blir bare i veien, får det ikke til å bli helt bra.

Hvorfor har du plassert kabinettet foran monitoren?

Har bærbar pc..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvordan kan da PC-en være i veien for filmen?

Og alle burde ha en ekstern monitor om de har laptop som primær-PC.

Nei nå har du missforstått, pcn er jo ikke i veien for selve filmen. Den blir bare i veien, generelt, i senga.

Lenke til kommentar

Sliter litt med å finne en bra stilling og pcn blir bare i veien, får det ikke til å bli helt bra.

Hvorfor har du plassert kabinettet foran monitoren?

Eller på godt norsk: Hvorfor har du plassert CPU-en forran PC-en? :fun:

Eller på ekte norsk: Hvorfor har du plassert pc'en/datamaskinen forran monitoren/skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja er jo det jeg sier, får det ikke til å bli bra. :p PC monitor, er det som en ekstra skjerm man kobler på pcn eller? hva koster eventuelt det?

Lenke til kommentar

Malin, hadde veldig gjerne tatt deg med. :wee:

Men Tre nøtter til Askepott tror jeg jeg er en av få personer som ikke liker.

Fikk den i gave på DVD for et par år siden, og det er en av få gaver jeg har fått i løpet av mitt 24 år lange liv som jeg har vært misfornøyd med.

Jeg elsker deg litt akkurat nå :love:

DA er det bare å sette i gang og elske meg også litt ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...