Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jobben hennes er å få deg gjennom VGS, ikke å fortelle deg hvor unik og flink du er. Ja og mange ansatte på skoler har en bedriten metode å utføre det på. Vel, min erfaring er at det ikke hjelper med koselige ord og sy puter under armene på unger med 90% fravær og 156 anmerkninger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Death Race på viasat 4 folkens, Jason Statham er god nok grunn i seg selv å se på den! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 jeg dro da til japan (som til sammen tok rundt 16 + timer ) uten mp3 spiller, mobil ellerno sånt jeg tok dog med meg en laptopp når jeg var der, men brukte den bare på kvelda før jeg la meg og for å sjekke at jeg faktisk hadde nok penger igjen til å leve neste gang tar jeg ikke med meg noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Youtuben min går enda som sirup Kjipern å måtte vente 3 minutter for å få se et lite klipp. Har hatt det før jeg også. Funker å slette historikk, infokapsler osv. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jobben hennes er å få deg gjennom VGS, ikke å fortelle deg hvor unik og flink du er. Ja og mange ansatte på skoler har en bedriten metode å utføre det på. Vel, min erfaring er at det ikke hjelper med koselige ord og sy puter under armene på unger med 90% fravær og 156 anmerkninger. Snakker bare egen erfaring. Jeg var snill på skolen, lite fravær, lite anmerkninger, og grei mot lærere. Enda skal de plage meg og gjøre dagene sure.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vi flyr med KLM fra Sola til Schiphol og derifra direkte til San Francisco. Schiphol er en grei flyplass med god skilting og et greit utvalg av restauranter. Forøvrig ble det lansert i dag at de har gratis WIFI på hele flyplassen så da kan du trolle på forumet KLM er et bra valg til USA må jeg si. Langt bedre enn alle amerikanske selskaper. Setepitchen er kanskje ikke best, flyene er kanskje ikke nyest men jeg regner med at dere har en Tv skjerm hver i nakkestøtten å kose dere med. Maten på KLM pleier å være grei, de har også et godt utvalg av nederlandske øl. God tur. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) @Datasmurf Skuffet, skuffet ... Jeg kan gjerne overta den DVDen, sånn btw. Endret 16. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Malin, hadde veldig gjerne tatt deg med. Men Tre nøtter til Askepott tror jeg jeg er en av få personer som ikke liker. Fikk den i gave på DVD for et par år siden, og det er en av få gaver jeg har fått i løpet av mitt 24 år lange liv som jeg har vært misfornøyd med. Jeg elsker deg litt akkurat nå Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Death Race på viasat 4 folkens, Jason Statham er god nok grunn i seg selv å se på den! Film på tv er dødfødt, er så sykt mye reklame at man har glemt halvparten når filmen starter igjen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hun utviste en kompis av meg på ugyldig grunnlag. Fordi hun ikke likte han. Han ble tilbudt plassen tilbake etter han lagde bråk. Så nei, hun er bare en drittsekk, og gjør sitt beste for å fucke opp hverdagen til alle på skolen. Det er fakta. Sånne mennesker er én blant en milliard, men likevel er det alltid noen som vil ha en til å tro at det finnes en på hver eneste skole. Selv har jeg fortsatt til gode å møte en lærer som noen andre enn drittsekkene føler er der bare for å ødelegge for elevene. Skjerp deg. Står du opp med feil fot hver dag? Du virker som en skikkelig surpomp 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vi har og en lærer. Han er gammel. Vet ikke helt hvor gammel, men snart pensjonsalder i alle fall. Han underviser i P-matte and thats it. En gang hoppet halve klassen ut vinduet mens han skrev på tavla. Han snur seg og fortsetter som før. Jeg håper han merka det, men ikke brydde seg. Han kan ikke være så fjern. Det er visst ikke noe problem å sitte og spille dataspill hele timen eller sove. Men det går jo kun ut over de selv. Jeg har aldri hatt han, så jeg vet ikke hvor god lærer han er. Fjern er han i alle fall, men alle liker han. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har problemet at jeg av og til ikke fåt bladd helt ned på siden(Løser seg ved å oppdatere siden). Bare her på forumet det har skjedd. Noen andre som har opplevd det ? Bruker Firefox om det har noe å si. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Står du opp med feil fot hver dag? Du virker som en skikkelig surpomp Faktum er at lærere er ute etter å hjelpe, ikke komplisere; det har de ingenting å tjene på. Jeg tror Ajaco har godt av litt realitet, og selv kommer jeg godt overens med de fleste. np: SoulEye - [PPPPPP #06] Passion for Exploring Endret 16. desember 2010 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Death Race på viasat 4 folkens, Jason Statham er god nok grunn i seg selv å se på den! Film på tv er dødfødt, er så sykt mye reklame at man har glemt halvparten når filmen starter igjen. Men så er jo du litt glemsk da. Man tager hva man haver. Og filmen har jeg sett en 3-4 gang før så er ikke så stor krise. Du bruker å se en del film på pc? Hvordan gjør du det, altså hvordan har du pcn og hvordan stilling er du i? Sliter litt med å finne en bra stilling og pcn blir bare i veien, får det ikke til å bli helt bra. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Finnes faktisk mange dårlige lærere der ute. Har selv blitt sendt hjem etter at jeg tok opp med læreren at jeg syntes det var feil at han bare skulle hjelpe de flinkeste i klassen. Ble en litt heftig diskusjon, men føler ikke han hadde rett å bare be meg gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Men Tre nøtter til Askepott tror jeg jeg er en av få personer som ikke liker. *Rekker opp hånden og melder seg inn i fåtallet* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 jeg dro da til japan (som til sammen tok rundt 16 + timer ) uten mp3 spiller, mobil ellerno sånt jeg tok dog med meg en laptopp når jeg var der, men brukte den bare på kvelda før jeg la meg og for å sjekke at jeg faktisk hadde nok penger igjen til å leve neste gang tar jeg ikke med meg noe sånt. Jeg antar at du trives på fly. Jeg gjør ikke. Jeg finner det usannsynlig kjedelig. Det går for fort og man ser ikke nok. Vi flyr med KLM fra Sola til Schiphol og derifra direkte til San Francisco. Schiphol er en grei flyplass med god skilting og et greit utvalg av restauranter. Forøvrig ble det lansert i dag at de har gratis WIFI på hele flyplassen så da kan du trolle på forumet KLM er et bra valg til USA må jeg si. Langt bedre enn alle amerikanske selskaper. Setepitchen er kanskje ikke best, flyene er kanskje ikke nyest men jeg regner med at dere har en Tv skjerm hver i nakkestøtten å kose dere med. Maten på KLM pleier å være grei, de har også et godt utvalg av nederlandske øl. God tur. Ja, jeg liker meg der. Vært der noen ganger allerede, sist nå i august. Blir sannsynligvis digg. Julegave fra farmor er å fly på business class. @Datasmurf Skuffet, skuffet ... Jeg kan gjerne overta den DVDen, sånn btw. Vet du er skuffet, men er ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg er materialist, hoarder og har store problemer med å gi fra meg ting, men du kan få låne den. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hun utviste en kompis av meg på ugyldig grunnlag. Fordi hun ikke likte han. Han ble tilbudt plassen tilbake etter han lagde bråk. Så nei, hun er bare en drittsekk, og gjør sitt beste for å fucke opp hverdagen til alle på skolen. Det er fakta. Sånne mennesker er én blant en milliard, men likevel er det alltid noen som vil ha en til å tro at det finnes en på hver eneste skole. Selv har jeg fortsatt til gode å møte en lærer som noen andre enn drittsekkene føler er der bare for å ødelegge for elevene. Skjerp deg. Ser ikke helt hvorfor jeg skal skjerpe meg. Jeg synes det blir for dumt at du kommer her og forteller meg å skjerpe meg, når du ikke vet noe om hvordan hun er. Hun er dessuten ikke lærer, og underviser ikke i noen fag. Hun bruker dagen sin på å prate med elever. Stort sett det eneste hun gjør er å kommandere elever rundt til å rydde, eller ta de inn til usaklige samtaler. Hun er faktisk én i en milliard. Jeg har hatt mange lærere jeg har vært misfornøyd med som andre har vært fornøyd med. Men de har ikke sjikanert elever heller. Jobben hennes er å få deg gjennom VGS, ikke å fortelle deg hvor unik og flink du er. Hun utviste en kompis av meg på ugyldig grunnlag. Fordi hun ikke likte han. Han ble tilbudt plassen tilbake etter han lagde bråk. Så nei, hun er bare en drittsekk, og gjør sitt beste for å fucke opp hverdagen til alle på skolen. Det er fakta. er ikke det ulovlig? Jo. Hun fikk advarsel. Vet ikke akuratt hvilke folk det var kompisen min tok kontakt med etter utvisningen, men de drev med skole- og utdanningsrettigheter iallefall. Hun fikk ganske refs. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Death Race på viasat 4 folkens, Jason Statham er god nok grunn i seg selv å se på den! Film på tv er dødfødt, er så sykt mye reklame at man har glemt halvparten når filmen starter igjen. Men så er jo du litt glemsk da. Man tager hva man haver. Og filmen har jeg sett en 3-4 gang før så er ikke så stor krise. Du bruker å se en del film på pc? Hvordan gjør du det, altså hvordan har du pcn og hvordan stilling er du i? Sliter litt med å finne en bra stilling og pcn blir bare i veien, får det ikke til å bli helt bra. Enten kobler jeg den til tv ellers så har jeg den med i senga Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Malin, hadde veldig gjerne tatt deg med. Men Tre nøtter til Askepott tror jeg jeg er en av få personer som ikke liker. Fikk den i gave på DVD for et par år siden, og det er en av få gaver jeg har fått i løpet av mitt 24 år lange liv som jeg har vært misfornøyd med. Jeg elsker deg litt akkurat nå Er du også sånn? Men Tre nøtter til Askepott tror jeg jeg er en av få personer som ikke liker. *Rekker opp hånden og melder seg inn i fåtallet* Flink Egil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg