Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dagens personlige seier:

Har mye fravær. Noe jeg ikke er stolt av. Og nei, det er ikke den personlige seieren. However... viserektoren på skolen vår er sykt nazi, og egentlig helt gal i hodet. Hun elsker å ha elever på samtaler hos deg, for å fortelle de om hvor mye problemer de har - og hvor dårlige de er på skolen. Hvorfor hun fortsatt har jobben, må du ikke spørre meg om.

Anyways, jeg har vært hos denne viserektoren med jevne mellomrom grunnet fraværet mitt. Hver eneste gang ønsker hun å sette meg på "fraværskontrakt". Dette er en _idiotisk_ ordning, der en elev blir plassert på en "kontrakt" med skolen om at h*n ikke skal ha fravær. Dersom kontrakten blir brutt, blir man utvist.... noe som resulterer i mer fravær. Jada, du leste rett. Helt idiotisk.

Anyways.. da jeg kom opp dit idag - tenkte jeg å kjøre en annen taktikk enn vanlig. Tidligere har jeg vært veldig "frempå", stort sett vært uenig, og kranglet. Idag tok jeg ut snusen, tok av meg lua, retta på sveisen og tok hun i hånda da jeg gikk inn. Idag skulle jeg være englebarnet hennes, si det hun ville høre - og si meg enig det hun sa. Det funka som faen. Som et resultat av å si masse stygge ting om meg selv, samt si meg enig alt drittet hennes gikk jeg ut igjen med en avtale om at vi ikke gjør noe mer med saken. Ingen kontrakt. Ingen oppfølging. Jeg kjører mitt eget løp, og fortsetter med det.

Andreas 1 - 0 Viserektor.

Eid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens personlige seier:

Har mye fravær. Noe jeg ikke er stolt av. Og nei, det er ikke den personlige seieren. However... viserektoren på skolen vår er sykt nazi, og egentlig helt gal i hodet. Hun elsker å ha elever på samtaler hos deg, for å fortelle de om hvor mye problemer de har - og hvor dårlige de er på skolen. Hvorfor hun fortsatt har jobben, må du ikke spørre meg om.

Anyways, jeg har vært hos denne viserektoren med jevne mellomrom grunnet fraværet mitt. Hver eneste gang ønsker hun å sette meg på "fraværskontrakt". Dette er en _idiotisk_ ordning, der en elev blir plassert på en "kontrakt" med skolen om at h*n ikke skal ha fravær. Dersom kontrakten blir brutt, blir man utvist.... noe som resulterer i mer fravær. Jada, du leste rett. Helt idiotisk.

Anyways.. da jeg kom opp dit idag - tenkte jeg å kjøre en annen taktikk enn vanlig. Tidligere har jeg vært veldig "frempå", stort sett vært uenig, og kranglet. Idag tok jeg ut snusen, tok av meg lua, retta på sveisen og tok hun i hånda da jeg gikk inn. Idag skulle jeg være englebarnet hennes, si det hun ville høre - og si meg enig det hun sa. Det funka som faen. Som et resultat av å si masse stygge ting om meg selv, samt si meg enig alt drittet hennes gikk jeg ut igjen med en avtale om at vi ikke gjør noe mer med saken. Ingen kontrakt. Ingen oppfølging. Jeg kjører mitt eget løp, og fortsetter med det.

Eid.

Gratulere med det. Har slitt mye med fravær selv, og møtt alt for mange idioter som skal "følge opp" saken.

Lenke til kommentar

Youtuben min går enda som sirup :cry:

Kjipern å måtte vente 3 minutter for å få se et lite klipp.

Flere som har det sånn eller er det bare Get som troller med meg?

Har bestandig en eller annen bugg i youtube. Akkurat nå ser det ut som hele videoen loader instant, men om jeg prøver å bla litt ut i videoen så loader den hele greia på nytt.

Lenke til kommentar

Eid.

Gratulerer, du oppførte deg for en gangs skyld ikke som en bedriten trassunge.

Tja, vil vel si det er mer bedritent å endre oppførsel for å få vilja si. Er vanligvis veldig hyggelig mot andre, men hu der har skapt så mye trøbbel for meg - bare på faen. Så hun har jeg ingenting til overs for.

Lenke til kommentar

Youtuben min går enda som sirup :cry:

Kjipern å måtte vente 3 minutter for å få se et lite klipp.

Flere som har det sånn eller er det bare Get som troller med meg?

Har bestandig en eller annen bugg i youtube. Akkurat nå ser det ut som hele videoen loader instant, men om jeg prøver å bla litt ut i videoen så loader den hele greia på nytt.

Har vært sånn i 1 mnd tid. Irriterende :mad:

Lenke til kommentar

Jobben hennes er å få deg gjennom VGS, ikke å fortelle deg hvor unik og flink du er.

Hun utviste en kompis av meg på ugyldig grunnlag. Fordi hun ikke likte han. Han ble tilbudt plassen tilbake etter han lagde bråk.

Så nei, hun er bare en drittsekk, og gjør sitt beste for å fucke opp hverdagen til alle på skolen. Det er fakta.

Lenke til kommentar

Jobben hennes er å få deg gjennom VGS, ikke å fortelle deg hvor unik og flink du er.

Hun utviste en kompis av meg på ugyldig grunnlag. Fordi hun ikke likte han. Han ble tilbudt plassen tilbake etter han lagde bråk.

Så nei, hun er bare en drittsekk, og gjør sitt beste for å fucke opp hverdagen til alle på skolen. Det er fakta.

er ikke det ulovlig?

Endret av Arhm
Lenke til kommentar

Sånne mennesker er én blant en milliard, men likevel er det alltid noen som vil ha en til å tro at det finnes en på hver eneste skole. Selv har jeg fortsatt til gode å møte en lærer som noen andre enn drittsekkene føler er der bare for å ødelegge for elevene. Skjerp deg.

Endret av Lord Britishface
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tips til hva jeg kan adde på pakkelista mi over ting jeg skal ha med meg til USA?

Pass

Klær (t-skjorter, skjorter, singlet, sokker, boksere, en genser, tynn jakke, finsko, bukse)

Ladere (mobil, Zune, laptop, bt-headset, kamera, ekstern hdd)

Kabler (Minijack, overføring kamera, overføring mobil, ekstern hdd)

Ekstern HDD

Hallopp

Gaver

SNES-spake m/ adapter

Razer DeathAdder + Lycosa

QPad

Flåklypa Grand Prix

Snus

2 par nøkkelknipper

Medisin (Telfast, Ranitidin, Prednisolon, Mobic, Paracet, Circadin)

Netbook

DSLR + kompaktkamera

Bøker (Shadow's Edge, Mort, Children of Hurin)

Lypsyl

Urge

Galne unge :p

Hallopp er det viktigste for meg å ha med meg. Tett etterfulgt av nøkkelknippene (nøklene til leiligheta her, og nøklene til kåken på Orkanger, da jeg antar jeg skal innom der i januar for å levere gaver og kofferter før jeg drar tilbake til Steinkjer), lypsyl og Flåklypa. Blir ikke jul uten.

Og om du ser for deg at jeg skal overleve en 17 timer lang flytur uten MP3-spiller og headset til mobilen, er du galnere enn jeg først antok. :p

Malin, hadde veldig gjerne tatt deg med. :wee:

Men Tre nøtter til Askepott tror jeg jeg er en av få personer som ikke liker.

Fikk den i gave på DVD for et par år siden, og det er en av få gaver jeg har fått i løpet av mitt 24 år lange liv som jeg har vært misfornøyd med.

McHansern:

Urge satser jeg på at jeg kan selge der borte.

Amerikanere importerer jo Urge uansett.

Klart jeg får kjøpt snus på taxfree-en, men jeg skal nå uansett være noen dager i Stavanger først, og der trenger jeg både netbook, ekstern HDD fylt med TV-serier og musikk (samt SNES-spill :wee:) og snus. :p

Farmor liker å ha stålkontroll på hva jeg kjøper meg og hva jeg nyter av rusmidler.

Vi flyr med KLM fra Sola til Schiphol og derifra direkte til San Francisco.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...