Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Helte nettopp en liter cola i vasken. Drikker vann med sitron Neeeei, dit syke syke menneske(?) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 cola + brus = kvalme Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Helte nettopp en liter cola i vasken. Drikker vann med sitron Neeeei, dit syke syke menneske(?) Gidder ikke la den bli stående her, var en kamerat som hadde den med i går Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) cola + brus = kvalme Men: cola = brus Mener du da at cola / 2 = kvalme? Endret 16. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva gjør folket? Jeg ser på film og drikker Pepsi Max (gudenes drikk). Hører på dårlige cover versjoner av Pink Floyd, og drikker alkohol! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 cola + brus = kvalme Cola er brus... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skriver pakkeliste, skal straks vaske opp og så blir det klesvask. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 I alle dager, hvor lenge skal du være der, Datasmurf? Og du får fortsatt kjøpt Urge i USA, det går bare under et annet navn, Volt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fack, mente sjokolade + brus = kvalme Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Tips til hva jeg kan adde på pakkelista mi over ting jeg skal ha med meg til USA? Pass Klær (t-skjorter, skjorter, singlet, sokker, boksere, en genser, tynn jakke, finsko, bukse) Ladere (mobil, Zune, laptop, bt-headset, kamera, ekstern hdd) Kabler (Minijack, overføring kamera, overføring mobil, ekstern hdd) Ekstern HDD Hallopp Gaver SNES-spake m/ adapter Razer DeathAdder + Lycosa QPad Flåklypa Grand Prix Snus 2 par nøkkelknipper Medisin (Telfast, Ranitidin, Prednisolon, Mobic, Paracet, Circadin) Netbook DSLR + kompaktkamera Bøker (Shadow's Edge, Mort, Children of Hurin) Lypsyl Urge Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fack, mente sjokolade + brus = kvalme Den kan jeg være enig i, men ikke i moderate mengder. Liker ikke å spise sjokoldate med brus, for det ender bare med at brusen ikke smaker søtt lengere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Snakker om kvalm, har hendt jeg har blitt kvalm når jeg har spist for lite, men nå var jeg nesten på vei inn for å spy da jeg kjente lukta av pizzaen som ble laget her Klarte ikke å gå ned på kjøkkenet en gang, ihvertfall ikke ta en bit. Så her ligger jeg på sengen, småkvalm, drikker vann og ser på film Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 da får du spise pizza i morra når du føler deg bedre Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Facebook er nede? Det var visst en ny greie med å se på bilder, og se på "memories" hos deg, og hos andre folk. Jeg fikk bare sjekka det ut i 10 minutter eller noe, så virker det som facebook har krasjet. Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 funker fint hos meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 funker ikke her, men det gjør vel ikkeno? er litt lei av å sitte å surre på nettet egentlig, selv om jeg er forkjøla (som jeg alltid er en gang i året ) og ikke har så mye jeg gidder å gjøre. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er samme problemet her og. Så regner med facebook er nede... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Facebook er nede? http://downforeveryoneorjustme.com/facebook.com Står at den er oppe, men jeg får ikke kontakt. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Tips til hva jeg kan adde på pakkelista mi over ting jeg skal ha med meg til USA? Pass Klær (t-skjorter, skjorter, singlet, sokker, boksere, en genser, tynn jakke, finsko, bukse) Ladere (mobil, Zune, laptop, bt-headset, kamera, ekstern hdd) Kabler (Minijack, overføring kamera, overføring mobil, ekstern hdd) Ekstern HDD Hallopp Gaver SNES-spake m/ adapter Razer DeathAdder + Lycosa QPad Flåklypa Grand Prix Snus 2 par nøkkelknipper Medisin (Telfast, Ranitidin, Prednisolon, Mobic, Paracet, Circadin) Netbook DSLR + kompaktkamera Bøker (Shadow's Edge, Mort, Children of Hurin) Lypsyl Urge Tre nøtter til Askepott. Meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Tips til hva jeg kan adde på pakkelista mi over ting jeg skal ha med meg til USA? Pass Klær (t-skjorter, skjorter, singlet, sokker, boksere, en genser, tynn jakke, finsko, bukse) Ladere (mobil, Zune, laptop, bt-headset, kamera, ekstern hdd) Kabler (Minijack, overføring kamera, overføring mobil, ekstern hdd) Ekstern HDD Hallopp Gaver SNES-spake m/ adapter Razer DeathAdder + Lycosa QPad Flåklypa Grand Prix Snus 2 par nøkkelknipper Medisin (Telfast, Ranitidin, Prednisolon, Mobic, Paracet, Circadin) Netbook DSLR + kompaktkamera Bøker (Shadow's Edge, Mort, Children of Hurin) Lypsyl Urge Enig i det Shikaru skriver. og Urge wtf!??! Snus får du kjøpt på flyplassen. Sjur, jeg er meget interessert i flyselskap og fly. Vet du hvilket flyselskap og flytype du skal fly med? og hvor du mellomlander så kan jeg si deg noe om reisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg