Sidious Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kim Spartacus: Er du altaværing? Mener å ha sett et bilde av deg i Altaavisen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kim Spartacus: Er du altaværing? Mener å ha sett et bilde av deg i Altaavisen. Jau. Er kompis med Marius som er eier av avisa. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er du fra Alta, Sidious? Selv er jeg fra Vesterålen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Altså, det er greit at du henger en del på forumet og tar det du får, men å ha SÅ dårlig smak er bare trist. Mor din er jo MILF Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Moren min er et mislykket eksperiment Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kim: Okei. Var litt surrealistisk å se et kjent fjes fra RPP i avisa. Arinomi: Er født i Hammerfest, men har bodd i Alta i noen år, ja. Nå er jeg dog bare her på besøk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Kim: Okei. Var litt surrealistisk å se et kjent fjes fra RPP i avisa. Arinomi: Er født i Hammerfest, men har bodd i Alta i noen år, ja. Nå er jeg dog bare her på besøk. Var vel enda det mongo bildet av meg Har ikke lest avisa enda, kanskje på tide å gjøre det nå. Edit: Ha ha, han brukte bad hair day bildet. Så nå lur ut med den knall grønne lua. Endret 16. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hjemme fra jobb! FACK YESSSSSSSSSSSS Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skal på jobb om en time, jeg. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Da blir det nybakte scones til kveldsmat Endret 16. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har ikke spist scones siden 2004 :o Og da lagde jeg dem selv Nam. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hjemmelagd her og ^^, med mammas hjemmelagde jordbærsyltetøy Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fant nettopp helt ut av det blå oppskriften på en type småkake jeg ikke har spist siden andre klasse! omnomnom Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva gjør folket? Jeg ser på film og drikker Pepsi Max (gudenes drikk). Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hva gjør folket? Jeg ser på film og drikker Pepsi Max (gudenes drikk). Drikker Battery(Gudenes drikk) Pepsi(Max) er gudenes urin. Gjør ikke stor, bare sitter å venter på at en kar skal gjøre seg ferdig med whatever sånn at vi kan ta en runde CS:S. Endret 16. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Battery kan man ikke drikke bart uten å skjære grimaser Skal lage meg Pasta formaggio med Pasgrasan og hvitløks baguett Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Battery kan man ikke drikke bart uten å skjære grimaser Det går fint. Funker Ekstra bra om man har spist sjokolade før man drikker det. Endret 16. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Battery kan man ikke drikke bart uten å skjære grimaser Man må ha en liten pjolter oppi ja. Jeg skal heretter kun si "pjolter" til ordet snaps, shot, knert etc. Det høres ganske mye kulere ut. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Helte nettopp en liter cola i vasken. Drikker vann med sitron Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Tips til hva jeg kan adde på pakkelista mi over ting jeg skal ha med meg til USA? Pass Klær (t-skjorter, skjorter, singlet, sokker, boksere, en genser, tynn jakke, finsko, bukse) Ladere (mobil, Zune, laptop, bt-headset, kamera, ekstern hdd) Kabler (Minijack, overføring kamera, overføring mobil, ekstern hdd) Ekstern HDD Hallopp Gaver SNES-spake m/ adapter Razer DeathAdder + Lycosa QPad Flåklypa Grand Prix Snus 2 par nøkkelknipper Medisin (Telfast, Ranitidin, Prednisolon, Mobic, Paracet, Circadin) Netbook DSLR + kompaktkamera Bøker (Shadow's Edge, Mort, Children of Hurin) Lypsyl Urge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg