Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Det er ikke hva som har kommet fram fra utallige rapporter fra mattilsynet.. Dårlig hygiene og lagring av mat gjør at bakteriene eksploderer.

Lenke til kommentar

Eplefe: Sterkt krydder kan forklare noe av det. Men jeg har spist både burger og kebab på enkelte steder hvor jeg har blitt dårlig, mens det har gått helt bra de fleste andre ganger. :)

Jeg skal absolutt ikke påstå at alle kebabsjapper i hele Norge er feilfrie, men om du ser vekk i fra Trondheim hvor nesten ALLE fikk anmerkninger så er det et fåtall av dem som serverer dårlig kjøtt. Det har vært store bedringer de siste årene, sånn fra 2006 og utover holder de fleste "normale standarder".
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

gjør at bakteriene eksploderer.

:hmm:

hehe

Mente det ikke bokstavelig talt da. Men er en god sammenligning, fordi bakterien formerer seg i en eksplosiv fart. :)

Lenke til kommentar

(...) Jeg vil se pitaen min bli baket for hånd. Jeg vil kunne kjenne igjen kjøttet jeg spiser. Jeg vil vente. Jeg vil vente de minuttene ekstra det tar å gjøre noe ordentlig.

Veldig enig i det du skriver.

Men kom til Grimstad, så får du alt du ber om. De baker pitaen for hånd, kjøttet er fantastisk. Kebabdressingen er fantastisk. Grønnsakene er friske og gode. Der har man god kebab, om den så koster en del i forhold til sjappene i Oslo.

EDIT: Meeh, nå fikk jeg lyst på kebab.. :hrm:

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...