Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*selve butikken heter wahoo, men de bruker utstyret til subway'n som var der før

Du er ikke i Lillehammer, er du vel? Jeg mener Subwayen som var der ble gjort om til Wahoo.

Det bekreftes at vi nå har TC Wahoo her, og det er awesome! :woot:

Jeg vet nå hvorfor det er et skilt som det står "ingen mat eller drikke" på biblotek(er).

Fordi da glemmer kjerringa angrepille?

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Great. "I noen tilfeller må du ha ny router for å få koblet til bredbåndet ditt, og det ser det ut til at du må. Så da må du bare sende tilbake den gamle når du får den nye." - Koster det noe å sende den tilbake da? "Ja, det er 99kr i porto... Men.. Jeg kan jo sende en returlapp til deg da."

Og siden min kjære mor hadde skrevet opp at jeg bodde i A i stedet for B på installasjonsadressen kunne flyttingen bli utsatt ytterligere. Er det virkelig mulig? De skal bare inn i en telefonsentral å klargjøre linjen min for bredbånd ffs.

Lenke til kommentar

har lyst på kebab :(

Hva hindrer deg i å kjøpe en?

Har ikke førekort, alene hjemme, langt unna til nærmeste sted

Ah, 3 kebabsjapper innen 10mins gå-radius. Feelsgoodman.jpg.

Er 2 muligheter for kebab i nærheten. Bislett og Istanbul (i oslo, 25 km unna). Er en gogokebab 10-15 min unna, men det er ikke noe fint sted :p

Lenke til kommentar

har lyst på kebab :(

Hva hindrer deg i å kjøpe en?

Har ikke førekort, alene hjemme, langt unna til nærmeste sted

Ah, 3 kebabsjapper innen 10mins gå-radius. Feelsgoodman.jpg.

Skjønner ikke greia med kebab . 90 prosent fett å ikke er det godt. Samtidlig stinker avføringa forferdelig i flere dager etterpå

Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia med kebab . 90 prosent fett å ikke er det godt. Samtidlig stinker avføringa forferdelig i flere dager etterpå

Dude, du spiser feil 'babb. Ordentlig 'babb er omtrent fettfri. Rent lammekjøtt, salat, løk, sterksaus og pita er ikke usunt.

Når man bruker gammelt blandingskjøtt med grumset bakgrunn og TI LITER Thousand Island på 'babben er det selvsagt en annen story, men som sagt: Du spiser i så fall feil 'babb.

Lenke til kommentar

... når ble det kult for jenter i 18 - 25 års alderen å farge håret sitt HELT grått? :dontgetit:

Var ikke mindre enn 3 stk på bussen i dag tidelig.

De slipper i det minste å vise leg når de skal handle rusbrusen.

Haha veldig sant. Ser jo ikke riktig klokt ut.

Sånn btw hår... jeg tror jeg har verdens beste frisør. Jeg er fattig å tenkte at jeg skulle kjøpe farge bare å fikse hjemme, men frisøren min ville heller ha meg med hjem til henne å betale 50kr så hun kan fikse å ordne så det blir fint :D LYKKE! 50kr i stede for 850kr gjør meg ikke no :D

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...