Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bacon og det er noen timer jobb. Noen som har forslag til hvordan jeg kan tilbrede det?

Neida, du kan jo ta en klassisk Bacon & egg.

Begynner å bli kjedelig. Begynte å spise bacon med roastbiff, men jeg har gått lei av det og.

L4r5: Jeg tar ditt forslag. Så vidt jeg har fått med meg er du en dugelig kokk.

Lenke til kommentar

Hørtes lenge ut med 35-45 minutter ?

Cluet er svark varme. Langsom steking på svak varme sikrer at du smelter vekk alt fettet uten å verken svi baconet eller deformere det. I stedet for noen krøllete, svartsvidde baconbiter så får man helt perfekt sprøstekte, flate skiver. Like flate som før du la dem i panna. Slow food er kanskje noe man må ha tålmodighet for, men i mange tilfeller lønner det seg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Steke lenge og på svak varme er absulutt ingen dum idè. :)

Jeg er rimelig syk i dag også. Og våknet kl 12. Yey for me. :ermm:

Ellers har jeg fått mail fra nextgentel. Som sier at bredbåndet mitt skal bli installert først i januar en gang. Og at det i tillegg vil bli sendt utstyr til nye adressen min. Ikke forstår jeg hva det er jeg trenger av ekstra utstyr, jeg har jo allerede router som er koblet opp i veggen. Jeg trenger bare at nextgentel får flyttet abonementet til ny adresse. .__.

Lenke til kommentar

Steke lenge og på svak varme er absulutt ingen dum idè. :)

Jeg er rimelig syk i dag også. Og våknet kl 12. Yey for me. :ermm:

Ellers har jeg fått mail fra nextgentel. Som sier at bredbåndet mitt skal bli installert først i januar en gang. Og at det i tillegg vil bli sendt utstyr til nye adressen min. Ikke forstår jeg hva det er jeg trenger av ekstra utstyr, jeg har jo allerede router som er koblet opp i veggen. Jeg trenger bare at nextgentel får flyttet abonementet til ny adresse. .__.

Ring de?

Hey, du kan jo lage baconpannekaker! :thumbup:

Åh gud, baconpannekaker :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...