Coa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har bacon og det er noen timer jobb. Noen som har forslag til hvordan jeg kan tilbrede det? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Føles som om jeg har sovet u flere dager Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har bacon og det er noen timer jobb. Noen som har forslag til hvordan jeg kan tilbrede det? Legg den tilbake på grisen du fant det på og lag deg en brødskive. Neida, du kan jo ta en klassisk Bacon & egg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har bacon og det er noen timer jobb. Noen som har forslag til hvordan jeg kan tilbrede det? Stekepanne på svak varme i 35-45 minutter. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har bacon og det er noen timer jobb. Noen som har forslag til hvordan jeg kan tilbrede det? Neida, du kan jo ta en klassisk Bacon & egg. Begynner å bli kjedelig. Begynte å spise bacon med roastbiff, men jeg har gått lei av det og. L4r5: Jeg tar ditt forslag. Så vidt jeg har fått med meg er du en dugelig kokk. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hørtes lenge ut med 35-45 minutter ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Derfor han sa lav varme, hva det ender opp som annet enn stekt bacon er jeg drimot usikker på Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du har rett. Tilbehøret er viktig, ellers blir det bare stekt bacon. Lage baconostesmørbrød? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hørtes lenge ut med 35-45 minutter ? Cluet er svark varme. Langsom steking på svak varme sikrer at du smelter vekk alt fettet uten å verken svi baconet eller deformere det. I stedet for noen krøllete, svartsvidde baconbiter så får man helt perfekt sprøstekte, flate skiver. Like flate som før du la dem i panna. Slow food er kanskje noe man må ha tålmodighet for, men i mange tilfeller lønner det seg. 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Steke lenge og på svak varme er absulutt ingen dum idè. Jeg er rimelig syk i dag også. Og våknet kl 12. Yey for me. Ellers har jeg fått mail fra nextgentel. Som sier at bredbåndet mitt skal bli installert først i januar en gang. Og at det i tillegg vil bli sendt utstyr til nye adressen min. Ikke forstår jeg hva det er jeg trenger av ekstra utstyr, jeg har jo allerede router som er koblet opp i veggen. Jeg trenger bare at nextgentel får flyttet abonementet til ny adresse. .__. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) omnomnom subway* baguett *selve butikken heter wahoo, men de bruker utstyret til subway'n som var der før Endret 16. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hey, du kan jo lage baconpannekaker! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Steke lenge og på svak varme er absulutt ingen dum idè. Jeg er rimelig syk i dag også. Og våknet kl 12. Yey for me. Ellers har jeg fått mail fra nextgentel. Som sier at bredbåndet mitt skal bli installert først i januar en gang. Og at det i tillegg vil bli sendt utstyr til nye adressen min. Ikke forstår jeg hva det er jeg trenger av ekstra utstyr, jeg har jo allerede router som er koblet opp i veggen. Jeg trenger bare at nextgentel får flyttet abonementet til ny adresse. .__. Ring de? Hey, du kan jo lage baconpannekaker! Åh gud, baconpannekaker Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ring de? Ja, jeg har planer om det. Må bare forberede meg mentalt på å sitte to timer i telefonkø først. D: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Burde man steke baconet ferdig før man legger det på et ostsmørbrød å legger det i ovnen, eller skal det være halvstekt? hjlp pliz Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg ville stekt det ferdig. Men ikke helt sprøttstekt da. At du ikke vurderte baconpannekaker en gang. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du kan ikke klage på trange bukser om du spiser bacon, kjære Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kommer ann på mengden bacon man spiser det. Heller bacon enn brød. Fett er bra. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du har rett Vowels. Baconet er allerede tint, så fra i morgen skal er det ikke mer bacon, julebrus eller sjokolade. Og jeg skal ta opp treningen fra nyttår. Ja. Og baconpannekaker er ekkelt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 *selve butikken heter wahoo, men de bruker utstyret til subway'n som var der før Du er ikke i Lillehammer, er du vel? Jeg mener Subwayen som var der ble gjort om til Wahoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg