Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh. You'll survive.

Da var jeg ferdig med siste eksamen før jul forresten, og nest siste skriftlige eksamen i dette soddspannet! :D

Jeg følte meg absolutt ikke klar for dette før eksamen og mente jeg hadde flaks om jeg fikk E.

Så får vi eksamen, det virker lovende og jeg tror jeg kan få D. Etter en halvtime med intens skriving, kommer ei dame inn og sier at hun beklager, men vi har fått fjorårets eksamen.

Evig med pes fra folk rundt omkring.

10 minutter senere sitter jeg med en ny eksamen, og 2-ish timer senere går jeg glad og fornøyd ut fra eksamenslokalet og med antagelser om minst C! :D

Og det i et fag jeg ikke en gang føler jeg kan. :wee:

Lenke til kommentar

vet det er lenge siden sist det var et utbrudd i Norge, men det er fortsatt mulig å få det. for eksempel gjennom dusjing. Skittent dusjhode og for lav temp på vannet.

Sikkert bare en vanlig lungebetennelse, jeg har det med å oppjage meg selv

Noen som gleder seg til Januar ?

Lenke til kommentar

Har ikke vært legionella i Norge på 4-5 år, jeg tror du kan ta det med ro.

De fant legionella-virus eller bakterier eller hva faen det er i sommer eller høst på mongstad. Ingen bekreftede smittede da. Var bare i et reservoar.

Ganske skjeldent folk dør men en skal ikke ta lett på den bakterien for det

Det første utbruddet av antatt legionellose ble beskrevet 1947.Legionærsyken, legionellose fikk navnet i 1976 da American Legion (amerikanske krigsveteraner) holdt kongress på et hotell i Philadelphia. 182 delegater, alle med opphold på samme hotell, utviklet akutt og alvorlig lungebetennelse. 34 personer døde. Kilder: Statens institutt for folkehelse, Europeiske arbeidsgruppe for legionellainfeksjoner (EWGLI), American Medical Association.

av 182 smittede døde alså 34 personer, og alle var pensjonister eller gamle mennesker

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...