SnittLeif Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg savner nøtter =/ kastrert? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 har du mistet dine? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 I are am are nuts ... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Nope, bare holder meg bevisst unna nætter, samt at vi har et nøttefritt hjem. ... Testiklene mine er absolutt fortsatt riktig plassert og tilkoblet, intet feil med de =) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jepp, tror du fikk mye ut av det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg savner nøtter =/ Nope, bare holder meg bevisst unna nøtter Judging from what you've written here and the contradictions therein, is your name by any chance Mr. Bible? 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg savner nøtter =/ Nope, bare holder meg bevisst unna nøtter Judging from what you've written here and the contradictions therein, is your name by any chance Mr. Bible? Selvmotsigelsen er ikke nødvendigvis et ønsket valg, enda det er bevvist. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg savner nøtter =/ Nope, bare holder meg bevisst unna nøtter Judging from what you've written here and the contradictions therein, is your name by any chance Mr. Bible? Selvmotsigelsen er ikke nødvendigvis et ønsket valg, enda det er bevvist. Alex, i'm gonna go with allergies for $1000 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 ... når ble det kult for jenter i 18 - 25 års alderen å farge håret sitt HELT grått? Var ikke mindre enn 3 stk på bussen i dag tidelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 ... når ble det kult for jenter i 18 - 25 års alderen å farge håret sitt HELT grått? Var ikke mindre enn 3 stk på bussen i dag tidelig. De slipper i det minste å vise leg når de skal handle rusbrusen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg blir deppet. Det er ikke en eneste person rundt meg som vet hva WikiLeaks er Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alex, i'm gonna go with allergies for $1000 Hurra, hurra =D http://www.thinkgeek.com/homeoffice/kitchen/a7cf/ <- har så sykt lyst på den, men "The dark parts are walnut. Some people with severe nut allergies might have a reaction, so be careful." .. hva man ikke ofrer for kjæresten Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg blir deppet. Det er ikke en eneste person rundt meg som vet hva WikiLeaks er JEG VET! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alex, i'm gonna go with allergies for $1000 Hurra, hurra =D http://www.thinkgeek.com/homeoffice/kitchen/a7cf/ <- har så sykt lyst på den, men "The dark parts are walnut. Some people with severe nut allergies might have a reaction, so be careful." .. hva man ikke ofrer for kjæresten Tror jeg skal lage en sånn Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Damn, jeg har vært syk en uke, og allerde begynner buksene å bli for trange. Ikke noe mer julebrus og sjokolade på meg i år. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 HAHAH. Beste. Vi hadde fordypningsprosjekt... der vi skulle lese en bok, og analysere den. Det var en 3 ukers oppgave... jeg hadde hørt halve boka på lydbok, og skrev hele oppgaven natten før den skulle leveres. Fra 00.00 til 03.00. Fikk 5. Jaja, sånn kan det gå. Positive overraskelser er kos. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg blir deppet. Det er ikke en eneste person rundt meg som vet hva WikiLeaks er Den følelsen av å være omringet av idioter, er stort sett den samme følelsen som jeg har her inne. Med andre ord er det ikke synd på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg