Niqābninja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kaffe? Kakao? Kaffe? Kakao? Kaffe..? Kombo! Fuck søvn og kropp. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jævla nye ullgenser! Loer ned hele skjorten min. Og den er svart! Ullgenseren er forøvrig grå, så det vises ganske mye Får vel bare gå rundt og børste av meg litt og litt iløpet av dagen.. Morn btw. Juleshopping med venninner er jo bare superkoselig! Er sjelden det er jeg som gir meg først også ^^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har vunnet 40 kr på flaxkalenderen min, og er 3 sånne godteribiter unna 50k. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Juleshopping med venninner er jo bare superkoselig! Er sjelden det er jeg som gir meg først også ^^ Ja er veldig koselig, men merker jeg har behov for stillhet og ro når jeg kommer hjem Har en gjeng venninder som snakker... MYE! Å løper rundt å hoier å skal rundt helebyen for å finne de rareste ting. Men gøy er det selv om jeg blir helt utslitt Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skal være enig i at det er ganske digg å vite at du er ferdig og sitter på bussen på vei hjem ja! Teit at de fleste av mine venninder faktisk ikke liker å shoppe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Awesome! Sov fra 6 til 7. Helt og holdent min egen idioti så klart, forventer ikke sympati, jeg bare følte for å opplyse dere om dette før jeg går på skolen for møkkaeksamenen min. Min eneste trøst er at sambo sov 40 minutter og naboen vår har døgna. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skal være enig i at det er ganske digg å vite at du er ferdig og sitter på bussen på vei hjem ja! Teit at de fleste av mine venninder faktisk ikke liker å shoppe O.o liker ikke å shoppe? Du kan få låne noen av mine? De er helt ramme på shoppingen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg sov fra ti til seks Men har du noen i nærheten av Bergen? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Men har du noen i nærheten av Bergen? nei de bor i Oslo alle sammen, men kan sende noen av dem i en liten pakke bort til deg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det hadde vært awesome! Er faktisk i Oslo i dag og i morgen. Men skal være med på julemiddag i kveld og i morgen reiser jeg tilbake til Bergen rett etter jobb... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det hadde vært awesome! Er faktisk i Oslo i dag og i morgen. Men skal være med på julemiddag i kveld og i morgen reiser jeg tilbake til Bergen rett etter jobb... Da skal jeg pakke inn de mest hardcore shopperne å sende til deg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) God morgen DNFK! Jeg sitter her og lurer litt på om vi har fri idag uten at jeg har fått beskjed om det. Aleine på kontoret, og vi begynner på jobb klokka 8 Aleine her óg Endret 16. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 TRØTT TRØTT TRØTT. Får se til å jobbe litt da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 La meg 21.00 igår, dødstrøtt idag. Må på skole + jobb... og jævli mye skolepiss going on samtidig. Skulle gitt det ene benet mitt for å slippe denne uka, og starte rett på juleferie med en gang. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Morn, og hei igjen forumfolk Bestemte meg for å logge på her igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Morn, og hei igjen forumfolk Bestemte meg for å logge på her igjen Oh noes! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 God morgen, folkens! Nå snør det i Ålesund by, og det er faktisk virkelig vakkert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 God morgen, folkens! Nå snør det i Ålesund by, og det er faktisk virkelig vakkert. Snøstorm og 150ish meter sikt på OSLO Lufthavn at the moment. Koselig å være inne da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fy faen. Jeg tror ikke jeg kunne fått en veldig mye dårligere start på dagen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg