Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, det er jo koselig da. :wee:

Jeg vasker opp, hører på di.fm og sjekker i SWG innimellom.

Ja, synes jeg også. ^^

di.fm er :love:

Høres usannsynlig ut.

np: Kashiwa Daisuke - [Program Music I #02] Write Once, Run Melos

At DemonFudge vasker opp eller at nattesøvnen min blir trumfet av en vakker kvinne?

Lenke til kommentar

Redigert: En god grunn til å legge seg: Det er ingen aktive rapporter du kan få gjort noe med.

Men jeg kan kanskje være proaktiv og moderere før ting rekker å bli rapportert?

Det kan du, men av erfaring kan jeg fortelle deg at det skjer særdeles lite spennende på denne tiden av døgnet. Det er bedre å legge seg nå, og leke uthvilt moderator i morgen.

Med mindre du faktisk ikke er trøtt, da. Jeg tar uansett kvelden. Straks.

Redigert: Teori: Kan en moderator utestenge en annen? Hva om de utestenger hverandre, nøyaktig samtidig?

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Redigert: Teori: Kan en moderator utestenge en annen? Hva om de utestenger hverandre, nøyaktig samtidig?

Nei, det kan de ikke. Men om de kunne det så vil det ikke være mulig for dem å gjøre det samtidig. Det hele vil koke ned til når prosessoren på serveren mottar den første instruksjonen om utestengelse. Den kan ikke motta flere instruksjoner samtidig. Nesten samtidig, ja. Men ikke samtidig.
Lenke til kommentar

Vil ikke være våken nu :( Skjønner ikke at man ikke skal klare 8 timers sammenhengende søvn :dontgetit:

jeg kan sende deg ut på julegaveshopping med mine venninder... Da blir du så sliten i både kropp og sjel etterpå at du du også vil legge seg til å sove i 21:00 tiden å sover hele natten ^_^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...