Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Julebord; http://www.youtube.com/watch?v=O7EByBOButM&feature=sub http://www.youtube.com/watch?v=0ZPo_dpgkdE&feature=channel http://www.youtube.com/watch?v=UMzEAA-e_GU&feature=channel 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Nå var det stille gitt. Og jeg skulle lagt meg for lenge siden. Oh well. En fantastisk kvinne trumfer viktigheten ved å være uthvilt før eksamen. edit: Manglet en f. Endret 16. desember 2010 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ha-ha. Ikke akkurat. Nei, dette er en reell kvinne. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Oh, det er jo koselig da. Jeg vasker opp, hører på di.fm og sjekker i SWG innimellom. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Høres usannsynlig ut. np: Kashiwa Daisuke - [Program Music I #02] Write Once, Run Melos 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Oh, det er jo koselig da. Jeg vasker opp, hører på di.fm og sjekker i SWG innimellom. Ja, synes jeg også. ^^ di.fm er Høres usannsynlig ut. np: Kashiwa Daisuke - [Program Music I #02] Write Once, Run Melos At DemonFudge vasker opp eller at nattesøvnen min blir trumfet av en vakker kvinne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kan noen gi meg en god grunn til å legge seg nå? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Kan noen gi meg en god grunn til å legge seg nå? Klokka er ti på halv fire. Jeg er trøtt. Redigert: En god grunn til å legge seg: Det er ingen aktive rapporter du kan få gjort noe med. Endret 16. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Redigert: En god grunn til å legge seg: Det er ingen aktive rapporter du kan få gjort noe med. Men jeg kan kanskje være proaktiv og moderere før ting rekker å bli rapportert? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Eller du kan gå totalt kreisi siden det ikke er noen administratorer våkne som kan stoppe deg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Redigert: En god grunn til å legge seg: Det er ingen aktive rapporter du kan få gjort noe med. Men jeg kan kanskje være proaktiv og moderere før ting rekker å bli rapportert? Det kan du, men av erfaring kan jeg fortelle deg at det skjer særdeles lite spennende på denne tiden av døgnet. Det er bedre å legge seg nå, og leke uthvilt moderator i morgen. Med mindre du faktisk ikke er trøtt, da. Jeg tar uansett kvelden. Straks. Redigert: Teori: Kan en moderator utestenge en annen? Hva om de utestenger hverandre, nøyaktig samtidig? Endret 16. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Redigert: Teori: Kan en moderator utestenge en annen? Hva om de utestenger hverandre, nøyaktig samtidig? Nei, det kan de ikke. Men om de kunne det så vil det ikke være mulig for dem å gjøre det samtidig. Det hele vil koke ned til når prosessoren på serveren mottar den første instruksjonen om utestengelse. Den kan ikke motta flere instruksjoner samtidig. Nesten samtidig, ja. Men ikke samtidig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vi får nå se på det. God natt! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Noen som vet hvordan man egentlig customiserer privacy settings på facebook? Uansett hva jeg gjør kommer det opp 100 % låst profil når jeg trykker på "preview". Kunne tenke meg at profilbilder og bosted var synlig. Endret 16. desember 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Dude. Easypeasy. Personvernsinnstillingar -> Tilpass innstillingar -> Skreddarsy Da skal du klare å få det ganske tilpasset. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Vil ikke være våken nu Skjønner ikke at man ikke skal klare 8 timers sammenhengende søvn Endret 16. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvorfor åtte når man kan få ti? ;D Sov fra 20.00 til 06.00. Yay =D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vil ikke være våken nu Skjønner ikke at man ikke skal klare 8 timers sammenhengende søvn jeg kan sende deg ut på julegaveshopping med mine venninder... Da blir du så sliten i både kropp og sjel etterpå at du du også vil legge seg til å sove i 21:00 tiden å sover hele natten ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg