Abnormaxie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Enig med, Arhm. Har lyst på helg og/eller juleferie nå ... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Enig med, Arhm. Har lyst på helg og/eller juleferie nå ... blir så jævlig chill med ferie på fredag! har framføring imorra. woho. Vi har internasjonal uke og gruppa mi skal ha framføring om fattigdom i nicaragua. først igår fant vi ut at det telte på karakteren Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 hvorfor i dag? Kjenner dog den søndagen. Jeg sliter med å nyte søndager, tenker bare på at jeg må tidlig opp. Og følelsen blir verre og verre utover dagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Neivel, da! Hva driver dere med rundt om i landet da? Ser på Dexter. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Neivel, da! Hva driver dere med rundt om i landet da? Ser på Dexter. Hm. Enjoying yourself? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ooo. Takk for påminnelse har ikke sett siste episode av Dexter enda. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 hvorfor i dag? Kjenner dog den søndagen. Jeg sliter med å nyte søndager, tenker bare på at jeg må tidlig opp. Og følelsen blir verre og verre utover dagen Er først på kvelden. må stresse med å tenke "skal opp tidlig, derfor kan jeg ikke legge meg senere" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Neivel, da! Hva driver dere med rundt om i landet da? Pugger. *lei* Vil sitte på MSN og camwhore ... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Neivel, da! Hva driver dere med rundt om i landet da? Pugger. *lei* Vil sitte på MSN og camwhore ... Aahw. Kommer du på MSN og camwhorer med meg før du legger deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Å gud, prostitusjonstråden trenger en revival. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Me har hatt ein prostitusjonstråd? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Neivel, da! Hva driver dere med rundt om i landet da? Pugger. *lei* Vil sitte på MSN og camwhore ... Aahw. Kommer du på MSN og camwhorer med meg før du legger deg? Lov å håpe, søta. Å gud, prostitusjonstråden trenger en revival. Enig. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Lov å håpe, søta. Jeg gjør. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I need some help here! Jeg er på jakt etter en film. Den er blitt betraktet som en av verdens dårligste. Underveis i filmen dør en som spiller en av hovedrollene (som vampyr). Resten av filmen så spilles denne rollen av en annen, han går bare med en hette eller noe. Filmen er forholdsvis gammel. Hva heter den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I need some help here! Jeg er på jakt etter en film. Den er blitt betraktet som en av verdens dårligste. Underveis i filmen dør en som spiller en av hovedrollene (som vampyr). Resten av filmen så spilles denne rollen av en annen, han går bare med en hette eller noe. Filmen er forholdsvis gammel. Hva heter den? Puddi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I need some help here! Jeg er på jakt etter en film. Den er blitt betraktet som en av verdens dårligste. Underveis i filmen dør en som spiller en av hovedrollene (som vampyr). Resten av filmen så spilles denne rollen av en annen, han går bare med en hette eller noe. Filmen er forholdsvis gammel. Hva heter den? Puddi GIGAPUDDI! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Neivel, da! Hva driver dere med rundt om i landet da? Spiller WoW og hører på Ludovacio Einaudi. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I need some help here! Jobbet nattevakt i natt, la meg halv ni, stod opp fem, sovnet fra halv åtte til ni av antibiotika og ren og skjær døgnvillhet, og nå får jeg sikkert ikke sove før om ti-tolv timer. Hva skal man fylle natten med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I need some help here! Jobbet nattevakt i natt, la meg halv ni, stod opp fem, sovnet fra halv åtte til ni av antibiotika og ren og skjær døgnvillhet, og nå får jeg sikkert ikke sove før om ti-tolv timer. Hva skal man fylle natten med? Film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg