Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med, Arhm. Har lyst på helg og/eller juleferie nå ...

blir så jævlig chill med ferie på fredag! har framføring imorra. woho. Vi har internasjonal uke og gruppa mi skal ha framføring om fattigdom i nicaragua. først igår fant vi ut at det telte på karakteren :ermm:

Lenke til kommentar

I need some help here!

Jeg er på jakt etter en film. Den er blitt betraktet som en av verdens dårligste. Underveis i filmen dør en som spiller en av hovedrollene (som vampyr). Resten av filmen så spilles denne rollen av en annen, han går bare med en hette eller noe. Filmen er forholdsvis gammel. Hva heter den?

Lenke til kommentar

I need some help here!

Jeg er på jakt etter en film. Den er blitt betraktet som en av verdens dårligste. Underveis i filmen dør en som spiller en av hovedrollene (som vampyr). Resten av filmen så spilles denne rollen av en annen, han går bare med en hette eller noe. Filmen er forholdsvis gammel. Hva heter den?

Puddi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

I need some help here!

Puddi

GIGAPUDDI!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...