Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Så, what's up i DNFK for tida? Hvem er kjærester med hvem, hvem hater hverandre, hva har skjedd? FORTELL MEG ALT!

Nyhus og Kittycat (nå heter hun Zerda) er sjærster, de vanlige hater hverandre (trenger ikke dra opp det nå), jeg har fått makt og det har gått meg til hodet.

Men alt det der visste jeg jo... Utenom at hun har skiftet navn, igjen. Ja, du får bruke makten så mye du kan nå! For du har fått med deg at du får en kvote på 5 stykker du kan utestenge, no questions asked?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg hjemme igjen..!

Velkommen hjem, ble det bikini eller sari? :wee:

HÆI ALLE SAMMEN! <3

HÆI FREDRIK! :D

Tror Mr Smurfen har litt for mye dødtid om dagene :rofl:

Den der begynner å bli noen år gammel, nå. :p

Oh well, interessant lesing øko-politisk sosialisme må jeg si.

Link :)

Går dere julebukk siden det er så stille her?

Forbereder meg til eksamen i forskningsmetode. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mener du å si at du ikke ville vært fristet til å lære henne å kjenne om du hadde fått sjansjen til det?

Det var vel heller ikke det jeg sa. Min oppfatning av ordet "rocker" har da ingen som helst relevans med om jeg ønsker å bli kjent med Miley Cyrus eller ei. :blink:

Den eneste gangen jeg har brukt ordet "rocker" i det hele og store av denne tråden, er med navnet Miley eller Cyrus foran.

Så sier du til meg at vi må ha en forskjellig oppfattning av utrykket. Innenfor denne konteksten tilsier det at du på en eller annen måte misliker fru Cyrus.

Forklar deg.

Ja jeg misliker "fru Cyrus". Enkelt og greit. Du klarte mest sannsynligvis å skjønne det ut ifra min aller første kommentar, men det var innblandingen av et bekjentskapssiftelse med nevnte kjendis jeg ikke finner relevansen til. Rocker er for meg et musikalsk begrep som ikke har noe personlig ved seg.

For å svare på spørsmålet ved om jeg faktisk ville ha lært henne å kjenne om jeg hadde fått sjansen; Nei det ville jeg ikke. Ettersom jeg mistenker at du kommer til å ønske en grunn på svaret mitt, så svarer jeg med at jeg ikke kommer til å gi den. Denne tåpelige lille "diskusjonen" legger jeg like så greit død her og nå ;)

Lenke til kommentar

Har jeg rett til å bruke de pengene jeg har tjent selv på det jeg vil?

Har en venninde som jobber og tjener 3k i måneden, men får ikke engang lov til å bruke to lapper på en ny mobil av sin egen mor. Fordi den gamle nokiaen uten fargeskjerm fortsatt fungerer

Lenke til kommentar

Vergemålsloven § 33. En mindreårig rår selv over midler som han har tjent ved egen virksomhet efter det fylte 15de år, eller som vergen eller nogen annen har latt ham få til egen rådighet.

Så lenge hun er over 15, råder hun selv over de pengene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...