MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg føler meg så ensom *gi klem til* Vurdert å bare hente paien fra jobben, for så å ha han sittende på fanget ditt resten av ferien? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg føler meg så ensom *Banke på døren, si pent hei og klemme..sette seg hos og passepå igjennom natten* Litt bedre nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg føler meg så ensom Jeg kan sende alastor, b-real, espen og loveless til å holde deg med selskap? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva jobber han som? Det var veldig sen jobbtid ... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg føler meg så ensom Me too, søta. *sukke*. Mmm..sette på litt kvalitetsmusikk kanskje. Og du kan også være hos oss synes jeg... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ja, fremdeles på hytta. Ville egentlig være med Espen, men han må jo jobbe. Er bare så uvant, for jeg er vant til å ha Espen rundt meg hele tida... Og nå sitter jeg helt alene og ser på afv... Foresten: Takk alle sammen Dere er så snille Endret 19. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ja, fremdeles på hytta. Ville egentlig være med Espen, men han må jo jobbe. Er bare så uvant, for jeg er vant til å ha Espen rundt meg hele tida... Og nå sitter jeg helt alene og ser på afv... Foresten: Takk alle sammen Dere er så snille Det kan faktisk være litt sunt med litt alenetid noen ganger. Det er først da du merker hvor glad du er i han. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ja, fremdeles på hytta. Ville egentlig være med Espen, men han må jo jobbe. Er bare så uvant, for jeg er vant til å ha Espen rundt meg hele tida... Og nå sitter jeg helt alene og ser på afv... Foresten: Takk alle sammen Dere er så snille Det kan faktisk være litt sunt med litt alenetid noen ganger. Det er først da du merker hvor glad du er i han. Jeg vet godt hvor glad jeg er i han Og det er deilig å ha litt tid for seg selv. Men vi får ikke sett hverandre så mye fremover Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er vi ferdige med å briefe med kjendiser forresten? Kom på masse mere, som at fetteren til pappa (han som er svirebror med Idar Vollvik) er gift med søskenbarnet til Johannes Joner (kjent fra Huset med det rare i, Jul i blåfjell og diverse), og at Lillebjørn Nilsen har overnatta hos oldemor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg føler meg så ensom Stakkars deg som må være littegranne alene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Denne mannen tar nå kvelden, god natt alle sammen! *Pakke seg inn i en dyne og sove alene* . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Natta jon. Slit med helsa Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Stakkars deg som må være littegranne alene Det er uvant for meg... Alastor: Natta Og du bruker fryktelig lang tid til å komme deg til hytta mi. For du skulle jo komme på besøk? Endret 19. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg føler meg ca alltid ensom. Selv når jeg er med venna mine. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg føler meg ca alltid ensom.Selv når jeg er med venna mine. Det tror jeg de fleste gjør... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nei, det er ikke så lett når man ikke er vandt til det. *trøste* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) For å si det slik. Jeg føler meg bare ikke ensom, jeg er ensom og mye alene. Sånn rent bortsett fra familien da. Siden årstudium i psykologi gikk litt rett vest, sitter jeg hjemme. Har egentlig null kontakt med de få jeg ble kjent med det halve året jeg studerte. Penger til å gå ut har jeg egentlig heller ikke. Men skal begynne i jobb nå etter vinterferien da, så blir vel bedre. Men det er fortsatt et halvt år til bestekameraten kommer hjem, og en del av de er fortsatt i militæret. Nei. Er det noe jeg kjenner til er det ensomhet. Men jeg er nesten blitt litt vandt til det og klager som regel aldri over det. Edit: Man må være positiv og ta livet som det er. Endret 19. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg føler meg ca alltid ensom.Selv når jeg er med venna mine. you need to find youreself a girl mate derfor skal du bli med på Ace of Base konsert i helgen;) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg føler meg ca alltid ensom.Selv når jeg er med venna mine. Få deg bebis. Da blir du aldri ensom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg