Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, fremdeles på hytta. Ville egentlig være med Espen, men han må jo jobbe. Er bare så uvant, for jeg er vant til å ha Espen rundt meg hele tida... Og nå sitter jeg helt alene og ser på afv...

Foresten: Takk alle sammen :) Dere er så snille :love:

Endret av Nora90
Lenke til kommentar
Ja, fremdeles på hytta. Ville egentlig være med Espen, men han må jo jobbe. Er bare så uvant, for jeg er vant til å ha Espen rundt meg hele tida... Og nå sitter jeg helt alene og ser på afv...

Det kan faktisk være litt sunt med litt alenetid noen ganger. Det er først da du merker hvor glad du er i han. :)

Lenke til kommentar

Det kan faktisk være litt sunt med litt alenetid noen ganger. Det er først da du merker hvor glad du er i han. :)

Jeg vet godt hvor glad jeg er i han :) Og det er deilig å ha litt tid for seg selv. Men vi får ikke sett hverandre så mye fremover :(

Lenke til kommentar

Er vi ferdige med å briefe med kjendiser forresten? :p

Kom på masse mere, som at fetteren til pappa (han som er svirebror med Idar Vollvik) er gift med søskenbarnet til Johannes Joner (kjent fra Huset med det rare i, Jul i blåfjell og diverse), og at Lillebjørn Nilsen har overnatta hos oldemor :p

Lenke til kommentar

For å si det slik. Jeg føler meg bare ikke ensom, jeg er ensom og mye alene. Sånn rent bortsett fra familien da. Siden årstudium i psykologi gikk litt rett vest, sitter jeg hjemme. Har egentlig null kontakt med de få jeg ble kjent med det halve året jeg studerte. Penger til å gå ut har jeg egentlig heller ikke. Men skal begynne i jobb nå etter vinterferien da, så blir vel bedre. Men det er fortsatt et halvt år til bestekameraten kommer hjem, og en del av de er fortsatt i militæret. Nei. Er det noe jeg kjenner til er det ensomhet. Men jeg er nesten blitt litt vandt til det og klager som regel aldri over det.

Edit: Man må være positiv og ta livet som det er.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg føler meg ca alltid ensom.

Selv når jeg er med venna mine.

you need to find youreself a girl mate ;)

derfor skal du bli med på Ace of Base konsert i helgen;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...