Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg digger å kokkelere. Det være seg diske opp med middag, nattmat eller bare noe å kose seg med. ^^

Dog, det er ikke alltid at folk verdsetter mine eksperiment på kjøkkenet. Og ikke alltid jeg selv heller.

Cornflakes med appelsinjuice var ikke en hit, så vidt jeg husker fra barndommen.

Ikke varm cola med krem heller. :p

Men mine sandwicher med peanøtt og hapå er fortsatt en knæsj hit blant barna i familien. :wee:

Også mine brunost ruller fylt med nugatti som snacks til en filmkveld.

Ikke at jeg har spist så mye av sistnevnte de siste 6-7 årene, men det får så være.

Jeg har ikke spist arme riddere på årevis heller. -_-

Nå for å ta noe helt annet.

Kan noen av dere forklare meg forskjellen mellom definisjonsmessig validitet og begrepsmessig validitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du å si at du ikke ville vært fristet til å lære henne å kjenne om du hadde fått sjansjen til det?

Det var vel heller ikke det jeg sa. Min oppfatning av ordet "rocker" har da ingen som helst relevans med om jeg ønsker å bli kjent med Miley Cyrus eller ei. :blink:

Den eneste gangen jeg har brukt ordet "rocker" i det hele og store av denne tråden, er med navnet Miley eller Cyrus foran.

Så sier du til meg at vi må ha en forskjellig oppfattning av utrykket. Innenfor denne konteksten tilsier det at du på en eller annen måte misliker fru Cyrus.

Forklar deg.

Hvis man ikke klarer å være sexy når man danser uten å kle av seg gjør man noe grunnleggende feil.

Da vil jeg gjerne se deg danse sexy med klær på. Enklere sagt en gjort, er det ikke? :p

Endret av L4r5
nedsettende personbeskrivelse fjernet.
Lenke til kommentar

Ser dette riktig ut?

Med en dagsproduskjon på 2,2 mill fat olje, får du rundt 66 mill fat I mnd. Det tilsvarer 10 560 000 000 L i mnd. Med en pris på 600 kr pr fat tilsvarer det 63 360 000 000 milliarder i oljefondet Oktober måned.

Blir det ikke 66 mill fat * 600?

Edit: 39 600 000 000 kr

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...