Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du er jo Mod L4r5. Det finnes vel unntak ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mener du å si at du ikke ville vært fristet til å lære henne å kjenne om du hadde fått sjansjen til det? Det var vel heller ikke det jeg sa. Min oppfatning av ordet "rocker" har da ingen som helst relevans med om jeg ønsker å bli kjent med Miley Cyrus eller ei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvis man ikke klarer å være sexy når man danser uten å kle av seg gjør man noe grunnleggende feil. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er mild tortur tilatt? Nei, men vær litt kreativ. Husk at waterboarding ikke er tortur. Du er jo Mod L4r5. Det finnes vel unntak ? De eneste unntakene er brukere som har ™ og andre spesialtegn i nicket sitt. De er fritt vilt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvis man ikke klarer å være sexy når man danser uten å kle av seg gjør man noe grunnleggende feil. Det går kanskje på hva man velger å gjøre også? Har du sett denne damen danse mye ellers sånn at du veit at hun ikke er sexy uten å være naken, eller er det bare noe du antar utifra denne ene videoen? Personlig syns jeg hele greia var dritkjedelig, og dama hadde ikke lurt meg på en dårlig dag engang, bare så vi har det på det tørre at jeg ikke er fanboy Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvor mye koster dette live greiene dine? 1 måned = 100kr 3 måneder = 150kr 12 måneder = 300kr Har ikke fått lønning enda, og det jeg spurte etter er 2 dager med xbox live, som følger med i de fleste xbox spillcovere Fant en sånn på et av spillene mine i skapet her, send meg en pm så får du den Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det går kanskje på hva man velger å gjøre også? Har du sett denne damen danse mye ellers sånn at du veit at hun ikke er sexy uten å være naken, eller er det bare noe du antar utifra denne ene videoen? Personlig syns jeg hele greia var dritkjedelig, og dama hadde ikke lurt meg på en dårlig dag engang, bare så vi har det på det tørre at jeg ikke er fanboy Nei, jeg skal helt ærlig innrømme at jeg ikke har sett mange av danserutinene hennes, men poenget mitt står fremdeles. Om hun må rive av seg bh-en og tørrpule danseren for å se sexy ut når hun danser så imponerer hun ingen profesjonelle, i hvert fall. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvor mye koster dette live greiene dine? 1 måned = 100kr 3 måneder = 150kr 12 måneder = 300kr Har ikke fått lønning enda, og det jeg spurte etter er 2 dager med xbox live, som følger med i de fleste xbox spillcovere Fant en sånn på et av spillene mine i skapet her, send meg en pm så får du den Koden var utdatert, men Smurfen sendte også en, som virket Takk Sjur Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Første gangen jeg har følt meg utdatert, håper ikke jeg har blitt så gammel allerede Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvis man ikke klarer å være sexy når man danser uten å kle av seg gjør man noe grunnleggende feil. trust me hun er hawt med og uten klær 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mja, hver sin smak. Beccafe ser heitere ut spør du meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Petter: Nei. Hun er ikke det. Men det har noe med smak og behag å gjøre. Botox-lepper og silikonpupper som står rett ut som to vannballonger er ikke helt min smak. Edited for glory: Jeg har ingenting i mot breast augmentation, men de trenger ikke å være runde og store som meloner ffs. Endret 15. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Synes den kroppen var rimelig heit jeg, men dog enig selve puppene hennes var ikke spess fine Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Synes den kroppen var rimelig heit jeg, men dog enig selve puppene hennes var ikke spess fine I`d hit her Endret 15. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Synes den kroppen var rimelig heit jeg, men dog enig selve puppene hennes var ikke spess fine I`d hit here Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Synes den kroppen var rimelig heit jeg, men dog enig selve puppene hennes var ikke spess fine I`d hit here Du skal vel ikke kommentere skrivefeil her i tråden. Derfor har jeg ikke sagt noe til enkelte personers bruk av ordet dog. Skal ikke si noe om hvem eller når. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Synes den kroppen var rimelig heit jeg, men dog enig selve puppene hennes var ikke spess fine I`d hit here Du skal vel ikke kommentere skrivefeil her i tråden. Derfor har jeg ikke sagt noe til enkelte personers bruk av ordet dog. Skal ikke si noe om hvem eller når. nevermind skal ikke påpekes. Endret 15. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du skal vel ikke kommentere skrivefeil her i tråden. Derfor har jeg ikke sagt noe til enkelte personers bruk av ordet dog. Skal ikke si noe om hvem eller når. Jeg er dog enig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Klar over at det kom en E der som ikke skulle være der Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Dog, Kim er ikke den eneste som har skriveleifer her og der. Edit, skriveleif :!: Endret 15. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg