j-- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skal vi se. Månedspris på telefonen, 75kr, mobilforsikring (som dekker vannskade) 39, 500mb datatrafikk 99kr... Så snakker vi noen hundre meldinger i måneden, pluss en del timer med ringeminutter. Stikker til byen og ordner netcom abonement etterpå da. Så jeg kan ringe gratis til halvparten av vennene mine. Sparer fortvekk inn halve regninga mi på det. :o Har spart 4 årslønner til en asiatisk barnearbeider ved at jeg og kjæresten har Netcom og ringer gratis til hverandre Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg.. har en lav telefonregning om jeg må betale 700kr jeg. Det er merkelig nok en nogen lunde normal regning til meg. Merkelig siden jeg ringer kanskje 2-3 telefoner i måneden som ikke er til familien (de Skyper jeg i stedet). Jeg skylder på datatrafikken. Det er et helvete å laste forumet på shady mobilnett. Meldinger er det i alle fall ikke. 5000 gratis SMS per måned, og jeg bruker sannsynligvis halvparten, skremmende nok. Kjøp deg et telenor kontantkort, maks 10kr dagen for datatrafikk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har ikke betalt en telefonregning siden mars eller noe. Siden jeg er ca. like kredittverdig som Enron så fikk jeg fattern til å ordne abonnement til meg. Avtalen var at han skulle sende meg kopi av regningene sånn at jeg kunne overføre penger, men han har slutta å gjøre det. Og det kommer til et punkt der man ikke gidder å mase om å få lov til å betale lenger. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg vil ha Live ----- EY! Sol ute Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvor mye koster dette live greiene dine? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg.. har en lav telefonregning om jeg må betale 700kr jeg. Det er merkelig nok en nogen lunde normal regning til meg. Merkelig siden jeg ringer kanskje 2-3 telefoner i måneden som ikke er til familien (de Skyper jeg i stedet). Jeg skylder på datatrafikken. Det er et helvete å laste forumet på shady mobilnett. Meldinger er det i alle fall ikke. 5000 gratis SMS per måned, og jeg bruker sannsynligvis halvparten, skremmende nok. Kjøp deg et telenor kontantkort, maks 10kr dagen for datatrafikk Aberet med kontantkort er at jeg ikke får 5000 gratis SMS (og en drøss med MMS, jeg husker ikke hvor mange, sender de så sjelden uansett), og jeg ville brukt mer penger på SMS om jeg hadde måttet betale for det. Som for 9 år siden, da jeg svei 500 kr på SMS på ei natt ved å sende meldinger med ei jente. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Endelig er NES kontrolleene mine i hus. De er i perfekt stand Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skal vi se. Månedspris på telefonen, 75kr, mobilforsikring (som dekker vannskade) 39, 500mb datatrafikk 99kr... Så snakker vi noen hundre meldinger i måneden, pluss en del timer med ringeminutter. Stikker til byen og ordner netcom abonement etterpå da. Så jeg kan ringe gratis til halvparten av vennene mine. Sparer fortvekk inn halve regninga mi på det. :o Ooh. Her er månedsprisen 299 kr. ^^ Vil også ha 500 MB datatrafikk ... Aberet med Netcom er at de ikke har dekning på hytta eller ute hos mormor, må dra ut på sjøen for å kunne ringe, og det er jo et aber. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Min mobilregning er å anse som stor om den ligger på 350+ kroner. Er overrasket over at både søster og bror punger ut med omtrent tusen kroner i måneden for å ringe/sende SMS! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvem blir med til Argentina ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Good lord, nei.. o_o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det der er bare flaut å se på... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Only in Argentina Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvem blir med til Argentina ? Oh my god. Litt små deilig ho bærta der ja Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvor mye koster dette live greiene dine? 1 måned = 100kr 3 måneder = 150kr 12 måneder = 300kr Har ikke fått lønning enda, og det jeg spurte etter er 2 dager med xbox live, som følger med i de fleste xbox spillcovere Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Eneste Eplefe som er i mot oss... Guys, i think we need to ... Kill, Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Eneste Eplefe som er i mot oss... Guys, i think we need to ... Kill, Eplefe Jeg minner om at drap ikke er tillatt på forumet uten signert skriftlig tillatelse i triplika fra innholdsansvarlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er mild tortur tilatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg