Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Surrehoder altså! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) fortsatt ingen som føler for å donere bort to dager med xbox live til en syk, fattig og ensom person? Dette skulle du ha spurt om i går, ga bort min til en TTG modder Helvette. Skulle ta bussen tidlig inn og hande julegaver før jobb men jeg klarte faen meg å glemme bankkortet..jævlig smart når man skal handle julegaver Du er nummer to i dag! Kvitknekt klarte det samme Hahaha, jævlig bra, da er jeg ikke alene om det Så.. jeg er ikke den eneste? Endret 15. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nesten aldri ? Jeg får jo 200 kroner i "kontantkort" i månen så jeg tror jeg har igjen sånn 1000 kroner der sånn hadde jeg før også til slutt hadde jeg 2500 kr på kortet :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kakespade kakespade hvor er du nå? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg.. har en lav telefonregning om jeg må betale 700kr jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 fortsatt ingen som føler for å donere bort to dager med xbox live til en syk, fattig og ensom person? How? Det følger med en slik en med de fleste xbox spill. Jeg har gitt bort alle mine til kammerater. (øverst i høyre hjørnet) fortsatt ingen som føler for å donere bort to dager med xbox live til en syk, fattig og ensom person? Dette skulle du ha spurt om i går, ga bort min til en TTG modder Spurte i går også Nesten aldri ? Jeg får jo 200 kroner i "kontantkort" i månen så jeg tror jeg har igjen sånn 1000 kroner der sånn hadde jeg før også til slutt hadde jeg 2500 kr på kortet :!: Samma hadde en kammerat på barneskolen Endte opp med at vi ringte no' telefonsex greier Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) neinei..Må vel stå opp, gå ned og ta en, unnskyld uttrykket, helvetes oppvask. Gleder meg. skulle hatt en oppvaskmaskin. Endret 15. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Surrehoder altså! Heeeey! Jeg var så snill og lånte vekk bankkortet mitt i går kveld, og tror du faen ikke at hun ikke klarer å legge det på plass i lommeboken min etterpå? Så da jeg sto opp klokken fem i dag tidlig, hadde alt pakket og klart på gangen slik at det bare var å røske med seg alt og løpe til flybussen, tenkte jeg jo selvfølgelig ikke på å sjekke lommeboken (som jeg såklart hadde med meg) om kortet låg der. Etter jeg fant det ut (rett før jeg skulle gå inn på bussen) løp jeg hjem igjen endevendte leiligheten og fant bankkortet mitt UNDER skjærefjøla på kjøkkenet. Bestilte taxi og rakk så vidt flyet til Stavanger... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 1. Sjekk altid at du har penger/kort og nøkler før du forlater huset 2. Lån aldri bort kortet Problem solved Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Surrehoder altså! Heeeey! Jeg var så snill og lånte vekk bankkortet mitt i går kveld, og tror du faen ikke at hun ikke klarer å legge det på plass i lommeboken min etterpå? Så da jeg sto opp klokken fem i dag tidlig, hadde alt pakket og klart på gangen slik at det bare var å røske med seg alt og løpe til flybussen, tenkte jeg jo selvfølgelig ikke på å sjekke lommeboken (som jeg såklart hadde med meg) om kortet låg der. Etter jeg fant det ut (rett før jeg skulle gå inn på bussen) løp jeg hjem igjen endevendte leiligheten og fant bankkortet mitt UNDER skjærefjøla på kjøkkenet. Bestilte taxi og rakk så vidt flyet til Stavanger... Under skjærefjøla faktisk. HAHAHAHAHAHAH pwned! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg.. har en lav telefonregning om jeg må betale 700kr jeg. Det er merkelig nok en nogen lunde normal regning til meg. Merkelig siden jeg ringer kanskje 2-3 telefoner i måneden som ikke er til familien (de Skyper jeg i stedet). Jeg skylder på datatrafikken. Det er et helvete å laste forumet på shady mobilnett. Meldinger er det i alle fall ikke. 5000 gratis SMS per måned, og jeg bruker sannsynligvis halvparten, skremmende nok. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skal vi se. Månedspris på telefonen, 75kr, mobilforsikring (som dekker vannskade) 39, 500mb datatrafikk 99kr... Så snakker vi noen hundre meldinger i måneden, pluss en del timer med ringeminutter. Stikker til byen og ordner netcom abonement etterpå da. Så jeg kan ringe gratis til halvparten av vennene mine. Sparer fortvekk inn halve regninga mi på det. :o Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 1. Sjekk altid at du har penger/kort og nøkler før du forlater huset 2. Lån aldri bort kortet Problem solved 1. Sjekker alltid det. Lommebok, telefon og nøkler. Bankkortet skal alltid ligge i lommeboken, så det skal ikke være nødvendig å spesifikk sjekke etter det. 2. Låner det bort siden jeg aldri har kontanter på meg, og av og til trenger folk å låne penger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du er snill. Har aldri lånt bort bankkortet mitt.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er da ikke noe problem om du gjør det til en venn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kakespade kakespade hvor har du gjort av deg? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kakespade kakespade ble lånt av en venn. Kakespade kakespade ble gjemt borte hen Kakespade kakespade ingen vet hvor du er Kakespade kakespade under fjøla du er! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 har derimot lånt kortet til en venn, men det var for å ta ut penger til henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg