Abnormaxie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Godt å høre. Eneste type kvinnfolk jeg ikke har mulighet til å ha respekt for er de som er lause, fordi de er som regel for opptatt til å lage mat Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 åååå det var godt med kaffe. Skulle tatt med en lussekatt eller to Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 On another note; Fra tirsdag neste uke og uti januar en gang så er det svært mulig jeg ikke kommer til å være her omtrent i det hele tatt. Jeg vil bli savna? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 On another note; Fra tirsdag neste uke og uti januar en gang så er det svært mulig jeg ikke kommer til å være her omtrent i det hele tatt. Jeg vil bli savna? Såklart! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 On another note; Fra tirsdag neste uke og uti januar en gang så er det svært mulig jeg ikke kommer til å være her omtrent i det hele tatt. Jeg vil bli savna? NEWRAR Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Såklart! Faen. Edit: Takk, Mikkel Endret 15. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Såklart! Faen. Du vet, du er alt for snill til å bli hatet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 On another note; Fra tirsdag neste uke og uti januar en gang så er det svært mulig jeg ikke kommer til å være her omtrent i det hele tatt. Jeg vil bli savna? Hmm, skal du flytte til en hule? Dibs på organene dine hvis du skal dø. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Så, hvem vil kjøpe nye sprintski til meg samt ei god hodelykt så jeg kan gå treningsturer etter jobb i fjellet? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har mista klassen min ! Jeg forsov meg til første time, kom 2 min forsent til andre, og GONE! Tomt klasserom! Hvor faen er folka? Har vært rundt på naturfagrom, filmrom og alt som er. Ingen klasse for faen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kanskje det er karma Skippy? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du vet, du er alt for snill til å bli hatet. Å de ungdommelige vrangforestillinger Hmm, skal du flytte til en hule? Dibs på organene dine hvis du skal dø. Nei gitt. Blir bare opptatt med ting som er langt viktigere enn å opprettholde et "sosialt" forum-liv Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 For hva? Nå får jeg jo programmert ifred? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du vet, du er alt for snill til å bli hatet. Å de ungdommelige vrangforestillinger Hmm, skal du flytte til en hule? Dibs på organene dine hvis du skal dø. Nei gitt. Blir bare opptatt med ting som er langt viktigere enn å opprettholde et "sosialt" forum-liv Meda ndre ord: Hemmat tell mor og resten ta slekta no i desse juletier? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Meda ndre ord: Hemmat tell mor og resten ta slekta no i desse juletier? For å si det slik; hadde det kun vært det, så ville jeg definitivt tatt med meg en pc Skal en liten tur rundt for å besøke familie og slekt, men det blir nedprioritert Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har mista klassen min ! Jeg forsov meg til første time, kom 2 min forsent til andre, og GONE! Tomt klasserom! Hvor faen er folka? Har vært rundt på naturfagrom, filmrom og alt som er. Ingen klasse for faen! 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg skal hemmat tell mor, i jula. Det blir stas. Sitte på rævva og slippe å gjøre en damn shit. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har mista klassen min ! Jeg forsov meg til første time, kom 2 min forsent til andre, og GONE! Tomt klasserom! Hvor faen er folka? Har vært rundt på naturfagrom, filmrom og alt som er. Ingen klasse for faen! AH! Nokia 5110 Seriøst en av de beste telefonene jeg har hatt Tålte ALT Jeg veit man egentlig ikke skal quote bilder, men jeg gir meg selv rett til det når det er en Nokia 5110 der Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vi har brus på jobben Nå skal jeg ta et glass sprit(e) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Glemte matpakka hjemme. Så meg nødt til å tigge en medelev om frokost. Så blir jeg kjørt på McDonalds etterpå. MLIA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg