Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Pluss en skulle gitt 10 I kveld har jeg ser jeg atter en gang at jeg er alt for dårlig på sosiale situasjoner, den negative, den positive er at jeg endelig begynner å bli voksen å ansvarlig for meg selv. plusspluss. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg håper folk skjønner at jeg var ironisk i utsagnet mitt over. Temmelig overbevist om at Balthier også var det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 IRONI?! No way! Det kunne aldri i verden ha falt meg inn i denne tråden Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er tydelig at vi har forskjellig oppfatning av ordet "rocker". Jeg definerer rocker som noe jeg liker og er glad i. Og Miley Cyrus rocker min verden på absolutt alle måter. Hun er jo nydelig i utseende og oppførsel. Se hvor godt hun ter seg på ellen show <3 http://www.youtube.com/watch?v=PKldw3Wzx2Y Mener du å si at du ikke ville vært fristet til å lære henne å kjenne om du hadde fått sjansjen til det? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Helt enig med Balthier; Cyrus er en classy lady. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tentamen imorgen.. Må opp klokken halv 7, noen som vet en god måte å sovne på ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nattmuss til de som er våken enda Tidlig opp i morgen for møte på NAV, deretter inn til byen å møte søss. Natta Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tentamen imorgen.. Må opp klokken halv 7, noen som vet en god måte å sovne på ? Legg deg. Det pleier å funke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I kveld har jeg ser jeg atter en gang at jeg er alt for dårlig på sosiale situasjoner, den negative, den positive er at jeg endelig begynner å bli voksen å ansvarlig for meg selv. plusspluss. Sosiale situasjoner er det bare en måte å bli bedre på. Å utsette seg selv for det. Det er vanskelig, og man tenker mye i etterkant over alt som gikk bra. Men skit au. Vi lever bare en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Snurring er og blir awesome. Står 30-40 timer på kjøkkenbenken og er fortsatt spisbart. Ikke noe galt med Porcupine Tree, men å plassere dem der oppe med Grover Washington og Bill Withers er som å sidestille Dan Brown og Gabriel Márquez. Omnom, noen har peiling på musikk ser jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 God morgen, mennesker. Satte klokka på seks for å ha kjempegod tid i dag. Selvfølgelig sto jeg ikke opp før litt over sju Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Morn hade skal på skolen har ikke med matpakke og har dårlig tid så jeg skrive en veldig lang setning uten endelse men seriøst nå må jeg da fordi det står en utenfor og venter og jeg skal sitte på med hun så da må jeg nesten dra dersom jeg skal rekke skole idag og det må jeg virkelig fordi jeg var ikke på skolen igår så det er dritviktig at jeg er der idag av fler grunner en av de er at vi har historie idag og jeg har fremføring i det på fredag så da må jeg forberede meg med gruppa så sånn er det hehe hadebra forumkafeen elsker dere Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg skulka første time. Bad boy me. Men jeg føler meg ekstremt mye mer utvilt, så det var worth it. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Godnatt lille forum, onsdagens dont gjort for i dag Uchill å jobbe natt, men fyyyy så ekstremt chill å kjøre i motsatt retning av jobbtrafikken om morran! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Gjør alltid det når jeg skal til jobb . Kjøre mot trafikken altså. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Da var det juleferie! PS: Signaturen din er for lang, Charlotte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Da var det juleferie! PS: Signaturen din er for lang, Charlotte. Behave! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Wazzup my niggas. You be hatin my swagger?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg