Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aces, vel, det er folk som kjenner meg igjen som han gærningen som spammer RPP (før kjole-bildene faktisk), så har du den skrekkopplevelsen på festival for noen år siden da ei lita jente kom bort til meg der jeg vandra småfull rundt på festivalcampen og lurte på om jeg var Sjur Vaage, og jeg svarte ja og hu lurte på om jeg kunne bli med tilbake til campen hennes, så jeg fulgte med og fant en gjeng unger i alderen 11 - 14 år som sa de var fanklubben min.

En chubby litten gutt på ca 13 gikk ned og kyssa meg på føttene og sa han tilba meg oO

Så stimla de rundt meg og tok meg før det ble for mye for meg og jeg sprang min vei. Dritredd for gærne småunger.

Så har du de som kjenner meg igjen på gata og fest fordi jeg har en lengre fortid som vill festfotograf i Sør-Trøndelag og folk fra Oslo, Lillehammer, Vardø, Bergen og mange funky steder jeg aldri har vært, kjente meg igjen på russetreffet utenfor Stavanger i fjor, samt i Trondhjem i russetida og en kveld i Oslo og på festival siden jeg hadde tatt bilder av de før eller av venna deres og de lurte på om jeg ikke kunne ta bilder av de og.

Så det er lett blanding i grunn.

Selv opplever jeg det som litt scary å bli gjenkjent for bildene mine, både de jeg tar av meg selv og legger på nett og de jeg tar av andre og legger på nett.

Lenke til kommentar

Ja... "Søtt" :p

Er mye rart som skjer på de festivalene. Særlig i badestampene.

Masse nakne kjendiser :D

Kaizers f.eks ^^

Og andre band jeg ikke kommer på i farten :p

Og en kompis av meg var borte for oss i 4 timer. Vi lette etter ham og frykta det verste da vi hørte at ei "mindre pen jente var dopa ned og voldtatt" i campen, siden han på den tida ligna litt på ei jente.

Viste seg at han hadde vært i badestampene hele tiden, tafsa på ei søt, svensk jente sammen med en svensk fyr som kunne fortelle at det var dama hans, men han (kompisen min) måtte bare tafse i vei :p

Lenke til kommentar
Og en kompis av meg var borte for oss i 4 timer. Vi lette etter ham og frykta det verste da vi hørte at ei "mindre pen jente var dopa ned og voldtatt" i campen, siden han på den tida ligna litt på ei jente.

Viste seg at han hadde vært i badestampene hele tiden, tafsa på ei søt, svensk jente sammen med en svensk fyr som kunne fortelle at det var dama hans, men han (kompisen min) måtte bare tafse i vei :p

Haha! Sykt fett, hvilken festival var dette da? Håper det er badestamper på Roskilde ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...