Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Er det gråtende, hylende, elskovsyke, superdigge fans som bare venter på å få ta deg når de møter deg på gaten? Eller er det dvaske menn som sier "Hei, du er han som liker å vise seg frem i kjole på internett!" ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jo, hun er heit^^. EOD.. Hmm..hentai anyone. Når vi snakker om grining. Tyst på deg, du har ikke stemmerett! Fattern brukte å plage meg med den der ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Lærpisk anyone? Noe sånnt, ja Hmm..hentai anyone. Når vi snakker om grining. Jeg satt nettop å tenkte på det samme oO Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Rosay (Rose, hun i midten) i The Pipettes er pen da. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Snorre, du burdte elske David Bowie link Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Da skal de gråte av smerte, hvertfall Enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Aces, vel, det er folk som kjenner meg igjen som han gærningen som spammer RPP (før kjole-bildene faktisk), så har du den skrekkopplevelsen på festival for noen år siden da ei lita jente kom bort til meg der jeg vandra småfull rundt på festivalcampen og lurte på om jeg var Sjur Vaage, og jeg svarte ja og hu lurte på om jeg kunne bli med tilbake til campen hennes, så jeg fulgte med og fant en gjeng unger i alderen 11 - 14 år som sa de var fanklubben min. En chubby litten gutt på ca 13 gikk ned og kyssa meg på føttene og sa han tilba meg oO Så stimla de rundt meg og tok meg før det ble for mye for meg og jeg sprang min vei. Dritredd for gærne småunger. Så har du de som kjenner meg igjen på gata og fest fordi jeg har en lengre fortid som vill festfotograf i Sør-Trøndelag og folk fra Oslo, Lillehammer, Vardø, Bergen og mange funky steder jeg aldri har vært, kjente meg igjen på russetreffet utenfor Stavanger i fjor, samt i Trondhjem i russetida og en kveld i Oslo og på festival siden jeg hadde tatt bilder av de før eller av venna deres og de lurte på om jeg ikke kunne ta bilder av de og. Så det er lett blanding i grunn. Selv opplever jeg det som litt scary å bli gjenkjent for bildene mine, både de jeg tar av meg selv og legger på nett og de jeg tar av andre og legger på nett. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Enig. Så, når møtes vi neste gang? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Snorre, du burdte elske David Bowie link Thank you Bowie, thank you! Måtte Scarlett være elskelig for all fremtid. En god realdoll-designer burde lage Scarlett-realdoll. ^_^ Endret 19. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nååh! Så søtt, en egen liten dvergfanklubb^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Liker ikke scarlett så godt. likte henne før men så så jeg likheten mellom hun og kusinen min >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ja... "Søtt" Er mye rart som skjer på de festivalene. Særlig i badestampene. Masse nakne kjendiser Kaizers f.eks ^^ Og andre band jeg ikke kommer på i farten Og en kompis av meg var borte for oss i 4 timer. Vi lette etter ham og frykta det verste da vi hørte at ei "mindre pen jente var dopa ned og voldtatt" i campen, siden han på den tida ligna litt på ei jente. Viste seg at han hadde vært i badestampene hele tiden, tafsa på ei søt, svensk jente sammen med en svensk fyr som kunne fortelle at det var dama hans, men han (kompisen min) måtte bare tafse i vei Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nååh! Så søtt, en egen liten dvergfanklubb^^ Hvorfor får jeg nå assiosiasjoner til Sid og undersåttene hans i Istid 2? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Og en kompis av meg var borte for oss i 4 timer. Vi lette etter ham og frykta det verste da vi hørte at ei "mindre pen jente var dopa ned og voldtatt" i campen, siden han på den tida ligna litt på ei jente.Viste seg at han hadde vært i badestampene hele tiden, tafsa på ei søt, svensk jente sammen med en svensk fyr som kunne fortelle at det var dama hans, men han (kompisen min) måtte bare tafse i vei Haha! Sykt fett, hvilken festival var dette da? Håper det er badestamper på Roskilde Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Må da være gøy å ha en egen fanklubb da? Det minner meg på at jeg skulle ha meldt meg inn i klubben til Penis Trygve, om hun driver den enda oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Er det nå jeg skal bli fornærma? Ha ha, men jeg har tenkt tanken selv edit: Aces, Storåsfestivalen Endret 19. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg føler meg så ensom Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Fortsatt på hytta? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg føler meg så ensom Du har jo oss Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg føler meg så ensom Me too, søta. *sukke*. Mmm..sette på litt kvalitetsmusikk kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg