L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, du bør bli veldig bekymra. Eg blir støtt og stadig forlatt til fordel for menn dei har laga på The Sims. Those bastards! La oss dope dem nede og voldta dem med et kosteskaft. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hmm.. skal, eller ikke skal ta bilder av nye leiligheten og poste på face? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hmm.. skal, eller ikke skal ta bilder av nye leiligheten og poste på face? Ta på deg onepiece og crocs, sett på lady gaga på anlegget, smør deg inn i brunkrem og drukne deg i parfyme. Så har vi liksom trendnisse-lista komplett. Det heter Facebook!! Ikke face. Skal du poste bilder av leiligheta på face, så må du i tilfelle ta bilder og klistre dem i trynet. DET skulle jeg likt å se. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 DET skulle jeg likt å se. Kinky Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Onepiecen er allerede på. Brunkremen ligger klar på badet. Lady Gaga kan jeg sette på. Da mangler jeg bare parfymen og crocs-ene. Blir vel en liten video av meg som rusler rundt i leiligheten da. Egentlig burde jeg vel hatt en rosa boblejakke UTENPÅ onepiecen også. Men ja. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nå har jeg 30 subscribers på spotify lista mi, føler meg nesten som en kjendis http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO her er linken, så kan alle sammen hjelpe meg med og nå 40. Da spanderer supermalin blowjob på alle sammen Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 *hinte til morfar at jeg ønsker meg iPad til jul* Nå har jeg 30 subscribers på spotify lista mi, føler meg nesten som en kjendis http://open.spotify....h40xWFuFbog0ZRO her er linken, så kan alle sammen hjelpe meg med og nå 40. Da spanderer supermalin blowjob på alle sammen In your dreams, kid! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Onepiecen er allerede på. Brunkremen ligger klar på badet. Lady Gaga kan jeg sette på. Da mangler jeg bare parfymen og crocs-ene. Blir vel en liten video av meg som rusler rundt i leiligheten da. Egentlig burde jeg vel hatt en rosa boblejakke UTENPÅ onepiecen også. Men ja. Dette var et irriterende svar. Jeg føler at i det mine forsøk på å fornærme bare gir enighet, så blir jeg litt .. vet ikke .. tom? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du kan få sjå puppane mine om eg får sjå dine. Delivar. 8 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 In your dreams, kid! Kanskje det. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 *hinte til morfar at jeg ønsker meg iPad til jul* Nå har jeg 30 subscribers på spotify lista mi, føler meg nesten som en kjendis http://open.spotify....h40xWFuFbog0ZRO her er linken, så kan alle sammen hjelpe meg med og nå 40. Da spanderer supermalin blowjob på alle sammen In your dreams, kid! jeg vet du har lyst Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hmm.. skal, eller ikke skal ta bilder av nye leiligheten og poste på face? Ta på deg onepiece og crocs, sett på lady gaga på anlegget, smør deg inn i brunkrem og drukne deg i parfyme. Så har vi liksom trendnisse-lista komplett. Det heter Facebook!! Ikke face. Skal du poste bilder av leiligheta på face, så må du i tilfelle ta bilder og klistre dem i trynet. DET skulle jeg likt å se. Onepiecen er allerede på. Brunkremen ligger klar på badet. Lady Gaga kan jeg sette på. Da mangler jeg bare parfymen og crocs-ene. Blir vel en liten video av meg som rusler rundt i leiligheten da. Egentlig burde jeg vel hatt en rosa boblejakke UTENPÅ onepiecen også. Men ja. True story: MrBjoern bruker bronzer i ansiktet og har en turkis onepiece. Dessuten er vi små monstre som liker Lady Gaga. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da spanderer supermalin blowjob på alle sammen I'm in! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette var et irriterende svar. Jeg føler at i det mine forsøk på å fornærme bare gir enighet, så blir jeg litt .. vet ikke .. tom?Prøver du å si at du tømte deg på MrBj? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Legg merke til på, ikke i. SÅ løs er jeg altså ikke. Og ja, jeg og Eplefe er små gaga monstre begge to. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette var et irriterende svar. Jeg føler at i det mine forsøk på å fornærme bare gir enighet, så blir jeg litt .. vet ikke .. tom?Prøver du å si at du tømte deg på MrBj? Det ville åpenbart vært givende for deg å få den tanken, men nei Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Credz til MrBjoern for fint profilbilde på Facebook, da! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nå har jeg 30 subscribers på spotify lista mi, føler meg nesten som en kjendis http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO her er linken, så kan alle sammen hjelpe meg med og nå 40. Da spanderer supermalin blowjob på alle sammen Jeg er en av de. Fordi house er awesome. En kompis av meg subscribet til den, fordi han lurte på hvilken liste som hadde SÅ MANGE bra house sanger i EN liste Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 jeg vet du har lyst Mine blowjobs har etterhvert oppnådd en viss status. Det gir prestisje å ha fått en blowjob av meg. Derfor må jeg også være mer selektiv med hvem jeg gir denne ærefulle opplevelsen til. Sorry, kid 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Coa Skrevet 14. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2010 Du kan få sjå puppane mine om eg får sjå dine. Delivar. Du har mine flexe-tits her 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg