Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. skal, eller ikke skal ta bilder av nye leiligheten og poste på face? :ermm:

Ta på deg onepiece og crocs, sett på lady gaga på anlegget, smør deg inn i brunkrem og drukne deg i parfyme.

Så har vi liksom trendnisse-lista komplett.

Det heter Facebook!! Ikke face.

Skal du poste bilder av leiligheta på face, så må du i tilfelle ta bilder og klistre dem i trynet. DET skulle jeg likt å se.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Onepiecen er allerede på. Brunkremen ligger klar på badet. Lady Gaga kan jeg sette på. Da mangler jeg bare parfymen og crocs-ene. :) Blir vel en liten video av meg som rusler rundt i leiligheten da.

Egentlig burde jeg vel hatt en rosa boblejakke UTENPÅ onepiecen også. Men ja. :ermm:

Dette var et irriterende svar. Jeg føler at i det mine forsøk på å fornærme bare gir enighet, så blir jeg litt .. vet ikke .. tom?

Lenke til kommentar

Hmm.. skal, eller ikke skal ta bilder av nye leiligheten og poste på face? :ermm:

Ta på deg onepiece og crocs, sett på lady gaga på anlegget, smør deg inn i brunkrem og drukne deg i parfyme.

Så har vi liksom trendnisse-lista komplett.

Det heter Facebook!! Ikke face.

Skal du poste bilder av leiligheta på face, så må du i tilfelle ta bilder og klistre dem i trynet. DET skulle jeg likt å se.

Onepiecen er allerede på. Brunkremen ligger klar på badet. Lady Gaga kan jeg sette på. Da mangler jeg bare parfymen og crocs-ene. :) Blir vel en liten video av meg som rusler rundt i leiligheten da.

Egentlig burde jeg vel hatt en rosa boblejakke UTENPÅ onepiecen også. Men ja. :ermm:

True story: MrBjoern bruker bronzer i ansiktet og har en turkis onepiece. Dessuten er vi små monstre som liker Lady Gaga. :wee:
Lenke til kommentar

Nå har jeg 30 subscribers på spotify lista mi, føler meg nesten som en kjendis :cool:

http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO

her er linken, så kan alle sammen hjelpe meg med og nå 40. Da spanderer supermalin blowjob på alle sammen ;)

Jeg er en av de. Fordi house er awesome. En kompis av meg subscribet til den, fordi han lurte på hvilken liste som hadde SÅ MANGE bra house sanger i EN liste :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...