Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slemt av meg å utføre et eksperiment på en tidligere venninne jeg ikke har så god kontakt med lenger? (Det omhandler hvordan få jenter henne til sengs, og få tilliten hennes, hvor lett jeg kan klare det. Hvor naive hun/jenter/alle er)

Jeg vedder 20 kroner på at du får henne i sengs, men at hun kommer til å le av den lille tissen din. Deal?

Jeg vedder 20kr på at han kommer til å whine om at hun er gravid i mange uker etterpå og at hun løy om angrepilla and whatnot. Deal?

Det er ikke noe å vedde om. Dersom han får henne i seng er det netopp det som kommer til å skje. Jeg kan ikke vedde i mot det, da taper jeg 20 kroner.

Lenke til kommentar

Slemt av meg å utføre et eksperiment på en tidligere venninne jeg ikke har så god kontakt med lenger? (Det omhandler hvordan få jenter henne til sengs, og få tilliten hennes, hvor lett jeg kan klare det. Hvor naive hun/jenter/alle er)

Jeg vedder 20 kroner på at du får henne i sengs, men at hun kommer til å le av den lille tissen din. Deal?

Jeg vedder 20kr på at han kommer til å whine om at hun er gravid i mange uker etterpå og at hun løy om angrepilla and whatnot. Deal?

Det er ikke noe å vedde om. Dersom han får henne i seng er det netopp det som kommer til å skje. Jeg kan ikke vedde i mot det, da taper jeg 20 kroner.

Don't you guys bring that up again! lets make a bet about it.

Lenke til kommentar

I prefer keeping them to myself.. ermm.gif

Egoistisk i dag altså? :ermm:

Always. They are mine!!!! ph34r.gif

Åhh, så man tar den tonen? :ohmy:

FY SKAMME SEG! :nei:

I'm in a bad mood today, eyh.. I'll show them to you later! Men bare om jeg får gjengjeld! dribble.gif

Du kan få sjå puppane mine om eg får sjå dine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...