L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg glimter til innimellom. Ja, nestn så jeg glemmer at du hører til på kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg glimter til innimellom. Ja, nestn så jeg glemmer at du hører til på kjøkkenet. På kjøkkenet; ja. Matlaging; nei. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Slemt av meg å utføre et eksperiment på en tidligere venninne jeg ikke har så god kontakt med lenger? (Det omhandler hvordan få jenter henne til sengs, og få tilliten hennes, hvor lett jeg kan klare det. Hvor naive hun/jenter/alle er) Jeg vedder 20 kroner på at du får henne i sengs, men at hun kommer til å le av den lille tissen din. Deal? Jeg vedder 20kr på at han kommer til å whine om at hun er gravid i mange uker etterpå og at hun løy om angrepilla and whatnot. Deal? Det er ikke noe å vedde om. Dersom han får henne i seng er det netopp det som kommer til å skje. Jeg kan ikke vedde i mot det, da taper jeg 20 kroner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fått meg briller idag, ganske stor overgang gitt. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg glimter til innimellom. Ja, nestn så jeg glemmer at du hører til på kjøkkenet. Faen å jeg ler nå Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Slemt av meg å utføre et eksperiment på en tidligere venninne jeg ikke har så god kontakt med lenger? (Det omhandler hvordan få jenter henne til sengs, og få tilliten hennes, hvor lett jeg kan klare det. Hvor naive hun/jenter/alle er) Jeg vedder 20 kroner på at du får henne i sengs, men at hun kommer til å le av den lille tissen din. Deal? Jeg vedder 20kr på at han kommer til å whine om at hun er gravid i mange uker etterpå og at hun løy om angrepilla and whatnot. Deal? Det er ikke noe å vedde om. Dersom han får henne i seng er det netopp det som kommer til å skje. Jeg kan ikke vedde i mot det, da taper jeg 20 kroner. Don't you guys bring that up again! lets make a bet about it. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ] I prefer keeping them to myself.. Egoistisk i dag altså? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 I prefer keeping them to myself.. Egoistisk i dag altså? Always. They are mine!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men, folkens. Om det skjer, så kommer det jo til å komme frem at Skippy egentlig ikke hadde sex med henne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Slapp av, alt jeg har sagt om mitt sexliv er for å få meg til å fremstå som en voksen 15åring. Alt er selvfølgelig løgn, og skjedde aldri. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dama mi er på romantisk kjøretur med en random fyr på GTA IV. Bør jeg være bekymret? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dama mi er på romantisk kjøretur med en random fyr på GTA IV. Bør jeg være bekymret? Er han yngre og hottere enn deg? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 I prefer keeping them to myself.. Egoistisk i dag altså? Always. They are mine!!!! Åhh, så man tar den tonen? FY SKAMME SEG! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dama mi er på romantisk kjøretur med en random fyr på GTA IV. Bør jeg være bekymret? Er han yngre og hottere enn deg? Vet ikke, men nå kræsja de. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dama mi er på romantisk kjøretur med en random fyr på GTA IV. Bør jeg være bekymret? Ja, du bør bli veldig bekymra. Eg blir støtt og stadig forlatt til fordel for menn dei har laga på The Sims. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 I prefer keeping them to myself.. Egoistisk i dag altså? Always. They are mine!!!! Åhh, så man tar den tonen? FY SKAMME SEG! I'm in a bad mood today, eyh.. I'll show them to you later! Men bare om jeg får gjengjeld! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Slapp av, alt jeg har sagt om mitt sexliv er for å få meg til å fremstå som en voksen 15åring. Alt er selvfølgelig løgn, og skjedde aldri. Been there, done that. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 I prefer keeping them to myself.. Egoistisk i dag altså? Always. They are mine!!!! Åhh, så man tar den tonen? FY SKAMME SEG! I'm in a bad mood today, eyh.. I'll show them to you later! Men bare om jeg får gjengjeld! Du kan få sjå puppane mine om eg får sjå dine. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du kan få sjå puppane mine om eg får sjå dine. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg