Diskutant Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Var vi ikke liksom ferdige med server med for stor last etter oppdateringen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen som vet hva "cream of tartar" er for noe? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Potassium_bitartrate Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ohoy, Playboy legenden Lillian Muller har gått på skolen min^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Potassium_bitartrate Hva heter dette i butikken? Kremotartari? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen som vet hva "cream of tartar" er for noe? Også kjent som tartærsaus. Tart"æ"r fordi det opprinnelig kommer fra Fredrikstad i Østfold, derav æ'en. Cream of tartar er en syrisk og lett indisk-krydret saus som setter spor etter seg. Smaken har ofte blitt karakterisert som førsteklasses og er en kjent delikatesse i Vest-spania. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ohoy, Playboy legenden Lillian Muller har gått på skolen min^^ Hvilken skole? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da reiser man over til Buskerud på juleferie til mandagen! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) God ettermiddag, kafèen Edit: ... oooooog hadebra. Historieinnlevering på gang. Endret 14. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God ettermiddag, kafèen Edit: ... oooooog hadebra. Historieinnlevering på gang. Hei! Og Hade! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette med datalagringsdirektivet. Kan ikke folket kreve en avstemning om vi vil ha det eller ikke? Jeg vil faen ikke ha noe diktatur her... I Norge har vi ikke direkte demokrati. Det vil si at stortinget ikke trenger å ta tilfølge folkeavstemninger. De er bare rådgivende. Så det kan argumenteres med at vi allerede har et diktatur. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Var vi ikke liksom ferdige med server med for stor last etter oppdateringen? Stemmer, hadde forumet downtime rundt 15.45 - 16.15 i dag? Prøvde å komme inn men gikk ikke. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette med datalagringsdirektivet. Kan ikke folket kreve en avstemning om vi vil ha det eller ikke? Jeg vil faen ikke ha noe diktatur her... I Norge har vi ikke direkte demokrati. Det vil si at stortinget ikke trenger å ta tilfølge folkeavstemninger. De er bare rådgivende. Så det kan argumenteres med at vi allerede har et diktatur. Indirekte demokrati er ikke diktatur. Regjeringen er ikke bundet av en folkeavstemning da det ikke står i grunnloven, men de ville aldri lagt ut en folkeavstemning dersom de ikke hadde planer om å følge det som ble bestemt, det hadde nærmest garantert at de ikke ble gjenvalgt ved neste valg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 SKal ut å kjøpe juletre etterpå. Nei vent nå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg skal sette sammen et magasin og ta fire gode bilder til imorgen, så jeg føler at jeg kommer til å holde på til skolebussen kommer imorgen tidlig. 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 4'ern på norsk muntlig. Noe spennende på gang her i ettermiddag da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg tenkte at jeg snart skulle på butikken for å hamstre litt mat for ukene fremover. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Høres smart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg