Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så, Aces, hva får du ut av de sju skivene og en liter cola? De sju skivene kan jeg gå god for, men "løvtynne" skiver med skinke tror jeg vi begge er enige om at vi dropper å skrive ned. Tynne var de vel ikke, var de vel? En LITER coke? rart du ikke er død. Du må vel være helt hvit i hele trynet av å sniffe så mye. *men alt er notert* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 LINX PL0X! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=802161&hl= Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Møbeltråden<3 Mi hi. Savner den nesten. Ops. Puta var raskere^^. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha ha ha. Skremmende mange som tror jeg har "Datasmurf" fra sangen fra Smurfehits 2. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tilfeldig. Skyld på Jesper Karsrud Vet ikke om jeg er glad for at jeg fant denne da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Møbeltråden<3 Mi hi. Savner den nesten. treiging Ha ha ha.Skremmende mange som tror jeg har "Datasmurf" fra sangen fra Smurfehits 2. Hah, alle vet det er fra smurfehits 3! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Aces, ha ha, okay. Nei, store gutter tåler mye. Har vært addict i flere år før, så jeg tåler en del serru ^^ edit: Pepsico, ifg. CDen i CD-hylla mi, er sangen Datasmurf fra Smurfehits 2. Er uansett ikke der jeg har nicket fra. Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tilfeldig. Skyld på Jesper Karsrud Vet ikke om jeg er glad for at jeg fant denne da. joda... er bare en fordel att du fant frem nå forsvinner det du hadde bygd opp av sosiale nettverk igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dessverre, jeg som har holdt meg unna OT.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) For å tilfredsstille treordsregelen kanskje? Mulig. Teit uanz. tard Takk, like så. Til Datasmurf: Jeg er tard, og jeg liker det. Jeg liker det veldig godt. Endret 9. januar 2008 av Demille Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg skjønner ikke hva som er så tard med Demille... Demille, okay. Positiv tard da, som Nie kaller meg, eller? Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 første innlegget burde inneholde en advarsel... "Denne tråden er avhengighetskapende, og kan føre til nedsatt sosialliv, dårlige karakterer, og ødelagt døgnrytme" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg skjønner ikke hva som er så tard med Demille... Ser du. Hun liker det, så ikke ta fra gudinnen gledene. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, ha ha, okay.Nei, store gutter tåler mye. Har vært addict i flere år før, så jeg tåler en del serru ^^ Ja jeg vet jo det:) Hadde jeg trodd du skulle krepere den nærmeste tiden hadde jeg aldri tatt denne jobben. Stress å finne ny jobb hele tiden Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hey kafèister og andre. Her er det full rulle som alltid ja. Jøssenam. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Demille er bare litt... spesiell Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 første innlegget burde inneholde en advarsel... "Denne tråden er avhengighetskapende, og kan føre til nedsatt sosialliv, dårlige karakterer, og ødelagt døgnrytme" Jeg lurer på om jeg kan gjemme meg fra denne tråden i et par mnd, så jeg ikke er på innlegg mer Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Demille er bare litt... spesiell Er det noen som er spesiell her er det deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, wow, du er jo faen meg smart du. Det gjelder ikke for så mange i denne tråden egentlig Meg inkludert, hadde jeg vært smart, hadde jeg holdt meg unna og heller konsa om skole Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 første innlegget burde inneholde en advarsel... "Denne tråden er avhengighetskapende, og kan føre til nedsatt sosialliv, dårlige karakterer, og ødelagt døgnrytme" Jeg lurer på om jeg kan gjemme meg fra denne tråden i et par mnd, så jeg ikke er på innlegg mer ser jeg deg ikke ofte nok, så sender jeg linker til deg over msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg