Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg en tv, playstation og dvd spiller. Noen som har en ps2 og gi bort kansje?? Gjør en sjel lykkelig for en liten stund :innocent:

Har noen spill du kan få.

Nfs Most Wanted og Sonic collection.

Takk for tilbudet :love: Men det er ikke vits i siden jeg ikke har noe spillemaskin å spille gjennom.

Jeg har en ps2 slim som jeg aldri bruker, og som jeg ikke har noe lyst til å sende i posten. Ofte på Lillehammer? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck deg og legeevnene dine, Petter, jeg har lungebetennelse og ni dager med antibiotika å se frem til. :p

Terskelen min for å gå til legen er alt annet enn lav, men når jeg har av-og-på feber, hoste og går med den samme "forkjølelsen" i tre uker så blir jeg skeptisk.

Faen :( jaja godt du kom deg til legen og ikke hørte på meg da :D fikk forsåvidt samme diagnosen forrige gang jeg var til legen også etter at jeg hadde gjort som jeg sa i 4 mnd og hostet som ei ku.

Jeg husker det ja, Petter. Du prøvde jo å fjerne det med alkohol og :fun:

Bare 55 minuter igjen av jobbdagen!

Fungerte jo fint det :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har en ps2 slim som jeg aldri bruker, og som jeg ikke har noe lyst til å sende i posten. Ofte på Lillehammer? :p

Er aldri og har aldri vært i Lillehammer :p Fillern.

Lenke til kommentar

Jeg spurte søster om jeg fikk Ps3 og Gran turismo i bursdagsgave.

Hun sa jeg skulle få det motsatte, hva er det motsatte av Ps3 og Gt???

Her er svaret:

PS3 og GT er gøy. Ergo du får noe som er det motsatte av det.

En pinne er kjedelig. Kjedelig er det motsatte av gøy. Du får en pinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min avsmak for PS3-en har bare vokst etter at jeg begynte å ha random encounters med fanboys overalt. Inkludert min storebror.

Det er da minst like mange xbox fanboys da, så det er et veldig dårlig argument for å ikke like PS3. Såvidt jeg vet er det verken Micrsoft, Sony eller noen andre produsenter som lager fanboys.

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...