SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg kunne tenkt meg en tv, playstation og dvd spiller. Noen som har en ps2 og gi bort kansje?? Gjør en sjel lykkelig for en liten stund Har noen spill du kan få. Nfs Most Wanted og Sonic collection. Takk for tilbudet Men det er ikke vits i siden jeg ikke har noe spillemaskin å spille gjennom. Jeg har en ps2 slim som jeg aldri bruker, og som jeg ikke har noe lyst til å sende i posten. Ofte på Lillehammer? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fuck deg og legeevnene dine, Petter, jeg har lungebetennelse og ni dager med antibiotika å se frem til. Terskelen min for å gå til legen er alt annet enn lav, men når jeg har av-og-på feber, hoste og går med den samme "forkjølelsen" i tre uker så blir jeg skeptisk. Faen jaja godt du kom deg til legen og ikke hørte på meg da fikk forsåvidt samme diagnosen forrige gang jeg var til legen også etter at jeg hadde gjort som jeg sa i 4 mnd og hostet som ei ku. Jeg husker det ja, Petter. Du prøvde jo å fjerne det med alkohol og Bare 55 minuter igjen av jobbdagen! Fungerte jo fint det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har en ps2 slim som jeg aldri bruker, og som jeg ikke har noe lyst til å sende i posten. Ofte på Lillehammer? Er aldri og har aldri vært i Lillehammer Fillern. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bare 55 minuter igjen av jobbdagen! Førti! \o/ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bare 55 minuter igjen av jobbdagen! Førti! \o/ ti Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) 40 minutter indeed. Skal få pult skrivebord igjen etterpå, blir så deilig (pun intended) Endret 14. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Femtifem min her. FML. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg spurte søster om jeg fikk Ps3 og Gran turismo i bursdagsgave. Hun sa jeg skulle få det motsatte, hva er det motsatte av Ps3 og Gt??? En Ps2 og Grand Turismo 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg spurte søster om jeg fikk Ps3 og Gran turismo i bursdagsgave. Hun sa jeg skulle få det motsatte, hva er det motsatte av Ps3 og Gt??? Vagina? Jeg ser ihvertfall på det som en logisk motsetning. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg spurte søster om jeg fikk Ps3 og Gran turismo i bursdagsgave. Hun sa jeg skulle få det motsatte, hva er det motsatte av Ps3 og Gt??? Her er svaret: PS3 og GT er gøy. Ergo du får noe som er det motsatte av det. En pinne er kjedelig. Kjedelig er det motsatte av gøy. Du får en pinne. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men en pinne kan være gøy! F.eks. om det er en poke-pinne, eller om den er tykk nok, slik at du kan slå baller med den. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men en pinne kan være gøy! F.eks. om det er en poke-pinne, eller om den er tykk nok, slik at du kan slå baller med den. Det blir en kort rotten pinne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Min avsmak for PS3-en har bare vokst etter at jeg begynte å ha random encounters med fanboys overalt. Inkludert min storebror. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Min avsmak for PS3-en har bare vokst etter at jeg begynte å ha random encounters med fanboys overalt. Inkludert min storebror. Det er da minst like mange xbox fanboys da, så det er et veldig dårlig argument for å ikke like PS3. Såvidt jeg vet er det verken Micrsoft, Sony eller noen andre produsenter som lager fanboys. Endret 14. desember 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men en pinne kan være gøy! F.eks. om det er en poke-pinne, eller om den er tykk nok, slik at du kan slå baller med den. Det blir en kort rotten pinne. Kan ha moro med den én gang da. Bedre enn ingenting. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kan ha moro med den én gang da. Bedre enn ingenting. Er det så morro å prøve å slå noe med den for så få masse biter med rotten pinne overalt ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Å jada, når det spruter pinne så! 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Må man registrere seg for å kunne se på 4chan? har hørt så mye om den at nå skulle jeg prøve, men er bare rot der jo! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Må man registrere seg for å kunne se på 4chan? har hørt så mye om den at nå skulle jeg prøve, men er bare rot der jo! Du går ikke glipp av så mye. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Må man registrere seg for å kunne se på 4chan? har hørt så mye om den at nå skulle jeg prøve, men er bare rot der jo! Nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg