Pubé Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette med datalagringsdirektivet. Kan ikke folket kreve en avstemning om vi vil ha det eller ikke? Jeg vil faen ikke ha noe diktatur her... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Etter hva jeg har hørt så kommer partiene som er _for_ saken til å bli hacket i fillebiter, dersom det går gjennom. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Prøvd å se Vampires Suck 2 ganger å har konkludert med at den Sucks. Skjønner ikke hvorfor de skal parodiere alle filmer å faile så kraftig. Endret 14. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Legen, ja. Har ikke vært der på 6 år ellernoe da jeg hadde streptokokker. Huff, det var ille. Jeg pleier som regel å være frisk som en fisk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 DLD er noe tull. Vet dere hvor mange flere saker politiet i Tyskland har klart å oppklare etter DLD kom? 0,006%! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fuck deg og legeevnene dine, Petter, jeg har lungebetennelse og ni dager med antibiotika å se frem til. Terskelen min for å gå til legen er alt annet enn lav, men når jeg har av-og-på feber, hoste og går med den samme "forkjølelsen" i tre uker så blir jeg skeptisk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg spurte søster om jeg fikk Ps3 og Gran turismo i bursdagsgave. Hun sa jeg skulle få det motsatte, hva er det motsatte av Ps3 og Gt??? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fuck deg og legeevnene dine, Petter, jeg har lungebetennelse og ni dager med antibiotika å se frem til. Terskelen min for å gå til legen er alt annet enn lav, men når jeg har av-og-på feber, hoste og går med den samme "forkjølelsen" i tre uker så blir jeg skeptisk. Faen jaja godt du kom deg til legen og ikke hørte på meg da fikk forsåvidt samme diagnosen forrige gang jeg var til legen også etter at jeg hadde gjort som jeg sa i 4 mnd og hostet som ei ku. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hun sa jeg skulle få det motsatte, hva er det motsatte av Ps3 og Gt??? Fleshlight og sandpapir? Xbox 360 og The Sims 3? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Neh, jeg kjenner kroppen min godt nok til å skjønne forskjellen på en forkjølelse og noe helt annet. Dette var ikke en forkjølelse. Fer sure. Men ja, den anekdoten der er jo en strålende grunn til at du ikke burde gi noen råd av den typen... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det litt jævel å legge inn wpa passord på et åpent random nettverk inærheten av bussterminalen? gjør de jo forsåvidt en tjeneste.. xb Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hun sa jeg skulle få det motsatte, hva er det motsatte av Ps3 og Gt??? Fleshlight og sandpapir? Xbox 360 og The Sims 3? Håper for guds skyld ikke at jeg får fleshlight og sandpapir Xbox 360 har jeg allerede. Kanskje jeg får en orntlig bil? Det var kanskje mere ønsketenking Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du får en Wii og Mario Kart Ingen som har lyst til å donere 48 timer med Xbox Live til en fattig, ensom og syk gutt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Vil ikke ha Wii Får vel starte med middag snart. Så får man starte på rydding og vasking før besøk i morgen Brukt noen dager på å komme igang med den husvasken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gah! Møkkadag! Reise 5 timer for å hente gaver. -_- Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nej nu er det smart hjem Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg kunne tenkt meg en tv, playstation og dvd spiller. Noen som har en ps2 og gi bort kansje?? Gjør en sjel lykkelig for en liten stund Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fuck deg og legeevnene dine, Petter, jeg har lungebetennelse og ni dager med antibiotika å se frem til. Terskelen min for å gå til legen er alt annet enn lav, men når jeg har av-og-på feber, hoste og går med den samme "forkjølelsen" i tre uker så blir jeg skeptisk. Faen jaja godt du kom deg til legen og ikke hørte på meg da fikk forsåvidt samme diagnosen forrige gang jeg var til legen også etter at jeg hadde gjort som jeg sa i 4 mnd og hostet som ei ku. Jeg husker det ja, Petter. Du prøvde jo å fjerne det med alkohol og Bare 55 minuter igjen av jobbdagen! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg kunne tenkt meg en tv, playstation og dvd spiller. Noen som har en ps2 og gi bort kansje?? Gjør en sjel lykkelig for en liten stund Har noen spill du kan få. Nfs Most Wanted og Sonic collection. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg kunne tenkt meg en tv, playstation og dvd spiller. Noen som har en ps2 og gi bort kansje?? Gjør en sjel lykkelig for en liten stund Har noen spill du kan få. Nfs Most Wanted og Sonic collection. Takk for tilbudet Men det er ikke vits i siden jeg ikke har noe spillemaskin å spille gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg