Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck deg og legeevnene dine, Petter, jeg har lungebetennelse og ni dager med antibiotika å se frem til. :p

Terskelen min for å gå til legen er alt annet enn lav, men når jeg har av-og-på feber, hoste og går med den samme "forkjølelsen" i tre uker så blir jeg skeptisk.

Lenke til kommentar

Fuck deg og legeevnene dine, Petter, jeg har lungebetennelse og ni dager med antibiotika å se frem til. :p

Terskelen min for å gå til legen er alt annet enn lav, men når jeg har av-og-på feber, hoste og går med den samme "forkjølelsen" i tre uker så blir jeg skeptisk.

Faen :( jaja godt du kom deg til legen og ikke hørte på meg da :D fikk forsåvidt samme diagnosen forrige gang jeg var til legen også etter at jeg hadde gjort som jeg sa i 4 mnd og hostet som ei ku.

Lenke til kommentar
Hun sa jeg skulle få det motsatte, hva er det motsatte av Ps3 og Gt???

Fleshlight og sandpapir? Xbox 360 og The Sims 3?

Håper for guds skyld ikke at jeg får fleshlight og sandpapir :p

Xbox 360 har jeg allerede. Kanskje jeg får en orntlig bil?

Det var kanskje mere ønsketenking :)

Lenke til kommentar

Faen :( jaja godt du kom deg til legen og ikke hørte på meg da :D fikk forsåvidt samme diagnosen forrige gang jeg var til legen også etter at jeg hadde gjort som jeg sa i 4 mnd og hostet som ei ku.

Jeg husker det ja, Petter. Du prøvde jo å fjerne det med alkohol og :fun:

Bare 55 minuter igjen av jobbdagen!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg kunne tenkt meg en tv, playstation og dvd spiller. Noen som har en ps2 og gi bort kansje?? Gjør en sjel lykkelig for en liten stund :innocent:

Har noen spill du kan få.

Nfs Most Wanted og Sonic collection.

Takk for tilbudet :love: Men det er ikke vits i siden jeg ikke har noe spillemaskin å spille gjennom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...