JFM Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gidder ikke gjøre så mye av dette at jeg oppretter en tråd på dette. Er det noen som vet om en nettbutikk som selger rosa ps3 kontroller? trenger før jul Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sorry for ranten min i 4chan tråden i dag Lars. Men de fortjente det. Tviler jeg ikke på at de gjorde. Jeg kan ikke si at jeg la merke til den. Jeg fjernet bare et gore-bilde som var rapportert. Lurer på hvem som rapporterte det jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gidder ikke gjøre så mye av dette at jeg oppretter en tråd på dette. Er det noen som vet om en nettbutikk som selger rosa ps3 kontroller? trenger før jul WOW! Google funket Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Lurer på hvem som rapporterte det jeg Sikkert en eller annen taper. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Lurer på hvem som rapporterte det jeg Sikkert en eller annen taper. Helt sikkert. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det dyrt når man betaler 670 kroner for russeball? JA. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sorry for ranten min i 4chan tråden i dag Lars. Men de fortjente det. Tviler jeg ikke på at de gjorde. Jeg kan ikke si at jeg la merke til den. Jeg fjernet bare et gore-bilde som var rapportert. Rantet over at de bare poster U MAD bildet. Som er det mest umorsomme bildet i verden og jeg får kreft i prostata hver gang jeg ser det. Står ca. øverst på siden og går nedover. 2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gidder ikke gjøre så mye av dette at jeg oppretter en tråd på dette. Er det noen som vet om en nettbutikk som selger rosa ps3 kontroller? trenger før jul WOW! Google funket Men jeg må jo bestille fra noen som har på lager, slik at jeg får den før jul Det jeg sliter med å finne. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det dyrt når man betaler 670 kroner for russeball? JA. Well... just did Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) jeg sitter akkurat for langt ifra musa og tastaturet. ganske behagelig å styre madkinen med mobilen. Selv om det ikke går så fort Velkommen tilbake, Zoro Sama. Hils på forumkaféens nye dørmann kvinne. Sorry for ranten min i 4chan tråden i dag Lars. Men de fortjente det. Tviler jeg ikke på at de gjorde. Jeg kan ikke si at jeg la merke til den. Jeg fjernet bare et gore-bilde som var rapportert. Rantet over at de bare poster U MAD bildet. Som er det mest umorsomme bildet i verden og jeg får kreft i prostata hver gang jeg ser det. Står ca. øverst på siden og går nedover. Hæ? Vi har en 4chan tråd? Gief link? Endret 14. desember 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hæ? Vi har en 4chan tråd? Gief link? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759731&st=11360 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Takker. Lette selv, men tenkte ikke på Humor-kategorien. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gawd, jeg hoster til jeg brekker meg. Den neste halvtimen kan ikke gå fort nok. Legetime, legetime, legetime. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gawd, jeg hoster til jeg brekker meg. Den neste halvtimen kan ikke gå fort nok. Legetime, legetime, legetime. Går over etterhvert ikke vits med lege Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Og siden når er du kvalifisert til å kunne si det basert på de få beskrivelsene vi har fått? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Og siden når er du kvalifisert til å kunne si det basert på de få beskrivelsene vi har fått? Siden det er veldig mange som har akuratt de samme symptomene om dagen som har vert hos legen og ikke fått annet til svar en: Gå hjem og slapp av et par dager. Pluss at jeg men er at man ikke skal gå til legen i tide og utide. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 kan konkludere med at noen har lavere og høyere terskel for å gå til legen enn andre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 sist jeg var innom legen var når jeg fikk no sprøytegreier fordi jeg skulle reise. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kan ikke huske sist jeg var til legen. Jeg har legeskrekk Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 For min del var siste legebesøk for å få antibiotikakur nr. 2 for et skrubbsår på kneet. Suger å få betennelse av ingenting til tross for iherdig sårstell. Brukte tre måneder på å få bukt med et helt rent brannsår der huden forsvant, så nå ser det ut som jeg har no hjemmelaget scarification på størrelse med en mynt på håndleddet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg