Mr. A Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Morn du! Jeg har bestemt meg for å være dørmannkvinne for kaféen. Nei, men så hyggelig. Hei hei hei, jeg heter Bjørn Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Mr.A Hei hei hei, det gjør ikke du! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei, Jonas, Malin, Bjørn og Hans Fredrik. Skal vi være venner? Føler meg ikke så spesiell når jeg blir tatt med i et sånt samlespørsmål, men ok da. Siden det er deg The more the merrier, you know. Men ok, da. Hei, Bjørn! Jeg vil veldig gjerne være venn med DEG! Fornøyd? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg sitter og veier for og imot å sminke meg før jeg går til legen. Vanligvis ville jeg gjort det, spesielt siden det ikke er fastlegen min, men... Jeg er syk, så jeg trenger ikke. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen DNFK. Hei hei hei, jeg heter Bjørn Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Hans Fredrik Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Jeanette. Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Malin. Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Ingvild. Hei hei hei, hva heter du? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg sitter og veier for og imot å sminke meg før jeg går til legen. Vanligvis ville jeg gjort det, spesielt siden det ikke er fastlegen min, men... Jeg er syk, så jeg trenger ikke. Om du er syk får du kjøre et par ganger over med denne. Med litt voks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Huden min er voksaktig nok allerede... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Step over to the wild side å gå uten sminke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men ok, da. Hei, Bjørn! Jeg vil veldig gjerne være venn med DEG! Fornøyd? Veldig fornøyd faktisk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Step over to the wild side å gå uten sminke. Jeg gjør vanligvis det. Men i blant er det faktisk gøy å sminke seg, og med en samling som min er det ekstra gøy. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Haha, nå har du fullt navn, fødselsnummer og kontonummer, Malin.. Du kan gjøre relativt mye faenskap om du ønsker det =P I wouldn't, du er snill =D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 at du gidder å se på two and a half men i det heletatt, forbløffer meg. Det fordriver tiden mer istedenfor å høre om munker og meditasjon? hadde heller spilt kabal eller tegna Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 jeg sitter akkurat for langt ifra musa og tastaturet. ganske behagelig å styre madkinen med mobilen. Selv om det ikke går så fort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Velkommen tilbake Zoro Sama. Hvordan var det å være uten forumet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Helt greit, fikk arbeidet i går hvertfall har klart å bli syk nå da. Så jeg satt lenestolen forran PC'n og ser på serier. Og jeg orker ikke lene meg frem for å bruke mus og tastatur, men mobilen gjør faktisk nytten Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det begynner å bli avansert hvis man kan bruke telefonen som mus. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 hvor har du vært, zoro ? btw noen som husker hva man skreiv i cmd for å få opp specs på pcen? husker ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 hvor har du vært, zoro ?Han måtte bare få noe skolearbeid gjort så jeg bannet ham. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sorry for ranten min i 4chan tråden i dag Lars. Men de fortjente det. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det dyrt når man betaler 670 kroner for russeball? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sorry for ranten min i 4chan tråden i dag Lars. Men de fortjente det. Tviler jeg ikke på at de gjorde. Jeg kan ikke si at jeg la merke til den. Jeg fjernet bare et gore-bilde som var rapportert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg