Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sitter baki timen og ser på Two and a half men, lærene er jo idioter . (vi har RLE, alle fag unntatt det bryr jeg meg om.) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sitter baki timen og ser på Two and a half men, lærene er jo idioter . Oh yeah. 2 cool 4 school! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sitter baki timen og ser på Two and a half men, lærene er jo idioter . (vi har RLE, alle fag unntatt det bryr jeg meg om.) kul du eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sitter baki timen og ser på Two and a half men, lærene er jo idioter . Oh yeah. 2 cool 4 school! Ingenting med det å gjøre, syntes bare RLE er helt meningsløst å lære da jeg ikke har noe som helst tro. Derimot følger jeg godt med i de andre timene, læreren i RLE er jo faktisk elendig i tillegg så det er ikke akkurat ett pluss. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ingenting med det å gjøre, syntes bare RLE er helt meningsløst å lære da jeg ikke har noe som helst tro. Derimot følger jeg godt med i de andre timene, læreren i RLE er jo faktisk elendig i tillegg så det er ikke akkurat ett pluss. Jeg er kristen, og hater RLE. Intenst. Glad jeg er ferdig med det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen DNFK. Morn du! Jeg har bestemt meg for å være dørmannkvinne for kaféen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 at du gidder å se på two and a half men i det heletatt, forbløffer meg. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen DNFK. Hei hei hei, jeg heter Bjørn Hei hei hei, hva heter du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen DNFK. Hei hei hei, jeg heter Bjørn Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Hans Fredrik Hei hei hei, hva heter du? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen DNFK. Hei hei hei, jeg heter Bjørn Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Hans Fredrik Hei hei hei, hva heter du? Patrick. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen DNFK. Hei hei hei, jeg heter Bjørn Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Hans Fredrik Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Jeanette. Hei hei hei, hva heter du? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen DNFK. Hei hei hei, jeg heter Bjørn Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Hans Fredrik Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Jeanette. Hei hei hei, hva heter du? Hei hei hei, jeg heter Malin. Hei hei hei, hva heter du? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) at du gidder å se på two and a half men i det heletatt, forbløffer meg. QFT. Charlie Sheen burde gitt seg etter Platoon og Wall Street ------------------ Hei hei hei, jeg heter Jonas Lindstad og er født 11/6-88, hei hei hei hva heter du? Endret 14. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hei, Jonas, Malin, Bjørn og Hans Fredrik. Skal vi være venner? Endret 14. desember 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Haha, nå har du fullt navn, fødselsnummer og kontonummer, Malin.. Du kan gjøre relativt mye faenskap om du ønsker det =P @Jeanette: Nice ignore *cut cut* HEI JEANETTE Endret 14. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Heiheihei, jeg heter Andreas! Heiheihei, hva heter du? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei, Jonas, Malin, Bjørn og Hans Fredrik. Skal vi være venner? Føler meg ikke så spesiell når jeg blir tatt med i et sånt samlespørsmål, men ok da. Siden det er deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 at du gidder å se på two and a half men i det heletatt, forbløffer meg. Det fordriver tiden mer istedenfor å høre om munker og meditasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg