Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen! Nei det er ikke en god morgen! hrmpf! 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nei det er ikke en god morgen! hrmpf! Joda! Det er alltid god morgen. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen! Nei det er ikke en god morgen! hrmpf! ok, da er det ikke det da Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen! Nei det er ikke en god morgen! hrmpf! ok, da er det ikke det da *enig med McHansern* Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 skjer med folk ,haha. Alle stått opp med feil bein i dag eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 [...] blablabla [...] Til slutt vil jeg anbefale deg å endre "5000-lappen" og "50 000-lappen". Det finnes meg bekjent ikke så store lapper i Norge i dag, og dessuten tar det seg uansett bedre ut å skrive tall med bokstaver, selv om man formelt sett KAN bruke tallsymbolene når tallene er større enn tjue. God kveld Den magiske grensen er tolv. KILDEHHH. Åh, dagens første rettelse Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 skjer med folk ,haha. Alle stått opp med feil bein i dag eller? Mje. Hadde en heller ubehagelig opplevelse når jeg våknet. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hostet nettopp opp en del av lungen, verste jeg har sett. så ut som størknet vaniljesaus . God start på dagen Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 skjer med folk ,haha. Alle stått opp med feil bein i dag eller? Mje. Hadde en heller ubehagelig opplevelse når jeg våknet. explain Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Fikk akuratt huden full av kjeft fordi jeg ikke var ferdig med en presentasjon til imorgen. Greit nok. Men at jeg skulle samarbeide med en annen om presentasjonen som bare vandrer rundt i klasserommet og tror han har draget, er faen meg treigt. Han forventer at han ikke må gjøre noe når vi skal ha 5 minutter vær! Edit: YESS! Kom på ny side! Endret 14. desember 2010 av ListeKlovnen Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fikk akuratt huden full av kjeft fordi jeg ikke var ferdig med en presentasjon til imorgen. Greit nok. Men at jeg skulle samarbeide med en annen om presentasjonen som bare vandrer rundt i klasserommet og tror han har draget, er faen meg treigt. Han forventer at han ikke må gjøre noe når vi skal ha 5 minutter vær! Edit: YESS! Kom på ny side! hva har du om? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 skjer med folk ,haha. Alle stått opp med feil bein i dag eller? Mje. Hadde en heller ubehagelig opplevelse når jeg våknet. explain Long story short: Hadde mareritt og våknet med et rykk. Det var helt mørkt, og jeg kunne *sverge* på at jeg hørte den dype, rolige pusten til et sovende menneske ved siden av meg. Jeg snudde meg på sida og innså med et pang at jeg var alene. Første jeg gjorde var å sende melding til kjæresten for å fortelle ham hvor mye jeg savner ham. Dårlig start på dagen. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ... hva har du om? Tysk.. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nettopp gjort det rævbra på muntlig eksamen! Tullaa... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det beste med fast jobb er at man slipper tullete prøver. Det verste med fast jobb er 8-16... =D Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Jeg syns fremdeles det er få av dere som beundrer juleavataren min og forresten, GODMORN! Den er tøff den! God morgen Endret 14. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det beste med fast jobb er at man slipper tullete prøver. Det verste med fast jobb er 8-16... =D Gleder meg til den dagen jeg får fast jobb med god lønn... mmmm... velstand! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det beste med fast jobb er at man slipper tullete prøver. Det verste med fast jobb er 8-16... =D This. Jeg drar hjemmefra 0700 og er ikke hjemme før 1730-ish hver dag. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 "****** and 12 other friends are attending nytårsaften." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg