Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ender vel opp med at jeg stikker innom politistasjonen... litt skummelt å si for mye der, men konsekvensene om jeg ikke sier noe kan bli store :hm: Samtidig som jeg får et rent helvette om politiet overreagerer.

Nå blir jeg nysgjerrig. Lyst til å forklare nærmere?

Du kan jo alltids ringe 02800 fra en telefonkiosk, eller sende en e-post fra ditt lokale bibliotek eller lignende. Telefonsamtaler tas opp, men du må jo ikke oppgi navnet ditt.

Lenke til kommentar

Nei, jeg skønner det fortsatt ikke.

Alle hele tall (ikke 1,618, 3,14 og lignende) til og med tolv regnes som "små tall". Alle små tall, altså tall fra en til og med tolv, skrives som ord (bokstavform), ikke tall.

Forstår du det nå?

Så "femten" og "sytten" er altså grammatisk feil? I am amuse. :hmm:

Lenke til kommentar

Huff huff huff, får trøstespise på Burger King etterpå :( I motsetning til feiring som det var etter IPT...

Du føler det gikk så bra på IPT? :p

Vi har eksamen i java (det vet du sikkert), og jeg føler meg rimelig trygg selv om jeg ikke har lest noe særlig. Jeg fikk jo beste karakter på alle innleveringene (ikke ment som skryt), nesten utelukkende takket være gamle, selvlærte kunnskaper innen programmering. Men så var det det å forklare ting på en logisk og forståelig måte..

Lenke til kommentar

Huff huff huff, får trøstespise på Burger King etterpå :( I motsetning til feiring som det var etter IPT...

Du føler det gikk så bra på IPT? :p

Vi har eksamen i java (det vet du sikkert), og jeg føler meg rimelig trygg selv om jeg ikke har lest noe særlig. Jeg fikk jo beste karakter på alle innleveringene (ikke ment som skryt), nesten utelukkende takket være gamle, selvlærte kunnskaper innen programmering. Men så var det det å forklare ting på en logisk og forståelig måte..

I forhold til følelsen jeg satt med 5 min før IPT'n, JA! :) Det ble også feiret med en dobbel cheeseburger, og en enkel cheeseburger (Selvom McDonalds er bedre...). Og drikking med Alexander seinere den uka!

Jada, såpass vet jeg, men der stopper det vel også :p Det jeg frykter mest er at jeg skal bli utrolig nervøs, på totalt teppe og gå opp til konteeksamen i August. Den følelsen sitter jeg med!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...