makingFaces Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 [...] og dessuten tar det seg uansett bedre ut å skrive tall med bokstaver, selv om man formelt sett KAN bruke tallsymbolene når tallene er større enn tjue. Jeg mener å ha lest at tall til og med tolv (12) skal skrives i bokstavform, mens tall over dette skal skrives i tallform. Tja, da jeg gikk på skolen (dvs i fjor) var det opp til tjue vi SKULLE bruke bokstaver, deretter bare BURDE vi. Jeg personlig foretrekker i hvert fall stort sett bokstaver, men det er det sikkert forskjellige meninger om. Hoho, ble litt nervøs et øyeblikk der, da jeg så at Moddis-Runar siterte innlegget mitt som jeg fryktet ble for kritisk. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=LAYMJnO9LBQ Endret 14. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tja, da jeg gikk på skolen (dvs i fjor) var det opp til tjue vi SKULLE bruke bokstaver, deretter bare BURDE vi. Jeg personlig foretrekker i hvert fall stort sett bokstaver, men det er det sikkert forskjellige meninger om. Jeg foretrekker også bokstaver, men har alltid vært usikker på hvor høyt de skulle brukes. Jeg skal se om jeg finner boken jeg leste det i, så får jeg ihvertfall en kilde å henvise til! Hoho, ble litt nervøs et øyeblikk der, da jeg så at Moddis-Runar siterte innlegget mitt som jeg fryktet ble for kritisk. Som den stolte eier av et SLR-kamera verdt bortimot det dobbelte av ditt, kan jeg ikke gjøre annet enn å si meg helt enig det du skrev i spoileren, så frykt ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nice! Pizza + Statoil sjokoladeboller + pepsi max + american dad! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Wow, tør du å ta det med deg ut av huset? Jeg har sånn en manglende respekt for verdien av penger at mitt dessverre mang en gang har blitt felleseie på jobbfest, bursdagsfest, julebord etc. og en gang (skrekk og gru) sågar blitt lagt igjen på en fest jeg forlot (not intended). Men 8k er liksom... ikke SÅÅÅ ille! Det dobbelte? Jeg hadde sikkert rammet det inn og satt det til pynt i en hjemmesafe. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Så akkurat stjerneskudd.. Vakkert syn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg hadde sikkert rammet det inn og satt det til pynt i en hjemmesafe. Kameraet er jo laget for å brukes, så.. Det skal visstnok tåle en del, både vann, snø og støt. Ikke at jeg har prøvd det under ekstreme forhold. Enda. Kommer nok til å kjøpe meg en 50mm over nyttår (studielån, hurra!) så da kommer jeg til å bruke det mer enn jeg har gjort til nå. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 i shot the admin, but i didn't shoot the forumveileder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Halo: Reach var mye bedre enn først antatt. ^^ Skulle bare se hva det var, men endte med at sambo og jeg spilte i 4 timer. Ja ja. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tja, da jeg gikk på skolen (dvs i fjor) var det opp til tjue vi SKULLE bruke bokstaver, deretter bare BURDE vi. Jeg personlig foretrekker i hvert fall stort sett bokstaver, men det er det sikkert forskjellige meninger om. Da har dere hatt en dårlig norsklærer. Regelen er at små tall bokstaveres, og små tall er alle heltall til og med tolv. Ellers avhenger det mest av skjønn. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 wat? Jeg kjeder meg, kan noen smelle opp en youtube vid elno sånt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da har dere hatt en dårlig norsklærer. Regelen er at små tall bokstaveres, og små tall er alle heltall til og med tolv. Ellers avhenger det mest av skjønn. Jeg mener å ha lest at tall til og med tolv (12) skal skrives i bokstavform, mens tall over dette skal skrives i tallform. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kan du forklare hva du mener med at tall skal skrives i bokstavform? (skjønner ikke en dritt jeg) http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4 video helt urelatert (lol) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kan du forklare hva du mener med at tall skal skrives i bokstavform? (skjønner ikke en dritt jeg) Mulig "tallform" og "bokstavform" ikke er korrekt uttrykk, men inntil noen retter på meg: En, to tre = bokstavform 1, 2, 3 = tallform Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvorfor kun opp til 12? Finnes da flere antall bokstaver i alfabetet enn det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Les det Lord Britishface skrev for 13 minutter siden, så skjønner du hvorfor. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nei, jeg skønner det fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kan man gi Spotify Premium 1mnd i julegave til vennine? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Spør du om det rent metafysisk lar seg gjøre eller om det er en bra gave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg