kanin333 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Etter å ha bodd innenfor Oslos bygrense i en helg ca. har jeg opplevd dette: *Å bli tilbudt Hasj, subutex og ecstasy. *Se flere narkomane sette sprøyter. *Se en butikktyv løpe fra politiet, for så å bli tatt. ____________ ...og jeg bor på Oslo Vest. Bodd i Oslo i 19 år, har ikke opplevd noe særlig mye av det der... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Etter å ha bodd innenfor Oslos bygrense i en helg ca. har jeg opplevd dette: *Å bli tilbudt Hasj, subutex og ecstasy. *Se flere narkomane sette sprøyter. *Se en butikktyv løpe fra politiet, for så å bli tatt. ____________ ...og jeg bor på Oslo Vest. Bodd i Oslo i 19 år, har ikke opplevd noe særlig mye av det der... Skal sies at det var i Oslo sentrum da. I nærheten av Oslo S aka Narkisenes høyborg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kanskje man blir mer eller mindre vant til å se sånt så man ikke tenker over det? Jeg ser myyye av det Mchansern skrev, når jeg en sjelden gang er i Oslo, men bekjente av meg som har bodd i Oslo i mange år legger ikke merke til det. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som har et vanskelig spørsmål som er relatert til jul? skal ha julenøtter på avslutning til en skole Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Var det dumt av meg å bestille pcdeler fra Amentio? Gått opp 1 dag hver dag siden onsdag med usikker dato (leveranse), samt en vare står som usikker dato 9.12. Altså 4 dager siden... Grr, sykt mye dårlig kritikk på forbrukerforumet om de. :/ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Facebook er absolutt ikke laget for å publisere bilder. Idet du trykker publiser tar Facebook bildene dine, vrenger dem og rister av absolutt all kvalitet og oppløsning før de etterhvert publiserer de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Facebook er absolutt ikke laget for å publisere bilder. Idet du trykker publiser tar Facebook bildene dine, vrenger dem og rister av absolutt all kvalitet og oppløsning før de etterhvert publiserer de. This. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 SAY WHAAT?? Det hadde jeg ikke trodd... Du er god! I KNEW IT! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Skjer med å ikke ønske seg noenting til jul da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har nettopp skrevet en lederartikkel om mennesker som bruker dyre speilreflekskameraer til å ta profilbilder av seg selv på face. Gjerne med trutemunn og blits foran speil. Føler jeg godt kunne ha skrevet en bok om dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 這是一個香蕉共和國! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Why not. Hvor? Her. Bare putt den i spoiler om den er lang Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 er dette banana republic? ... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Etter å ha bodd innenfor Oslos bygrense i en helg ca. har jeg opplevd dette: *Å bli tilbudt Hasj, subutex og ecstasy. *Se flere narkomane sette sprøyter. *Se en butikktyv løpe fra politiet, for så å bli tatt. ____________ ...og jeg bor på Oslo Vest. Bodd i Oslo i 19 år, har ikke opplevd noe særlig mye av det der... Da har du aldri vært på Oslo S. Jeg skal aldri sette mine ben der en gang til. Med mindre de måker bort alle knarkerne da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 er dette banana republic? ... Nesten, det skal stå "dette er en bananrepublikk!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 er dette banana republic? ... I følge enkelte, ja. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 God morgen girls and boys Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) God "morgen" Da har man gått over fra Opera til Chrome etter at lenge trofaste Opera slo seg vrang... Endret 13. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg