Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Holder ikke du på å lære deg russisk?

Jo :new_woot:

Et fantastisk språk.

Hvordan er det, vanskelig? Har planer om å melde meg på et russik språkkurs når jeg begynner på skole i Oslo til høsten. Fantastisk språk, ja.

Tja, du bør ha interesse.

En god del vanskeligere en Fransk, Tysk og Spansk.

Den første barrieren er å lære seg kyrilliske bokstaver, deretter blir det noe enklere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er vel at jeg må lære meg spansk i samme tidsrom, men som du sier, med interesse går det sikkert. Når vi først er inne på det, går du kurs eller bruker du en form for bok? Om du har, har du navnet på denne eller gode lærebøker?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor den tråden en gutt spør om noen jenter vil ha camsex med han, og jeg utgir meg for jente og finner fult navn og slikt på han`?

fant PMen jeg fikk fra Runar som advarsel, kan jeg poste den her runar? væææær så snill?

Hvor lenge er det siden? :p Jeg husker det nå som du nevner det.

Lenke til kommentar

Problemet er vel at jeg må lære meg spansk i samme tidsrom, men som du sier, med interesse går det sikkert. Når vi først er inne på det, går du kurs eller bruker du en form for bok? Om du har, har du navnet på denne eller gode lærebøker?

Jeg lærer meg over the interwebz.

Rosetta Stone learn Russian ellerno.

Lenke til kommentar

15 timer og 30 minutter til jeg skal ha muntlig tentamen. Langt ifra halveis, og holder på å sovne. Kaffe fungerer ikke på meg, har helt i meg fem kopper i dag. Jeg tror dette kommer til å gå dårlig.

Min beste muntlige eksamen (ja, ikke tentamen en gang) så laget jeg foredrag og powerpoint 1 time før presentasjonen :innocent:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor den tråden en gutt spør om noen jenter vil ha camsex med han, og jeg utgir meg for jente og finner fult navn og slikt på han`?

fant PMen jeg fikk fra Runar som advarsel, kan jeg poste den her runar? væææær så snill? <3

Hvor lenge er det siden? :p Jeg husker det nå som du nevner det.

28. juni 2010 - 03:51

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Min beste muntlige eksamen (ja, ikke tentamen en gang) så laget jeg foredrag og powerpoint 1 time før presentasjonen :innocent:

Men du visste kanskje litt om det du skulle presentere?

Eller så har du bare hatt bedritne eksamner før den gangen. :wee:

Joda, var engelsk, og hadde laget (eller mer eller mindre fått servert) problemstilling.

Uansett så ble jeg avbrutt etter 10 min om at det holdt, og han spurte meg om andre ting fra pensum osv. så fikk 6er.

Sånn om de andre var dårlige, så tja, har bare hatt en annen muntlig eksamen, som jeg fikk 4 i (Samfunnsøkonomi).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...