svelemoe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 6 på engelsktentamen og 6- på norsktentamen 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 6 på engelsktentamen og 6- på norsktentamen Gratulerer! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 5 poeng til den som klarer å gjette hvilket dyr jeg leker! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) 6 på engelsktentamen og 6- på norsktentamen Gratulerer! Takk, takk Kommentarane på norskstilen: Førsteinntrykket av skriftleg kompetanse -Framifrå eller mykje god kompetanse Innhald -Teksten din er ikkje langt unna perfekt! Du meistrar alle kriteria og har lesaren i di hule hand! Oppbygging (ja, berre eit smilefjes) Språk -Her er det språkmeistring på kvar ei linje! Formelle ferdigheiter Du gjer nokre språkfeil som du heretter bør unngå. Elles bra rettskriving. Heilskapsvurdering av teksten - Dette er ei svært god tekst der du syner at du meistrar kåserisjangeren! Takk for at du fekk meg til å le godt! Karakter: 6- Og på engelsk: Task 1 -Svært bra. Godt språk og god tekstflyt Task 2 -Svært bra. Godt språk og god tekstflyt Task 3 (stil) -Du har skrive ein fullstendig feilfri tekst! Dette imponerer, Sverre! Eg har ingenting å setje fingeren på! Karakter: 6 [/skryt] Endret 13. desember 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 5 poeng til den som klarer å gjette hvilket dyr jeg leker! Du leker det ikke fullt så sjeldne dyret kjent som "monoloid". De har mange likhetstrekk med homo sapiens, men har ikke samme antall kromosomer og må derfor settes som noe helt eget. Eller ku. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Mac / Windows-krangel i "Ting som irriterer grenseløst"-tråden! MAN THE HARPOONS Hva kommer det av at dere moderatorer har begynt å bruke en sånn her en til å skrive i ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva kommer det av at dere moderatorer har begynt å bruke en sånn her en til å skrive i ? Lettere å legge merke til enn et vanlig innlegg. Vi har en annen tag også, [moderator]-taggen, men jeg syns den er i overkant ekstrem. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kromosomoverskudd "Her, ta et ekstra kromosom nummer 21" Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hurra, jeg og mine 18-åringer kom på 2.plass. Jeg også! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva kommer det av at dere moderatorer har begynt å bruke en sånn her en til å skrive i ? Lettere å legge merke til enn et vanlig innlegg. Vi har en annen tag også, [moderator]-taggen, men jeg syns den er i overkant ekstrem. Show me it! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lettere å legge merke til enn et vanlig innlegg. Vi har en annen tag også, [moderator]-taggen, men jeg syns den er i overkant ekstrem. Care to show us ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Show me it! Moderatormelding Dette er skumle saker! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Show me it! Moderatormelding Så går vi rundt om en enebærbusk Enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk. L4r5 jukset! Endret 13. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tror jeg hadde fått panikk hvis noen kjefta på meg i en sånn Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det var jo også noe å få panikk for.... 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Den røde dere skriver i er jo mye bedre å ha moderatormeldinger i. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 gikk ikke ann å ha større tekst på moderatormeldinga eller? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 DEXTER SESONGFINALE!! Snakkes om 55 min Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Den røde dere skriver i er jo mye bedre å ha moderatormeldinger i. Nettopp derfor bruker jeg heller den, med mindre jeg føler for å rope ekstra høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg